אל תפספסו- המלצות לחופשה באנטליה



העיר המועדפת על הישראלים בתורכיה היא אנטליה, המציעה חופשה אורבנית ים תיכונית, משלבת חופים מרהיבים, מלונות מפנקים, חוויה קולינרית, מרחב תרבותי, מתחמי חמאם תורכי אותנטיים וטיפולים מפנקים לצד ניחוחות קפה שחור ומהביל ודוכני ממתקים מקומיים המקשטים כל פנת רחוב.

קרדיט תמונה: FREEPIK

אנטליה היא יעד לחופשה חמימה ושוקקת חיים בעיקר בחודשי הקיץ, יחד עם זאת מזג האוויר הנוח הופל אותה לאטרקטיבית ורבים מוצאים אחר דילים לאנטליה דווקא בעונות המעבר ואף בחורף, מה שהופך את הדילים למשתלמים במיוחד.

המלצות למקומות ששווים ביקור באנטליה:

מפלי דודן

 טיול מקסים בלב הטבע, באתר המצוי כשניים עשר קילומטרים מאנטליה, וכולל פארק הממוקם בסמוך לחוף הים, מעליו הרי הדודן נחצים על ידי נהר היוצר את המפלים המרהיבים הנשפכים הימה מגובה של כ-40 מטרים. הפארק מטופח ונעים לבילוי, וכולל מתחם עם מסעדה מקומית ומספר חנויות.

העיר העתיקה

 העיר העתיקה באנטליה קרויה קאליצ'י, ומהווה מרחב מרתק וססגוני של מבנים ארכיטקטוניים עתיקים, סמטאות הכוללות עשרות חנויות שמציעות אוכל רחוב, קפה מקומי ומאפים, מוצרי מזון, בגדים, שטיחים, מוצרים לבית ומזכרות, ומרינה רחבה המתפרשת לאורך החוף כולו.

פארק המים ארץ האגדות

 אחד מפארקי המים הגדולים במזרח התיכון, המתפרס על לא פחות מ-800 אלף מטרים, וכולל מאות מתקני מים, אקסטרים, מגלשות, בריכות, מדשאות ענק מקורות ומאובזרות, מסעדות ודוכני מזון, לבילוי משפחתי מהנה.

מחפשים דילים ומידע  נוסף לאנטליה לחצו כאן

האקווריום

ספארי ימי תת מימי הבנוי בתצורה של מנהרה ארוכה, המאפשרת למבקרים לטייל לאורכה ולהיחשף לאלפי יצורים ימיים וצמחי מים, באופן חופשי או באמצעות סיורים מודרכים, לצפות בהאכלה של זני דגים וחיות ים, ולצפות בהם בסביבה המדמה ככל הנין את סביבת הטבעית.

דינו-פארק

 פארק הדינוזאורים באנטליה כולל מיצגים בגודל טבעי של זני הדינוזאורים השונים, בפארק פתוח ובאווירה חופשית. על חלק מן המיצגים ניתן לטפס ולהצטלם, בפארק חדרי מדיה והקרנות  ב- 7D המחברות את המבקרים ליצורים הענקיים שחיו בעבר על פני הכדור, מתחם אומגה ענק ומלהיב, מתחם קפיצה בטרמפולינות וקיר לטיפוס ובאנג'י, מגוון מסעדות ודוכני מזון מקומיים, מדובר בביקור שמשלב הנאה ולמידה אינטראקטיבית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה