אנימציה שיווקית: לעצב את המסר ולבלוט מעל המתחרים



בעולם שבו כל בעל עסק מנסה לשווק את השירותים או המוצרים שלו יחד עם עוד מתחרים שמנסים לשווק בדיוק את אותו הדבר לא פשוט להיות בולט ולתפוס את תשומת הלב של הלקוחות. לפיכך, יש צורך בפעולות שיווק יצירתיות וחדשניות, אחת השיטות היצירתיות והחדשניות ביותר היא אנימציה שיווקית, אותה אנימציה שנועדה להעביר את המסר שאתם מחפשים באופן קצר, ברור וקליל.

קרדיט תמונה FREEPIK

יתרונות שניתן להפיק בעזרת אנימציה שיווקית

סרטוני אנימציה אינם נועדו רק לילדים. למעשה, היום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את הקסם שבאנימציה, ועל כן מחפשים סטודיו המתמחה בהפקת סרטוני אנימציה. לסרטונים אלה ישנם כמה יתרונות ברורים על פני אמצעי שיווק אחרים:

  1. מסר ברור וממוקד.

באמצעות תכנון נכון של סרטון שיווקי ניתן להעביר מסר ברור ומדויק יותר. במקום שיטות שיווק מסורתיות או שיווק באמצעות פרסומות או מודעות שכבר נמאסו על כולם, אפשר להציג סרטון מצוייר בן דקה או שתיים להנגיש את המסרים לגולש באופן תמציתי וממוקד.

  1. בולטים מעל המתחרים.

סרטון שיווקי באנימציה הוא דרך יצירתית לשווק מוצר או שירות, דרך שעליה המתחרים לא תמיד חושבים. אתם כבעלי עסק תוכלו להבדיל את עצמכם מהמתחרים בתחום ולצאת עם סרטון ייחודי שאין לאף אחד אחר.

  1. מדברים אל לבו של הצופה.

סרטוני אנימציה מועברים בצורה קלילה וכיפית, דבר אשר תופס את תשומת הלב של הגולשים ומעורר בהם רגשות אמיתיים. סרטון אנימציה אחד יכול להיות משכנע הרבה יותר מהרצאה שלמה. מסיבה זו, עסקים וארגונים רבים אוהבים להשתמש בסרטוני אנימציה על מנת לקדם את המטרות שלהם. כמו כן, מכיוון שהיום לגולשים אין זמן להתעכב על מסרים ארוכים, סרטון אנימציה קליל בן דקה או שתיים יעשה את העבודה וימשוך את תשומת ליבם.

  1. ניתן לשתף בכל מקום ולהגדיל את החשיפה.

ברגע שיש לכם סרטון אנימציה מוכן, ניתן לשתף אותו בכל מקום שרק תרצו: פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, באתר תדמית של העסק וכו׳... אם הגולשים יאהבו את הסרטון, הם ישתפו אותו גם ובכך יגדילו את החשיפה לסרטון ויעזרו למסר שלכם להגיע לעוד המון אנשים!.

  1. מייצרים לידים איכותיים.

מטרתו של סרטון אנימציה שיווקית היא להעביר מסר מדויק לצופים. ברגע שהמסר מדויק ומותאם לקהל היעד, העסק יכול לקבל בחזרה לידים ממוקדים ואיכותיים. באמצעות סרטון מקצועי ניתן להגיע לקהל היעד העיקרי, זה שבאמת מחפש את המוצרים והשירותים שלכם.

יוצרים סרטון עם סטודיו אנימציה מקצועי

ראינו כי כבעלי עסקים ניתן להפיק יתרונות רבים מסרטוני אנימציה. כעת, נותר למצוא סטודיו מקצועי המפיק סרטוני אנימציה איכותיים. הכירו את פיל אנימציה – סטודיו אנימציה. מדובר באחד מחלוצי האנימציה הראשונים בישראל, הפועל משנת 1998 ואינו מפסיק לייצר סרטוני אנימציה מרהיבים לחברות והתאגידים המובילים בישראל ובעולם. בסטודיו תוכלו להכיר את הצוות העובד על הסרטונים, לקיים מספר פגישות ולתכנן את הסרטון הייחודי שלכם. הסטודיו מספק את כל השירותים הדרושים ליצירת סרטון אנימציה שיווקי ייחודי – כולל כתיבת נרטיב, יצירת דמויות, קריינות ועוד. כך שבסופו של דבר מתקבל סרטון אנימציה שנועד להעביר מסר ברור. את הסרטון ניתן לשתף ברשימות קבוצה, ברשתות חברתיות, באתר האינטרנט ובין חברים ובכך להגדיל את התפוצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה