אל תתפשרו: 5 טיפים שיעזרו לכם למצוא שרברב או אינסטלטור מוסמך ואמין



כל אחד מאיתנו שואף לנהל חיים תקינים בלי בעיות מיוחדות שיפריעו ויעיקו. אחת התקלות שעלולות לפגום בשגרת החיים של כולנו היא תקלה באינסטלציה. לכן, טיפול במערכת המים והביוב על כל היבטיה, הן בבית והן בבית העסק, נמצא בעדיפות עליונה על פני כל סוגיה אחרת

צילום : pixabay

מכיוון שרוב אוכלוסיית ישראל מתגוררת בתחומי גוש דן בכלל ותל אביב בפרט, בחירת אינסטלטור בתל אביב שיהיה איכותי ומקצועי היא חשובה מאד. לכן, אם אתם מעוניינים שהעבודה תבוצע במהירות הרבה ביותר ובאופן המוצלח ביותר, כך שהתוצאות שלה יחזיקו מעמד שנים ארוכות עליכם לבחור בקפידה שרברב בתל אביב.

אבל כיצד בוחרים אינסטלטור? מהם הדברים שיש להקפיד עליהם בתהליך הבחירה? בשורות הבאות נביא חמש עצות מועילות, שכל אחת מהן וכולן כאחת, יסייעו בתהליך הבחירה של השרברב הנכון ביותר עבורכם. חשוב לציין שאמנם אין דירוג של חשיבות בין אמות המידה שנזכיר כאן, אבל רצוי מאד שהשרברב שייבחר יעמוד בכל אמות המידה הנדרשות.

 

רישום מקצועי של בעל המקצוע

מדינת ישראל מעודדת את כל בעלי המקצוע למיניהם בענף הבניין להירשם בפנקס הקבלנים. יתרה מזאת – יש מקצועות שהעיסוק בהם מותר אך ורק לאחר רישום זה. אמנם לגבי חלק ניכר ממקצועות הבניין (ובכלל זה שרברבות) החוק עדיין לא מחייב רישום שכזה, אבל רישום בפנקס הקבלנים מעיד על רמה מקצועית, השכלה וניסיון מצטבר בתחום.

למעשה, הרישום בפנקס הקבלנים איננו עניין של מה בכך. נהפוך הוא – הרישום מחייב את בעל המקצוע (למשל שרברב בתל אביב) להוכיח מקצוענות באופן ברור. לפיכך, בדיקה של רישום כזה נחשבת לבעלת משמעות וחשיבותה רבה.  

 

ניסיון מקצועי ומוניטין של בעל העסק

אמת המידה השנייה היא מידת הניסיון של השרברב. אמנם הרישום בפנקס הקבלנים כולל גם את הניסיון המקצועי, אבל מה שחשוב באמת הוא המוניטין – השם הטוב של האינסטלטור בתל אביב ובכל מקום אחר.

למרבה הצער, ידועים לא מעט מקרים של שרברבים בלתי מקצועיים שגרמו נזק יותר מאשר תועלת. לכן מומלץ לחקור ולבדוק (הן באמצעות האינטרנט והן באמצעות מכרים וחברים) לגבי השרברב הספציפי שאתם מעוניינים להעסיק.

 

מהות הטיפול והאחריות

שתי אמות המידה הנוספות לבחינת הכשירות של אינסטלטור בתל אביב או בכל מקום אחר, הן מהות הטיפול שהוא מציע מצד אחד, והאחריות שלו על הטיפול מצד שני. ככל שהשרברב מציע עבודה יסודית ומקיפה יותר ולא רק טיפול מקומי כך הדבר עדיף.

למשל, אם מדובר בתיקון תקלה, חשוב שהשרברב יאתר אותה במדויק באמצעות מכשירים מודרניים המאפשרים זאת. עם זאת, חשוב שהוא יצביע גם על בעיות קיימות נוספות או התחלתן של בעיות עתידיות, כך שתינתן לכם האפשרות לטפל גם בהן.

ואחרון חביב – חשוב שהאינסטלטור שמבצע את העבודה ייתן עליה אחריות. כלל האצבע הוא לא לשלם מבלי לקבל קבלה, בעיקר כאשר התשלום מתבצע במזומן. חשוב לזכור שמעבר לעניין החוקי, העדר קבלה מסיר מהשרברב גם את האחריות לעבודה שאותה הוא ביצע.

על פי חוק בקבלה השרברב חייב לציין בדיוק את סוג העבודה שביצע, אבל רצוי גם שהוא יציין במפורש את סוג האחריות שאותה הוא מעניק. למזלכם חלק ניכר מהשרברבים, בעיקר אלה המודעים ליכולות שלהם, מעניקים קבלה ואחריות עבור העבודה שלהם.

לסיכום

בחירת אינסטלאטור באזור המרכז כמו בפתח תקווה, רעננה, חולון ותל אביב ובכלל, איננה פשוטה. עם זאת, שימוש באמות המידה שהוזכרו לעיל, יאפשר לכם לבחור את בעל המקצוע הטוב והאמין ביותר כך שתוכלו לחזור לשגרת חייכם במהירות המקסימלית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה