אקספוינט פותחת שערים לסטודנטים שמחפשים משרות סטודנט בהייטק



פלטפורמת אקספוינט הינה פלטפורמת דרושים בהייטק אשר מפגישה בין מעסיקים אפשריים לבין מועמדים מוכשרים בכל מקצועות ההייטק הנדרשים על מנת לאפשר איוש מושלם לכל משרת הייטק פנויה, כך שגם אם אתם עדיין לומדים, פלטפורמת אקספוינט מספקת לכם אפשרויות תעסוקה נרחבות בתחום ההייטק המתאימות לכם ביותר מבחינת ציפיות שכר, אפשרויות קידום, מגורים ואורח החיים שלכם. באתר שלנו תוכלו למצוא מאמרים למציאת עבודה בתור סטודנט או ג'וניור וטיפים בנושא התעסוקתי, לבנות לעצמכם קורות חיים מקצועיים באמצעות בונה קורות החיים שלנו, ה - cv builder וליהנות מחיפוש משרות מתקדם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מי אנחנו?

פלטפורמת אקספוינט פותחה על ידי חברת SeaData המספקת שירותי Data Engineering. חברת SeaData עוסקת בכל ההיבטים הקשורים לניהול וניתוח מידע באמצעות כלים מתקדמים, שירותי ענן, בניית אפליקציות ועוד, המציעה לכל חברת היטק שירותים תפעוליים על מנת למקסם את יעילות העבודה ושיפור התיאום בין המחלקות השונות, וביניהם גם שירותי DATA ו - DBA. לכל חברת הייטק ישנו מאגר מידע נרחב הזקוק לאחסון וקטלוג מקצועי בדיוק כמו כל ספריית מידע פיזי. מומחי ה- DBA הם למעשה הספרנים שעליהם מוטלת עבודת הקטלוג, המיון והארגון של המידע באופן שיקל על חקר הנתונים, שליפת המידע ועיבודו בקלות, בנוחות ובמהירות. כמו כן, יש צורך להגן על המידע מפני קריסות שרת ואבדן מידע עקב תקלה או טעות אנוש. מומחי ה - DBA מיומנים בהגנה וקטלוג של מגוון בסיסי נתונים בטכנולוגיות שונות כגון Oracle ,MySQL Galera Cluster SQL Server ,PostgreSQL בסיסי נתונים NoSQL או פלטפורמות BigData, ויודעים כיצד לארגן אותם כך שיהיו תמיד זמינים לקריאה, מחקר ועבודה.

 

מי עובד איתנו?

פלטפורמת אקספוינט גאה לעבוד עם חברות ההייטק המובילות והגדולות בארץ ובעולם, ביניהם תוכלו למצוא שמות כגון גוגל, איביי, פייסבוק, אמזון, hp, אינטל, מיקרוסופט, י.ב.מ. מטריקס, נייס, אורקאל ועוד רבים וטובים, בנוסף, אנחנו עובדים עם עשרות חברות הייטק בעשרות מדינות ברחבי העולם. אנחנו מציעים מועמדים מכל התחומים הנדרשים, החל ממפתחים, תכנתים, מהנדסים, מנתחי מערכות מידע, מאבטחי מערכות מידע, כוח אדם, שיווק וחשבונאות. תוכלו למצוא משרות ומועמדים על פי נסיון ומיומנות, ותיקים או מתחילים, סטודנטים או מנהלים.

משרות הייטק ללא נסיון

רבים מאמינים שללא ניסיון מוכח לא ניתן להתקבל להייטק, ואכן ישנם מקצועות הדורשים מיומנות רבה וניסיון, אך גם מומחים גדולים לא יכולים לעשות את כל העבודה לבדם. שוק ההייטק פתוח גם למשרות סטודנט לצרכי פרויקטים הדורשים צוותים מרובי עובדים שמנוהלים על ידי איש צוות מנוסה אשר יכול לחנוך את הסטודנטים במהלך ביצוע העבודה ובכך להעניק להם ניסיון יקר ערך בעבודה מעשית. חברות גדולות ומובילות וכן גם חברות קטנות ואנונימיות מעסיקות כיום סטודנטים במשרות חלקיות, מאחר וזוהי דרך נוחה עבור החברה למלא את מכסת העובדים שלה בשכר נמוך יחסית לעובדים מנוסים. עם זאת, עבור הסטודנטים, זוהי הזדמנות פז לשלב לימודים עם עבודה בתחום ההתמחות שלהם. במקום למלצר או לעבוד בבר השכונתי ניתן להתחיל לצבור ניסיון באחת החברות המוכרות ביותר בארץ. מאחר ומדובר על ניסיון חשוב וחיוני לקורות חיים שלכם, כדאי להגיע לראיון העבודה מוכנים ונינוחים, אחרי שעשיתם שיעורי בית וקראתם אודות החברה.

בנוסף לכך, כדאי לציין כי רוב חברות ההייטק מספקות תנאי עבודה מעולים גם לסטודנטים, הכוללים ימי גיבוש וכיף, מסיבות ועוד.

 

לסיכום

פלטפורמת אקספוינט הוקמה במטרה להפגיש בין מעסיקים למחפשי משרת הייטק בקלות, ביעילות ובנוחות. אנו מזמינים אתכם, סטודנטים המחפשים  משרות סטודנט, לחפש משרות פנויות בחברות המובילות בענף ההייטק שמתאימות לכם מבחינת מקום מגוריכם ולציפיות השכר שלכם, לבנות לעצמכם קורות חיים מקצועיים ולבחור במשרה המתאימה לכם ביותר כדי להזניק את החלומות שלכם קדימה.  

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה