אל תתפשרו על ליווי משפטי: כך תבטיחו את עצמכם בכל שלב בעסקת הנדל"ן



מזל טוב! החלטתם לרכוש בית בישראל. החלטה מרגשת זו היא רק הצעד הראשון בדרך מלאה בהתחייבויות בעלות תוקף משפטי. איך תוכלו ללכת בדרך זו בביטחון מלא, מתוך ידיעה שאתם חותמים על עסקה משתלמת ללא סיכונים מיותרים?

ע"ד מירי קטנר ולורנס אזינקוט (צילום יח"צ)

עסקת נדל"ן היא קרוב לוודאי העסקה הגדולה ביותר שהאדם הפרטי מבצע במהלך חייו. רכישת נכס נדל"ן דורשת השקעה של סכומי כסף גדולים, וחתימה על התחייבויות רבות משמעות מול הרשויות, הבנקים, המוכרים ועוד. לכן, בכל הקשור לעסקאות נדל"ן, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי, שילווה אתכם וידאג לאינטרסים שלכם בכל שלב.

לכל מילה ומשפט בהסכם מכר, במסמכי המשכנתא, בהסכם זיכרון דברים ועוד, יש משמעות כספית המתבטאת במציאות. תפקידו של עורך דין בתחום המקרקעין מתחילה בבדיקה המשפטית של הנכס הנרכש, וכלה בבדיקת כל מסמך עוד בטרם נחתם על ידי הלקוח מתוך דאגה ושמירת האינטרס של הלקוח. עורך הדין דואג לבחון את ההתחייבויות בדקדוק ולסייג אותן כאשר הן מאיימות או פוגעות באינטרס הלקוח.

במשרד עורכי דין קטנר - אזינקוט, המתמחה בתחום המקרקעין, מודעים למורכבותה המשפטית של עסקת נדל"ן ולחשיבותה עבור כל לקוח, וכפועל יוצא מכך דאגו במשרד לבנות מודל של ליווי משפטי בכל אחד מהשלבים השונים של עסקאות הנדל"ן, החל משלב רכישת הנכס, ועד לשלב מסירת החזקה בנכס. מודל זה כולל ליווי מלא בהליך לקיחת המשכנתא, החל מקבלת האישור העקרוני, וכלה בבחינת המסלולים המוצעים מכל בנק ולקיחת המשכנתא באופן סופי.

משרד עורכי דין קטנר - אזינקוט השכיל לזהות את הצורך של משקיעים מחו"ל ועולים חדשים שמעוניינים לרכוש נדל"ן בישראל, חלק מייחודיות המשרד היא היכולת להעניק שירותים משפטיים בתחום המקרקעין בארבע שפות שונות: עברית, צרפתית, אנגלית וספרדית.

גם לאחר קניית נכס, ישנם לקוחות רבים שזקוקים לייעוץ וליווי משפטי בנושאים שונים, כגון בניהול נכסים אשר נרכשו לצורך השקעה. למשקיעים רבים אין את הזמן או היכולת לנהל את הנכס, לחפש שוכרים ולבדוק אותם משפטית ואף להתנהל מולם, משרד עורכי דין קטנר - אזינקוט היטיב לזהות גם את הצורך הזה של לקוחותיו, ומציע  שירות ייחודי לניהול נכסים שנקנו להשקעה, החל ממציאת שוכרים ובדיקתם, דרך חתימת חוזה וניהול הנכס.

משרד עו"ד קטנר - אזינקוט רשם לזכותו הצלחות רבות בתחום תכנון המס במקרקעין. ליווי של עורכי דין המתמחים בתכנון מס, יכול לחסוך לכם סכומי כסף שיכולים לשמש אתכם להגשמת חלומות נוספים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה