ארבע משפחתיות שהפתיעו בשנת 2023



הגיע הזמן להחליף את הרכב הישן? מעוניינים להתחדש במשפחתית חדשה וחסכונית בדלק? כדאי שתכירו את האופציות המפתיעות והמשתלמות ביותר בשוק! אך כדאי לדעת כי לא תמיד משתלם לרכוש רכב חדש, מאחר ובאמצעות ליסינג פרטי תוכלו לקבל רכב חדש ומאובזר במסלול מימון נוח ומשתלם יותר. לעומת רכישת רכב, המחייבת תשלום של מלוא המחיר, עסקת ליסינג פרטי תאפשר לכם להימנע מלקיחת הלוואה או מהוצאה ניכרת. רוב המשפחות אינן מחזיקות בסכומי כסף זמינים בסדר הגודל הנדרש לרכישת רכב, לכן הרוב פונים לבנק לצורך לקיחת הלוואה. אך באמצעות ליסינג פרטי תוכלו לשלם תשלום ראשוני שמהווה את מקדמה ואת השאר לשלם בתשלומים חודשיים נמוכים יחסית למשך תקופה מוגדרת. בסיום התקופה תוכלו לבחור אם להשלים את הסכום החסר לרכישת הרכב, או לחילופין, להחליף לרכב חדש ולהמשיך בתשלומים החודשיים. זוהי ההזדמנות שלכם ליהנות מרכב חדש, מאובזר, חסכוני ובטיחותי יותר. במאמר זה נעסוק ב-4 הרכבים המשפחתיים המפתיעים ביותר בשנת 2023.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

המשפחתיות החשמליות שכדאי לכם להכיר

MG 5

מדובר על משפחתית קומפקטית מאובזרת במיוחד, המכילה תא מטען ענק (479 ליטר) ומאופיינת בביצועי כביש טובים ונוחות נסיעה אופטימלית. זוהי הגרסה ה-5 של MG, המגיעה במרכב סטיישן ומכילה מנוע חשמלי המספק 156 כ"ס ומאופיין בטווח נסיעה מקסימלי של 440 ק"מ. הרכב מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 10.25 אינץ', בקרת אקלים, מפתח חכם ואביזרים מתקדמים נוספים. ה- MG 5 מגיעה עם פרופורציות טובות ועיצוב נאה ומוצלח. סביבת הנהג עדכנית ומעוצבת בקווים נקיים וישרים והיא מגיעה בשילובי צבעים הרמוניים. מושב הנהג רך ונוח והביצועים מצוינים גם בעיר וגם בכבישים מהירים. הרכב עוד לא נבדק במבחני הריסוק של EURONCAP, אך הוא מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב.

EVEASY Limo

הלימו הינה משפחתית קומפקטית, המעוצבת בסטייל ומכילה צג מולטימדיה גדול ומרשים. הרכב מגיע במרכב סדאן והוא מכיל 5 מושבים ותא מטען של 411 ליטר. טווח הנסיעה שלו עומד על 450 ק"מ והוא מבוסס על מנוע חשמלי המספק 160 כ"ס. מדובר על רכב מאובזר למדי, המגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, תאורת לד, תאורת אווירה, מצלמות היקפיות,  מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', בקרת אקלים, מפתח חכם ועוד. זהו הרכב הראשון של המותג הסיני, הנמכר בשיטה ייחודית – מנוי חודשי. כלומר, תוכלו לרכוש את הרכב באמצעות תשלום חודשי קבוע, הכולל לא רק את מחיר הרכב, אלא גם תשלום עבור טיפולים וביטוח. אין צורך לשלם מקדמה וניתן לרכוש את הרכב בסיום התקופה. הלימו קיבלה ציון של 4 כוכבים במבחן הריסוק של EURONCAP ומערכות הבטיחות שלה כוללות: ניטור שטחים מתים, מערכת בלימה אוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

רכבי הבנזין שלא יאכזבו אתכם

ניסאן סנטרה

מדובר על משפחתית קומפקטית המתאימה לעיר ונחשבת לבטוחה במיוחד. ניסאן סנטרה מכילה תא מטען ענק המותאם במיוחד למשפחות גדולות והיא מאופיינת בהתנהגות כביש מצוינת. זהו רכב במרכב סדאן, המכיל 5 מושבים ומנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 2.0 ליטר המספק 149 כ"ס. הרכב מגיע עם מצלמות רוורס, מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 8 אינץ', בקרת אקלים, נעילה מרכזית ואביזרים נוספים. קו העיצוב של הרכב נחשב לנאה אך נועז והוא מכיל חזית אגרסיבית ואפשרות לצביעה דו-גוונית. איכות החומרים גבוהה וסביבת הנהג מעוצבת באופן מקורי ונעים. הרכב מספק מרחב מרווח לנהג ולנוסעים ומושב נהג נוח ומפנק. מבחינת הביצועים מדובר על רכב בעל ביצועים נאים, נוחות נסיעה מספקת והתנהגות כביש טובה במיוחד. ניסאן סנטרה מגיעה עם מערכות בטיחות מתקדמות, כגון בלימה אוטונומית (גם ברוורס), התרעה על סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

רנו מגאן גרנד קופה

המשפחתית הקומפקטית של רנו חסכונית בדלק והיא מאופיינת בהופעה מרשימה מבחוץ, לצד אבזור עשיר בשילוב עם עיצוב פנים נאה. מדובר על רכב מרשים בעל נוכחות, המציע אווירה אלגנטית ויוקרתית, לצד מרחב פנים גדול ומרווח לנוסעים ולנהג ותא מטען גדול ונדיב במיוחד (503 ליטר). הביצועים טובים, נוחות הנסיעה מצוינת ומפתיעה לטובה וצריכת הדלק חסכונית ועומדת על 20.8 ק"מ לליטר. הרכב מגיע במרכב סדאן ומכיל 5 מושבים ומנוע דיזל טורבו בנפח של 1.5 ליטר המספק 116 כ"ס. הגרנד קופה מגיעה עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 9.3 אינץ', בקרת אקלים, מצלמת רוורס, מפתח חכם ואביזרים מתקדמים נוספים. היא זכתה בציון של 5 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של EURONCAP.

המשפחתיות המובילות בשנת 2023 – שורה תחתונה

אם אתם מחפשים רכב ליסינג פרטי שיוכל לשמש את המשפחה שלכם בצורה היעילה ביותר, כדאי שתפנו לחברת freesbe. מדובר על חברה מוכרת ואמינה, המתמחה במכירה, השכרה וליסינג של כל המשפחתיות המובילות ביותר בשוק. נציגי החברה ישמחו לסייע לכם לבחור את רכב החלומות שלכם ולספק ייעוץ והכוונה לגבי אפשרויות הליסינג השונות. תוכלו לעיין באתר החברה או להגיע לאחד הסניפים הפזורים בכל רחבי הארץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה