אסף חילו – טיפים להגנה על עצמכם מפני הקורונה במטוס



אסף חילו מסביר כי בכדי להישמר מקורונה חייבים לשמור על מספר כללים בינלאומיים מוכרים, כשמדובר על טיסות והגעה ליעדים שונים בעולם – חשוב להקפיד אפילו עוד יותר כדי לא להידבק בקורונה במטוס.

אסף חילו מטייל בעולם (יח"צ)

אם בחרתם לטוס בתקופת הקורונה, מה חשוב להכין לפני הטיסה? כיצד תקטינו את הסיכויים שלכם להידבק בקורונה? וכיצד השתנו טיסות תיירות בתקופת הקורונה? מומחה תיירות עולמית וישראלית, אסף חילו, עם מספר טיפים לפני הטיסה הבאה שלכם.

אסף חילו ממליץ לקרוא על היעד וההגבלות, מסכות וכפפות

טיסה לחו"ל בתקופת הקורונה מצריכה הכנות מקדימות, אם אתם אנשים שמעוניינים לשמור על עצמם ועל הסובבים אותם – חשוב להכין את עצמכם מראש לטיסות ולעצם החופשה עצמה.

אם טרם רכשתם את כרטיסי הטיסה בתקופת הקורונה, חשוב לבחון היטב כל מדינה ואזור ולבדוק מספר דברים שסייעו לכם לטוס בראש שקט ובטוח: נתוני תחלואה במדינה שאליה אתם טסים עם דגש על האזור שבחרתם, האם המדינה מוגדרת כ"מדינה ירוקה" או "מדינה אדומה" מטעם משרד הבריאות (יעד אדום יחייב בבידוד), האם נדרשת בדיקת קורונה שלילית ליעד ואם כן כמה זמן מראש, אילו הגבלות קורונה קיימות במדינה שאליה אתם טסים וכל פרט שיסייע לכם להכיר את היעד הבא שלכם בתקופה חדשה ואתגרית כמו מגפת הקורונה העולמית.

מומחה לתיירות בינלאומית וישראלית, אסף חילו, מנסה לפשט לכם את ההכנות לטיסה בתקופת הקורונה: "למרות שהמצב השתנה והתיירות לא זהה לתקופה שלפני הקורונה, בירור מידע על יעד היה קיים עוד לפני ותמיד חשוב להכיר את האזור שאליו אתם טסים – במיוחד שכל היעדים בעולם השתנו בתקופה הזו".

אסף חילו ממליץ לכם מה להכין לפני הטיסה: "את המידע שצברתם על היעד תרכזו בנייד או על נייר, אם אתם נדרשים לבדיקות קורונה, הכינו 2-3 העתקי תוצאות הבדיקה אתכם וודאו ששמכם מופיע באנגלית ובדיוק כמו שמופיע בדרכון. בנוסף להכנות האלו, מומלץ להביא אתכם במזוודה אלכוג'ל 70% וכפפות ומסכות בתיק שהולך אתכם. כל ההכנות האלו זהות לחלוטין לאריזת בגדים ונעליים במזוודה".

אסף חילו: "במיוחד בתקופה הקורונה אסור לשכוח ביטוח נסיעות לחו"ל"

אסף חילו לא ממליץ לכם לשכוח מביטוח בתקופת הקורונה: "ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופה רגילה הוא חובה ואין על כך ויכוח, ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה הוא סופר חובה ואסור לשכוח לרגע לבטח את עצמכם ואת המשפחה. ביטוח הנסיעות לחו"ל היום מכסה מקרי קורונה ועקב עליית הסיכון להידבק בקורונה עלויות הביטוחים לחו"ל עלו באופן משמעותי בחודשים האחרונים".

אסף חילו מזכיר לכם לבדוק אם המדינה שאליה אתם טסים אינה מוחרגת בחברת הביטוח בתקופת הקורונה: "ישנן מדינות שחברות הביטוח לא מבטחות לחו"ל עקב הסיכון הרב, למרות שמרבית חברות הביטוח מציינות באופן ברור אילו מדינות לא מבוטחות בתקופת הקורונה, מומלץ לוודא מראש ועוד טרם רכישת הכרטיסים".

עשה ואל תעשה בטיסות בתקופות הקורונה

בזמן טיסה ולא משנה כמה שעות היא נמשכת, חברות התעופה בעולם יחייבו אתכם לטוס עם מסכה לכל אורך הטיסה, החובה הזו הייתה בעבר המלצה חמה וכיום המסכות הפכו חובה עקב החשש מהדבקת אחוז גבוה מהמטוס על-ידי התעטשות אחת של חולה קורונה.

אסף חילו נותן לכם טיפים שיסייעו לכם להקטין את הסיכוי להידבק מקורונה במהלך הטיסה: "מלבד המסכות דאגו לחטא את המושב והמגש של הכיסא שלכם, אם נגעתם בכל אזור במטוס מומלץ לשטוף ידיים או לחטא כמה שיותר מהר ומבלי לגעת בשום דבר, שמיכות וכריות מומלץ להביא מהבית ואם אתם משתמשים בתחבורה ציבורית בחו"ל עדיף להשתמש בכפפות חד פעמיות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה