אמא חדשה: 12 רעיונות למתנות עבור לידה ראשונה



הבאת חיים לעולם היא חוויה מרגשת ויפה, אך היא מגיעה גם עם שלל אתגרים וצרכים חדשים. כדי לעזור לאימהות טריות לצלוח את השלב המרגש זה, תחשבו איך ליצור מתנה ארוזה להפליא הכוללת פריטים חיוניים המסייעים להפוך את הלידה לאחר הלידה לרגועה ונוחה יותר.
מתנה שיש מחשבה מאחוריה תביע תחושה עמוקה של תמיכה ואהבה, מה שגורם ליולדת להרגיש אהובה בתקופה השמחה אך המאתגרת הזו בחייה. אחרי הכל, לא מדובר רק במתנה חומרית, אלא גם באכפתיות, בהתחשבות ובאהבה שמאחורי הנתינה.

קרדיט לתמונה Freepik

 המתנות האולטימטיביות לאימהות בפעם הראשונה

כל אישה תגיד לכן שנושא מתנות ללידה ראשונה הוא חשוב כל כך שכן הכניסה לעולם האימהות בפעם הראשונה היא שלב יפה אך גם מאתגר ולא פשוט עבור האם הטרייה, והמתנות שהיא מקבלות עוזרות לה לרומם את מצב הרוח וגם מקלות עליה מבחינת כל מה שהיא צריכה על מנת להתמודד עם המצב החדש. הכנו רשימה של 12 המתנות הכי חשובות שאפשר לתת ללידה ראשונה:

תכשיט בהתאמה אישית - תכשיט הוא מזכרת ששומרת על המשמעות והערך שלה במשך שנים. חשבו על שרשרת עם ראשי התיבות של התינוק, תאריך לידה או סמל מסוים המסמל לידה, והתכשיט יהיה בעל ערך סימבולי ורגשי רב עבור היולדת יישאר איתה תמיד ויזכיר לה את הרגע המרגש בחייה.

  1. שובר מתנה לספא – אמנם האם הטרייה לא תוכל להשתמש בשובר בשלב מוקדם לאחר הלידה, אך כעבור זמן קצר תהיו בטוחים שהשובר הזה ליום כיף עם מסאז' מפנק יהיה בדיוק מה שהיא תחלום עליו. אחרי לילות ללא שינה, והסתגלות לאחריות הרבה שמגיעה עם התינוק הקטן, כל אמא תזדקק למעט זמן פינוק עבור עצמה ושובר כזה יהיה מתנה מושלמת.
  2. מוצרי טיפוח לתינוקות - הכינו מארז מושקע של מוצרי טיפוח לתינוקות טבעיים שנבחרו במומחיות. מותגים ישראליים מציעים מוצרים מעולים, ללא חומרים מזיקים, מושלמים לעורו העדין של התינוק.
  3. מנשא לתינוק - מנשא איכותי לתינוק הוא פריט חיוני לכל הורה. היא מאפשרת להורים לשמור על ידיים חופשיות, ולנהל חיים נוחים יותר.
  4. מנוי לחיתולים - זה נשמע מצחיק אולי אבל מנוי לחיתולים היא מתנה מעשית ביותר להורים טריים. מנוי חודשי יכול לחסוך להורים כמה ביקורים בחנויות, במיוחד בתקופה הראשונית הכאוטית של ההורות.
  5. ספר זיכרון ותמונות - ספר זיכרון כדי ללכוד את כל הרגעים הראשונים. מהמילה הראשונה של התינוק ועד לצעד הראשון שלו, זו המתנה הסנטימנטלית המושלמת שתוקיר ביוקר.
  6.  כרטיסי מתנה למשלוח ארוחות-מתנה מעשית זו יכולה להקל באופן משמעותי על הלחץ של בישול תוך הסתגלות לחיים החדשים. שירותי משלוחי המזון בישראל הם עצומים - בחרו בהתאם להעדפות ההורים הטריים.
  1. סשן צילום מקצועי - צילומים מקצועי כדי ללכוד את היופי והשמחה של שלב חדש זה. אחרי הכל, מי לא אוהב תמונות אמנותיות מרגשות של תינוקות ועוד כשזה התינוק שלכם, זה בכלל מושלם.
  2. סטים של בגדי תינוקות – תינוקות הם כמו בובות קטנות, וחלק מהחוויה של האמהות היא להלביש אותם ממש כמו בובה בחודשים הראשונים לחייהם. אף אחד לא יכול לעמוד בפני המתיקות של בגדי תינוקות זעירים. בחרו בבגד או בסט בגדים מותאם לגיל התינוק/ת. יש היום עיצובים יפהפיים ומתוקים במיוחד שכל אמא תשמח להלביש בהם את ילדיה.
  3. שמיכות תינוק רכות - המתנה המושלמת לתינוק הקטן היא שמיכה רכה ומחבקת. בחר אחד היפואלרגני כדי להגן על העור הרגיש.
  4. סט פינוק ליולדת - אל תשכחו גם את האמא. סט פינוק טוב מלא במלחי אמבט, שמנים וקרמים הוא מחווה מתחשבת שתזכיר לה לדאוג גם לעצמה.
  5. ספרי תינוקות – תוכלו לקנות כמה ספרי למידה מוקדמת לתינוקות או סיפורי ילדים קלאסיים כדי להתחיל לבנות ספריית תינוקות מושלמת שתעודד את החיבור בין ההורים לילד בזמן קריאה משותף, וגם תעזור להתפתחות הקוגניטיבית של התינוק.
  6. צעצוע רך - צעצועים רכים מקסימים ומחבקים הם מתנות מושלמות. בחר דובי או צעצוע רך של חיה חמודה. הם יכולים להיות פריט רגשי שינסוך ביטחון בתינוק לתינוק כבר מההתחלה. צעצוע רך - צעצועים רכים מקסימים ומחבקים הם מתנות מושלמות. בחר דובי או צעצוע רך של חיה חמודה. הם יכולים להיות חפץ רגשי ונעים נהדר לתינוק כבר מההתחלה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה