ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן - למה לשלם יותר על אותו מוצר?



חובבי הגלידות בוודאי ישמחו לשמוע על "אנטרטיק" - ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן • בכירים בחברה מספרים שהם החליטו לשנות את אופן צריכת הארטיקים והגלידות - עד לפתח הבית או המשרד, במחיר הטוב ביותר • גם לכם בא לשמוע על הגלידות של היום במחירים של פעם? • הכירו את אנטרטיק

קרדיט תמונות שאטרסטוק

הכל התחיל כאשר היזמים של אנטרטיק (Antartick) - ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן גילו שיש פערי תיווך מטורפים בעולם הארטיקים והגלידות, בממוצע הרבה יותר ממוצרי צריכה אחרים. הם החליטו להרים את הכפפה ולהנגיש את המוצר - בינתיים לאזור גוש דן בדגש על פתח תקווה והסביבה.

ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן - מגוון רחב

בזכות יוזמה זו, רוכשים מגוון רחב של גלידות וארטיקים - כולל גלידות "רגילות" חלביות, ארטיקים שכולנו אוהבים, גלידות פרווה, טבעוניות וגלידות ללא סוכר, "כולם מוצאים את עצמם אצלנו באנטרטיק", מספרים המייסדים, "אנחנו מכורים לתחושה הקרירה במוח והאנרגיה החיובית של אכילת ארטיקים וגלידות. התחושה הזאת מעניקה עירנות שקשה שלא להתמכר אליה".

ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן - במחירים של פעם

גם אתם זוכרים את המחירים של פעם? שוקו וניל/בננה ב-4 שקלים, ארטיק קרח בשקל אחד, טילון קטן ב-4 שקלים ועוד. "כן, המחירים הללו קיימים גם היום אם יודעים מהיכן לרכוש", מציינים המייסדים של גלידות אנטרטיק - גלידות וארטיקים במחירי מפעל.

ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן - האהבה לגלידה

המייסדים הצמיחו עסק זה על ברכי האהבה הגדולה לארטיקים ולגלידות. "זה מתוק, טעים ותואם את האקלים הארץ ישראלי. המשפחות שלנו אוהבות מאוד גלידות. שמנו לב שאנחנו משלמים המון כסף על ארטיקים וגלידות. נכון, זה לא מוצר בסיסי כמו חלב, ביצים או קמח - אבל עדיין מדובר על קינוח מבוקש שלא צריך להימכר במחירים כה גבוהים". מכאן המייסדים מספרים על המחקר שביצעו, "שכל כולו כוון למטרה אחת - הנגשת ארטיקים בזול".

ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן - איך זה עובד?

למי שמעוניינ/ת לרכוש גלידה - יש פתרון פשוט. להיכנס לאתר של אנטרטיק. מכאן אתם כנראה ילדים גדולים ותסתדרו לבד. כמו כן, ניתן פשוט להגיע לחנות ברחוב ההסתדרות 3 בפתח תקווה, שפתוחה כל יום מ-09:00 עד 21:00 ויום ו' עד 15:00, לחייג לטלפון 03-564-6868 או לשלוח מייל לכתובת [email protected]. אם אתם אנשים של ווטסאפ, באתר תחת הלשונית "צור קשר" תוכלו ללחוץ על קישור שיוביל אתכם ישירות לשיחה עמנו.

ארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן - חושבים על הבריאות שלכם

אנטרטיק היא חלק בלתי נפרד מטרנד הבריאות העולמי, "העולם המערבי הולך לכיוון בריאותי. פחות קלוריות ויותר יסודות מזינים. אנטרטיק דואגת להכניס את עולם הבריאות לגלידות וארטיקים", ציינו המייסדים. החברה מציעה גלידות דיאט ולייט, לדוגמא, ארטיק שוקולד וניל של נסטלה שמכיל 80 קלוריות בלבד.

 גם לכם הכתבה הזאת עשתה לכם חשק לארטיקים וגלידות מהמפעל לצרכן? הגיע הזמן שתיכנסו לאתר של אנטרטיק ופשוט תבחרו!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה