ארונות הזזה – עיצוב פרקטי וחדשני



מעבר לדירה חדשה או שדרוג הבית הקיים הם תמיד צעדים מרגשים ומלהיבים. אחת הדרכים לא רק לשדרג לחלוטין את מראה החדרים בבית, אלא גם לעשות זאת בצורה יעילה ופרקטית היא לשלב ארונות הזזה כחלק מהעיצוב.

יחצ

רוצים לדעת למה? במאמר הבא אספנו עבורכם את כל הדברים שכדאי לדעת על ארונות הזזה והיתרונות הנפלאים שלהם עבורנו. המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם שכשמדובר בארונות הזזה, היתרונות הם עצומים.

שאלות חשובות שכדאי לשאול בעת רכישת ארונות הזזה

 

  • מי ישתמש בארון? - באופן כללי לפני שרוכשים ארון ולא רק ארונות הזזה באופן ספציפי, כדאי להבין מה הייעוד שלו; האם רק אנחנו נשתמש בו? האם הוא מיועד להכיל את הבגדים של כל הילדים בבית? ברגע שתהיה לכם התשובה לשאלה זו, תוכלו להתקדם הלאה.
  • ארון מקובע או נייד? - בעיקר בשלב בו אתם עדיין עוברים בין דירות שכורות מומלץ שלא להשקיע בארון מקובע. להוציא אותו משם זה תהליך שלם, ובכלל לא בטוח שבעל הדירה יאפשר לכם להתקין אותו שם מלכתחילה.
  • באיזה גודל? - ובכן, התשובה לשאלה זו תלויה בגודל החדר ובאלמנטים נוספים. התייעצו עם אנשי המקצוע לפני שאתם מבצעים את הרכישה, ספרו להם על החדר אליו את מייעדים את הארון והם כבר ימליצו לכם על הארון המתאים ביותר.
  • מה עם העיצוב? - ארונות הזזה מאפשרים חופש עיצובי ללא גבולות! ניתן לשלב זכוכיות ומראות על גבי הארון, ולמתקדמים ניתן להתקין טלוויזיה מתוך הדלת עצמה. המשמעות? ניצול מושלם של המרחב בחלל!
  • ומה לגבי חומר הגלם? - הטכנולוגיה המתקדמת של יבינו הביאה ליצירת חומרי גלם איכותיים ועמידים, בעלות נגישה לכל כיס. זאת בניגוד לעבר הלא רחוק, כאשר ארונות היו לא רק כבדים ועצומים אלא גם יקרים מאוד. כיום, כל אחד יכול לעצב את ביתו במחירים נגישים ונוחים ובעיצוב יוקרתי!
  • בטיחותי? – התשובה לשאלה זו תהיה חיובית בדרך כלל, זאת מכיוון שאחד היתרונות הגדולים ביותר של ארונות ההזזה שגם הופך אותם לפופולארים כל כך הוא הבטיחות. לא פעם קרה שמישהו נחבט בדלת הארון שלו שנשארה פתוחה, שלא לדבר על פעמים בהן הדלתות פשוט נשרו מהמקום בשל בלאי. ארונות הזזה יחסכו מכם את כאב הראש הכרוך בהתנגשות בדלת פתוחה, ואת הסכנה שיום אחד דלת הארון תנחת עליכם לאחר שנים של שימוש.

דלת לעיצוב מרהיב וייחודי

כעת כשאתם מודעים לכל היתרונות של ארונות הזזה עליכם רק לבחור את הארון המושלם ביותר עבורכם! הצוות המקצועי והאדיב לא רק יסייע לכם לבחור את הפריט האהוב עליכם, אלא גם ישנע את הארון עד אליכם ואף יתקין אותו במקום. אז למה אתם מחכים? בואו גם אתם להתקדם לעולם חדש של עיצוב, פרקטיקה ויוקרה אצלכם בבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה