ארבל הפקות - הפקת אירועים פרטיים ועסקיים לאחר הקורונה



עם החיסונים ופתיחת המשק, נראה שתקופת הקורונה באמת קרבה לקצה - וזה הזמן לחזור לאירועים בחיים האמיתיים. תגידו להתראות לאירועים בזום עם טרנינג ותאורה לא מחמיאה, ושלום לאירועים אמיתיים, עם שמחת חיים וקשר אנושי. אנחנו כאן כדי להפיק עבורכם את האירוע שחיכיתם לו כל הסגר

קרדיט: PIXABAY

תקופת הקורונה הביאה איתה הגבלות חמורות על אירועים, שיכולים להתקיים כעת רק תחת כיפת השמיים ועם מספר מוגבל של אורחים. אבל ככל שהקורונה מתרחקת מאיתנו, אנחנו חוזרים להפיק אירועים מושקעים, שמחים ומרגשים עבור לקוחותינו - תוך שמירה על ההגבלות שעדיין קיימות.

ארבל הפקות היא חברת הפקת אירועים המתמחה בתחום הפקת אירועים עסקיים ופרטיים. בין אם מדובר בכנס עסקי או בבר מצווה, אנחנו נדע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, תוך הקפדה על הפרטים שהופכים את האירוע למושלם.

חוזרים לאירועים בחיים האמיתיים

הגבלות הקורונה הולכות ונעלמות, ומקומות עבודה רבים שמחים לצאת מהזום ומהבית ולחזור לעבוד פנים אל פנים. בתקופה הקרובה אנחנו נראה עוד ועוד אירועים עסקיים, שיאפשרו הזדמנויות שונות לעובדים ולבעלי העסק, וגם יספקו הפוגה מכל הבלגן של השנה החולפת.

בארבל הפקות, הפקת אירועים עסקיים היא המומחיות שלנו - ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהפיק עבורכם את האירוע העסקי המושלם. הצוות המקצועי והמיומן שלנו יעניק לכם שירות מקיף, הכולל ליווי בכל תהליכי ההפקה: קריאייטיב, תכנון, אופרציה, ליווי של האירוע וניהול בפועל. אנחנו עובדים במגוון של לוקיישנים יפהפיים ומעוצבים ברחבי הארץ, אתרי אירועים שונים ומלונות, ומשתפים פעולה עם ספקים מקצועיים מהשורה הראשונה כדי להעמיד אירועים עסקיים מקצועיים בסטנדרט גבוה.

האירוע שחיכיתם לו

תקופת הקורונה הייתה מכה קשה עבור כל מי שתיכנן לקיים אירוע פרטי בשנה האחרונה, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או בת מצווה. אבל גם תחת ההגבלות שעדיין נותרו ניתן לקיים אירועים מרגשים, יפים ואיכותיים. אנחנו בארבל הפקות מתמחים במציאת פתרונות יצירתיים לאירועים קטנים וגדולים כאחד, ונשמח לסייע לכם להפיק את האירוע שחלמתם עליו. הפקת אירועים פרטיים דורשת תשומת לב לפרטים, היכרות עם בעלי השמחה ויכולת להתאים את האירוע למשתתפים. יש לנו ניסיון עשיר בהפקת אירועים מסוג זה, במגוון רחב של אתרי אירועים ברחבי הארץ, עם ספקים מצוינים והפתעות נוספות. אנחנו נעשה הכול כדי לארגן לכם את האירוע המושלם - כל מה שאתם תצטרכו לעשות זה להביא את עצמכם.

20 שנה של הפקות

ארבל הפקות היא חברת הפקת אירועי חברה, אירועים עסקיים ואירועים פרטיים. לאורך 20 שנות פעילות הפקנו מאות כנסים, אירועי חברה, אירועים פרטיים, טיולים ונופשים, ויש לנו רקורד עשיר של עבודה עם מיטב החברות בישראל. אנחנו מעניקים ליווי מקצועי צמוד בכל פרטי ההפקה, גם הפרטים שלא חשבתם עליהם - החל ממציאת מקום, יצירת קונספט, חיבור עם ספקים וניהול האירוע באופן שוטף. אנחנו כאן כדי שאתם לא תצטרכו לדאוג מהאירוע שלכם, ותוכלו פשוט להשתחרר ולהנות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה