אלכסיס טבעות אירוסין - המקום המושלם לרכישת הטבעת



כמעט כל בני זוג שרוצים למסד את הקשר ביניהם ולהתחתן או להקים משפחה, מצהירים על כך באמצעות טבעת אירוסין. טבעת זאת היא טבעת יוקרתית, פעמים רבות עם יהלום מוטבע, שמשמשת בכדי להכריז על מיסוד הקשר בצורה פומבית. בעבר היה מקובל לקנות טבעות אירוסין עגולות עם יהלום. כיום תחום טבעות האירוסין התפתח מאוד וכולל מגוון עצום של טבעות. כתבנו לכם מדריך קצר על טבעות אירוסין ואיך לבחור אחת באלכסיס טבעות אירוסין.

קרדיט לתמונות PIXABAY

טבעות אירוסין בהיסטוריה והיום

הפופולריות של אירוסין ומיסוד קשרים זוגיים באמצעות טבעת היא תופעה עתיקה מאוד. עוד מתקופת רומא העתיקה כבר היה מקובל שגבר שרוצה להכריז על הרצון שלו להתחתן עם אישה מסוימת, היה מביא לה טבעת אירוסין וכך מצהיר על רצונו. בחלקים מסוימים של העולם היה מקובל ששני בני הזוג מביאים טבעות זהות אחד לשני. גם ביהדות היה מקובל שאת הקשר הזוגי ממסדים באמצעות טבעת כבר מתקופת הגמרא.

טבעות אירוסין מעוצבות וטבעות פשוטות

כיום התחום של טבעות אירוסין מעוצבות התפתח בצורה משמעותית. בעבר היה מקובל להעניק טבעות אירוסין סוליטר או טבעות אירוסין קלאסיות, כלומר טבעת פשוטה ועגולה עם שיבוץ של יהלום יחיד. כיום ישנן טבעות אירוסין מעוצבות בכל חנות תכשיטים, ומקובל להעניק לכלות המיועדות טבעות אירוסין מיוחדות שהעיצוב שלהן הוא לא קלאסי לחלוטין. כיום מקובל להעניק טבעות אירוסין זהב צהוב או טבעות אירוסין זהב לבן. בנוסף לכך רוב הטבעות המוענקות כיום הם טבעות אירוסין יהלום, למרות שכפי שנראה בהמשך אין זה מחייב לקנות טבעת עם יהלום.

סוגי הטבעות הפופולאריים היום להצעות נישואין

גם עד היום חלק גדול מהזוגות בוחרים בטבעת אירוסין קלאסית שהיא טבעת זהב שעליה משובץ יהלום בודד. בנוסף לכך קיימים עיצובים רבים וחיתוכים רבים לטבעות אירוסין מסוגים שונים. חלק מטבעות האירוסין מעוצבות בצורה גלית או שיש בהן אלמנט של שתי וערב. בחלקן יש שיבוץ של מספר יהלומים קטנים יותר מסביב לטבעת ועוד יהלום או שניים גדולים יותר בתוך ריקוע בטבעת. טבעות אירוסין יוקרתיות ואיכותיות מגיעות בדרך כלל עם הטבעה שמצהירה על החומרים שמהם עשויה הטבעת ואיזה סוג יהלום מחובר אליה.

איך לבחור את הטבעת אירוסין המושלמת?

אחת השאלות שהרבה חתנים לעתיד שואלים את עצמם, היא: איך לבחור את טבעת האירוסין המושלמת לכלתי לעתיד? אם אתה מבין מעט בתכשיטים ומכיר את הטעם של בת זוגך, כנראה שאין לך את הבעיה הזאת. מצד שני, לגברים או לבנות זוג שלא מתעניינים בתכשיטים ובטבעות בשגרה שלהם, כדאי לעשות את הפעולות הבאות: ראשית, יש לבדוק את הסגנון של התכשיטים של בת הזוג כיום, דבר זה יעזור לך להבין לאיזה כיוון עליך ללכת. בנוסף לכך כדאי להתייעץ עם חברות, בנות משפחה או אנשים אחרים שקרובים לבת הזוג ויוכלו לעזור בבחירה.

 

יהלום או בלי יהלום? זאת השאלה

בדרך כלל מקובל שאת טבעת האירוסין מעטר יהלום אחד לפחות ולעיתים כמה יהלומים בגדלים משתנים. למרות שיהלומים הם ללא ספק יפים, אפשר להשיג טבעת אירוסין יפה ויוקרתית בלי יהלום. בנוסף לכך אפשר להפחית את העלות של הטבעת בצורה משמעותית אם משתמשים ביהלום מדומה. יהלום זה נראה זהה לחלוטין ליהלום רגיל, ועלותו היא רבע מהמחיר ואפילו פחות.

אלכסיס טבעות אירוסין – המקום המושלם לרכישת הטבעת

אם את או אתה מחפשים טבעת יוקרתית ומיוחדת, אלכסיס טבעות אירוסין היא החנות בשבילכם. בחנות תוכלו למצוא סוגים רבים של טבעות אירוסין ואפילו תוכלו לעצב את הטבעת שאתם רוצים בצורה אישית ולפי ההעדפות שלכם. אלכסיס עובדת עם חומרי הגלם היוקרתיים ביותר ועם הצורפים המקצועיים ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה