אנגלית עסקית – לכולם!



מי שמחפש להצליח בעולם העסקים הבינלאומי, ואפילו פה ב"ביצה המקומית", מוטב שישתפשף באנגלית עסקית. השפה הפופולארית בכל הכדור היא כבר לא עוד אפשרות טובה, אלא ממש עניין של חובה, וכל בעל עסק, אפילו עסק ישראלי קטן, כבר נתקל לפחות פעם אחת בקושי מול השפה. מילה מסוימת אבל חשובה מאין כמותה, סיטואציה שלמה של שיח שהלך לאיבוד, משא ומתן שלא התנהל כראוי, ראיון עבודה בינלאומי שהיה יכול לשאת פירות טובים הרבה יותר, "אם רק הייתה לי אנגלית טובה יותר".

קרדיט תמונה PIXABAY

כאן בישראל, כמו בכל העולם, אנשי עסקים בכל קנה מידה פוגשים את הקשיים שאתם והארגון שלכם פוגשים. יחסים, מכל צורה, מתנהלים על שפה משותפת. הדבר נכון כמובן גם ליחסים עסקיים, ואנגלית היא שפת העולם העסקי. אפילו עם המפגש שלכם עם השפה האנגלית הוא רק ברשת האינטרנט עם עסק ביתי או אתר אינטרנט, אם אתם רוצים לגדול, להתפתח ולהיפתח להזדמנויות חדשות, אפילו בקבלת שירות מספקי שירות לאתר שלכם, גם אז מוטב שתדעו היטב את השפה האנגלית העסקית.

מה לומדים בקורס אנגלית עסקית?

אנגלית היא שפה עשירה. 26 אותיות (לעומת 22 בעברית), באזור 170,000 מילים בשפה המדוברת (לעומת העברית עם 80,000 מילים פחות או יותר), והרבה יותר דוברים. כמה יותר? מדובר באזור 1.35 ביליון אנשים ברחבי העולם הדוברים את השפה האנגלית, כאשר חלקם הארי, כמוך וכמוני, אינם דוברי השפה מהבית, אלא מדברים אותה כשפה שנייה, לעיתים קרובות על רקע עסקי.

בקורס לאנגלית עסקית תלמדו מיומנויות כמו:

  • כתיבה עסקית עם התמקדות בהתכתבות עסקית (אימיילים), וכיו"ב.
  • שפה שימושית ורשמית כאחד לצורך תקשורת במצבי אירוח – כשמארחים אתכם או כשאתם מתארחים
  • הצגה עצמית רהוטה, שלכם ושל העסק שלכם או העסק שאתם מייצגים, לכל צורך
  • ניהול שיחות חולין מנומסות אך לבביות לצורך יצירת קשרים ו"נטוורקינג", העמקת הקשרים ושבירת הקרח ביחסים הנרקמים
  • ניהול שיח שוטף במפגשים אונליין – שיחות וועידה, הרצאות ומפגשים בווידיאו וכיו"ב
  • התנהלות רהוטה ומדויקת מול שותפים עסקיים, ספקים בינלאומיים ולקוחות בינלאומיים

אנגלית עסקית אונליין

כל העולם עובר אונליין, וגם עולם הקורסים. היום יותר ויותר אנשים וארגונים גדולים לומדים אנגלית עסקית אונליין. הקורסים המקוונים מתאימים למפגשים פרטיים אחד-על-אחד, כמו גם למפגשים בכיתה – כאשר עובדי החברה מתרכזים בחדר הישיבות והשיעור מועבר לכולם אונליין. הדבר אפשרי גם במחשבים הפרטיים, אך מנהלים רבים מעדיפים לראות נוכחות בחדר משותף, גם לצורך האווירה, אך גם לצורך יישור קו בין כולם, לוודא כי כולם באותו המקום עם השפה.

אנגלית עסקית וארגונית היא התשתית ליחסים עסקיים בינלאומיים בכל העולם. אם אתם מתכוונים לגדול, להתפתח, להתרחב, לפתוח סניפים או לכונן יחסים בינלאומיים עם חברות שונות ברחבי העולם, הרי שאנגלית עסקית חייבת להיות חלק מהארסנל שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה