אפי כץ על "סינג סינג" באילת, פינוי בינוי ומה שבין לבין



ע"פ אפי כץ, הבעלים של חברת ענב, פרויקטים של פינוי-בינוי אמורים להוות כ-50% ומעלה מסך הפרויקטים של הבנייה כיום בישראל. לשיטתו של אפי כץ, יש צורך מהותי בהשארת פרויקטים של תמ"א למקרים חריגים בלבד. ובין הפרויקטים הרבים בתחום פינוי בינוי שבהם חברת ענב עוסקת, החברה כיום פועלת לבינוי של שכונת סינג סינג, אילת. הנה כמה דגשים מעניינים שאפשר להבין מדבריו של מר כץ.

קרדיט תמונה -PIXABAY

אפי כץ הוא הבעלים של חברת ענב, חברת התחדשות עירונית אשר מקדמת כיום למעלה מ-10,000 יחידות דיור בפרויקטים של פינוי-בינוי ברחבי הארץ. על פי דבריו של אפי כץ המשתמעים בכתבה שהתראיין אליה בעבר, הוא אינו דוגל בשיטת העבודה הכה נפוצה של תמ"א 1. כמו כן, הוא גם גורס כי פרויקטים של תמ"א 2 צריכים לצאת לפועל רק במקרים מיוחדים. לבסוף, אפי כץ דוחף לשימוש נרחב בפרויקטים של פינוי-בינוי במרכזי הערים הקטנות והגדולות גם יחד.

שכונת סינג סינג באילת – פינוי בינוי מתקרב?

מי שלא מכירים את העיר אילת, כנראה שלא יצא לו או לה לדרוך בשכונת "סינג סינג". שכונה זו היא כנראה אחת מהחצרות האחוריות הכי מוזנחות באילת. לא בכדי, זכתה השכונה לכינויה – "סינג סינג". שם השכונה הוא על שמו של אחד מבתי הכלא הכי ידועים לשמצה בניו יורק.

אולי בצחוק ואולי לא, אבל יש אנשים שאומרים שבית הכלא האמיתי העונה לשם סינג סינג, למעשה מציע תנאי מחייה טובים יותר מהשכונה שבאילת. ועל פי דברים שמר אפי כץ מסר בכתבות לעיתונים נחשבים ברשת, מסתמן שכל הסיפור הזה באילת ובשכונת סינג סינג – עומד להשתנות.

כיצד אפי כץ מתכנן "להחיות" את סינג סינג באילת

כבר לא מעט שנים, שעיריית אילת מנסה למצוא איזשהו פתרון לשכונת סינג סינג באילת, אבל ללא הצלחה עד כה. ממש לאחרונה, מועצת העיר אילת אישרה את התוכנית לפינוי-בינוי בשכונת סינג סינג, תוך שמי שלקח על עצמו את האחריות הוא מר אפי כץ, מנכ"ל ובעלי חברת ענב.

יש לציין, אפי כץ התמודד בעבר ובמהלך הקריירה שלו עם לא מעט פרויקטים מאתגרים, אבל ייתכן שהפרויקט הנוכחי של סינג סינג יהיה אחד המאתגרים שהוא חווה עד כה. לפי דבריו של אפי כץ, באילת יש לא מעט ייחודיות וקסם ששייכים רק לה. אבל יחד עם זאת, מסתבר שהיא מוגבלת ביכולת של השיווק שלה וביכולות שלה לפנות לקהלי יעד רבים משכבות שונות באוכלוסייה.

אפי כץ על יכולות השיווק המצומצמות של אילת

כדי לגור באילת, אנשים צריכים לבסס את כלל חייהם בדרום הארץ בד"כ, מה שלא תמיד אפשרי עבור בתי אב רבים בישראל אשר מפרנסיהם העיקריים עובדים במרכז הארץ. אבל כאן נכנסת לתמונה שכונת סינג סנג, שמציעה למעשה בנייה גדולה ומסיבית, כ-1,700 יחידות דיור.

חשוב לדעת, נכון לכתיבת שורות אלו, המשרד לשיכון, אפי כץ והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית בוחנים פתרונות לנושא השיווק של פרויקטים מהסוג הזה של פינוי ובינוי באילת. נבטיח לעדכן אתכם בהמשך, כשיסתמנו התפתחויות נוספות בשכונת סינג סינג, אילת. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה