אקדח גז פלפל – אקדח קטן עם יתרונות גדולים



האיומים הרבים עלינו, אינם רק ברמה הלאומית אלא גם ברמה האישית. הבטחון האישי שלנו נפגע. ברחובות שורצים חורשי רעה שרק מחפשים הזדמנות לפגוע ולהזיק. איננו מנסים לפגוע במורל אלא רק לחזק את אלו הבוחרים לקחת את גורלם בידם ולהצטייד בכלים המסוגלים לספק הגנה אישית טובה.

קרדיט לתמונה FREEPIK

אחד מהכלים הפופולאריים והיעילים ביותר בתחום זה הוא אקדח גז פלפל. ביכולתו של כלי קטן זה לנטרל תוקפים ובכך למנוע תקיפה חמורה או תקיפה בכלל. את כל זה הוא עושה על ידי גרימת נזק שאינו קטלני ומאפשר המלטות או הפיכת היוצרות בעת תקיפה. חשיבות כלי זה ואחרים, הביאו את מומחי 'פנטום מוצרי הגנה עצמית' להעניק לכם סקירה קצרה אודות אקדח גז הפלפל ויתרונותיו.

אקדח גז פלפל לכולם

בניגוד לנהוג לחשוב, אקדח גז פלפל אינו כלי נשק של נשים בלבד. חשיבותו מפני טורפים מיניים גבוהה כמובן, אך הוא משמש גם גברים רבים החשים מאוימים מדברים רבים אחרים ואפילו משמש את כוחות הבטחון השונים בנטרול מפירי סדר ואיומים פוטנציאלים שונים.

לרוב, ישמש אקדח גז פלפל לצורך הגנה אישית. היותו קטן וקל לנשיאה ובמיוחד קל לתפעול, הופכים אותו לאידיאלי בעת מצבי חירום והרחקת איומים. בשל חשיבותו בהגנה על בטחון הפרט, המדינה מאפשרת להצטייד באקדח גז פלפל, גם בלי רישיון לנשיאת אקדח והופכת אותו למעשה לכלי הגנה אישית נגיש וראשון במעלה.

כיצד פועל אקדח גז פלפל?

ראשית נעשה הבחנה קצרה בין גז מדמיע (משמש בעיקר לפיזור הפגנות) לבין גז הפלפל. מכאן נעשה גם הבחנה בין תרסיסי הפלפל שהיו פופולאריים בזמנו לבין אקדחי גז פלפל, שהם הדבר הנכון והחם כעת. הסיבה לעליית אקדח גז הפלפל לבכורה נעוצה בהיותו מדויק ועוצמתי יותר ובמיוחד בכך שהוא יעיל גם למרחקים ארוכים יחסית של כמה מטרים (בניגוד לתרסיס פלפל הדורש קרבה יחסית), כך שהוא יכול למנוע גם מגע ראשוני של התוקף.

אקדח גז פלפל מדמה אקדח רגיל בצורתו הכללית אולם הוא שוקל משקל נמוך יחסית ונוח מאוד לתפעול אינטואיטיבי, גם על ידי אנשים שאינם מיומנים. בתוך האקדח נמצא תרסיס גז הפלפל, כאשר לחיצה על ההדק תגרום לשחרור רסס מדויק ועוצמתי, לרוב לאזור הפנים, האף והעיניים של התוקף. כל זאת מתוך מטרה לגרום לו לקושי בנשימה, עיוורון זמני והשתנקות שיובילו לנטרולו ושהות עבור המותקף, לברוח, להתגבר על התוקף או להזעיק עזרה

רכישה נכונה של אקדח גז פלפל

מומחי פנטום מוצרי הגנה עצמית מציינים כי ניתן לרכוש אקדחי גז פלפל במספר רב של מקומות אך הדבר לא בהכרח מומלץ. כאשר קיים צורך כה עז להגנה, רבים בשוק מציעים פתרון, גם אם הוא אינו טוב. לכן אנו נתקלים לא מעט באקדחי גז פלפל תקולים, מסוכנים, לא נוחים לשימוש או לתפעול וגרוע מכך, כאלו המכילים לעיתים הכל חוץ מגז פלפל. לא תרצו להתקל במקרה חירום ולגלות רק אז כי נפלתם קורבן לעוקץ.

לכן ישנה חשיבות רבה לרכוש אקדח גז פלפל רק אצל ספקים מוכרים ואמינים המתמחים בתחום ההגנה העצמית. מומחי פנטום מוצרי הגנה עצמית, למשל, מתאימים לכל לקוח את אקדח גז הפלפל המתאים עבורו ועבור צרכיו. יש הקפדה על התאמה של משתנים כמו טווח ועוצמת הרסס, איכות החומרים וקלות התפעול והשימוש, התאמה של גודל הנשק למידות נושא האקדח, נפח הגז באקדח המשפיע על כמות הלחיצות ואורך השימוש ועוד.

בנוסף, ניתן דגש לכל רוכש ורוכשת על לימוד של תפעול נכון של האקדח וטיפים נוספים, שיהוו את היתרון הקטן, בשעת אמת אל מול פני הרשע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה