אפשרויות לאשראי לעצמאיים ובעלי עסקים שונים גם בזמן מלחמה



מה הפתרון לאשראי לבעלי עסקים?
האמת המרה היא שרבים מהם פשוט פונים לחברות האשראי השונות ולבנקים במידה והמדינה לא עוזרת כי הרבה מאוד בעלי עסקים ועצמאיים פשוט לא סוגרים את החודש עקב ירידה במחזורים כתוצאה ממחסור לקוחות בעסק. המלחמה פוגעת קשות בפעילות העסקית ומורידה באופן משמעותי את ההכנסות. עם זאת, ישנן כמה אפשרויות מימון ואשראי שכדאי לשקול:

קרדיט תמונה PEXELS

הלוואות בערבות מדינה - המדינה מספקת ערבויות להלוואות בתנאים מועדפים מבנקים שונים. ההלוואות בסכומים של עד 500 אלף שקלים לתקופה של עד 5 שנים, עם ריבית נמוכה ותקופת גרייס.

קרנות סיוע - קיימות מספר קרנות סיוע ממשלתיות ופרטיות המעניקות הלוואות בתנאים מיוחדים או מענקים לבעלי עסקים שנפגעו מהמצב.

גיוס הון / שותפים - שיתופי פעולה עם משקיעים אסטרטגיים יכולים לספק זרימת הון חיונית בעת הזו. כדאי לחפש משקיעים מתאימים בעלי עניין במוצרים / שירותים שלכם.

מחזור חוב - ניתן לפנות לבנק ולבקש דחייה או מחזור של הלוואות ומסגרות אשראי קיימות, על מנת להקל על הלחץ התזרימי. 

התייעלות וקיצוץ עלויות - כדאי מאוד לבצע אופטימיזציה של העלויות, לצמצם כח אדם והוצאות קבועות שאינן הכרחיות בתקופה זו. לסיכום, למרות הקושי הרב, ניתן וכדאי לאתר פתרונות מימון יצירתיים שיאפשרו המשך פעילות גם בימים קשים אלו.

קצת לגבי ריביות, פריסת תשלומים וסכומי אשראי מקסימליים לבעלי עסקים

בישראל עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים קיימות מספר אפשרויות ללקיחת הלוואות למימון והון חוזר: כאשר ההחזר החודשי מבוסס על הכנסות העסק, ניתן לפרוס תשלומים לתקופות ארוכות יותר של עד 7 שנים. 

בדרך כלל ככל שהסיכון גבוה יותר למלווה כך הריבית תהיה גבוה יותר והתנאים פחות טובים.

-הלוואות בערבות המדינה לפריסה עד 5 שנים או 60 חודשים בריבית יחסית טובה ועד 5000 אלף בין פריים+2.5 לפריים+5%

-הלוואות בנקאיות רגילות, ממוצע אשראי עומד על  100-150 אלף לעסק בפריים +2-5% לפריסה של עד 72 תשלומים בממוצע

-הלוואות מקרנות, קיימות מספר קרנות ספציפיות שמעניקות הלוואות לבעלי עסקים עד כ 250 אלף לפריסה של עד 60 חודשים בריבית אטרקטיבית.

במידה ולא נמצאתם זכאיים באף אחד מהאופציות הללו, מוזמנים לבדוק זכאות באתר לבעלי עסקים, בכתובת הבאה- eflow.co.il ולברר אודות זכאותכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה