אקדח קטן מומלץ – מה שיכול להגן עלינו היום



מדינת ישראל בשנת 2024 מתמודדת, לצערנו, עם אובדן ביטחון אישי של אזרחיה, בין אם זה ברחובות, בדרכים ואפילו בבתים. אובדן ביטחון זה נובע מסיבות רבות וקשור הן להיבטים פליליים והן להיבטים לאומניים. לצערנו, אובדן הביטחון שאנו חווים, איננו מקבל מענה מספיק טוב ומהיר מצד הגורמים שאמורים להתמודד איתו ולהגן עלינו. מצב זה יוצר דרישה גוברת מצד האזרחים לרכוש אמצעים וכלים שיכולים לעזור להם להגן על עצמם, על משפחתם ועל רכושם.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

זו אחת הסיבות מדוע ישראלים רבים רוכשים בשנה האחרונה אקדחים ונושאים אותם איתם לכל מקום. לכן כשאנחנו יוצאים לרחוב, קניון, מסעדה או כל מקום אחר, אפשר לראות יותר ויותר אנשים המחזיקים ברשותם אקדח קטן. אם יצטרכו יוכלו להשתמש בו באופן מיידי.

באופן טבעי, כל אחד ירצה לרכוש אקדח קטן מומלץ שיוכל לשרת אותו בשעת הצורך. הסיבות בגינן הוא יעדיף לבחור אקדח קטן על פני אקדח גדול (או אמצעים אחרים), היא בגלל שהרבה יותר קל ונוח להשתמש באקדח קטן, הרבה יותר קל לשלוף אותו בשעת הצורך ולהפעיל אותו אם חס וחלילה זה נדרש. יתרה מזו, הרבה יותר קל גם להסתיר אותו, כך שהוא לא יהיה גלוי, לא בפני הגורם המאיים ולא בפני גורמים אחרים.

איך רוכשים אקדח קטן מומלץ?

חשוב לומר, לא כל אחד יכול לרכוש אקדח קטן מומלץ. אומנם התנאים הוקלו באופן משמעותי, ועדיין לא כל אחד יכול לרכוש היום אקדח. צריך לעמוד בתנאים מסוימים ורק לאחר מכן אפשר לקבל רישיון ולרכוש אקדח.

יש לרכוש אקדח בחנויות המתמחות בכך, שם אפשר גם לקבל מידע ולהתייעץ עם אנשי המקצוע שעובדים במקום, אודות אקדחים שונים, דגמים וסוגים, הבדלים ביניהם ומה יכול לשרת, לשם המטרה עבורה רוכשים את האקדח.

רצוי מאוד גם לבדוק נרתיקים לאקדח , כאלה שניתן להכניס לתוכם את האקדח ולהסתיר את הנרתיק מתחת לחולצה או במקום אחר. הנרתיק צריך להיות נוח, קל מבחינת משקל, יעיל וחשוב שיהיה ניתן לשאת אותו ואת האקדח מבלי שזה יפריע לתנועה הסדירה של הגוף מחד ובאופן שיאפשר לנו לשלוף את האקדח באופן מיידי, מבלי שנתעכב. אחרת אנחנו לא נוכל להשתמש בצורה נכונה וזה עלול להיות מאוחר מדי.

למי זה יכול לעזור?

יהיו שיטענו שכל אחד בישראל בשנת 2024 צריך להחזיק ברשותו אקדח. האיומים הם משמעותיים, הסכנות גדולות, וזו הדרך הטובה ביותר להגן עלינו ועל משפחתנו.

אך כפי שלא כל אחד יכול להוציא רישיון לאקדח, הרי שגם לא כל אחד בהכרח זקוק לו. כן חשוב שאנשים שפועלים במקומות מסוכנים, עובדים בעבודות ברמת סיכון גבוהה, בשעות הלילה, אנשים המתגוררים באזורים מסוכנים, יחזיקו ברשותם אקדח, אפילו אם זה רק יכול להרגיע אותם שהם יהיו בטוחים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה