אריזות קרטון לחגים לעסקים



בתי עסק וארגונים רבים בישראל מחלקים לא מעט מתנות וחבילות למיניהן לקראת החגים (לכל אורך השנה, לא רק חגי תשרי אלא גם פורים, חנוכה, פסח וכיוצ"ב), הן בתור שי לעובדים וללקוחות והן במגוון סיטואציות אחרות. למשל – משלוח של המוצרים ה"רגילים" שבית העסק מייצר, אך באריזות קרטון מעוצבות וממותגות במיוחד לכבוד החג. זו הזדמנות מצוינת להשתמש בכלי של אריזות קרטון ממותגות לצורך קידום בית העסק ובנייה יעילה ומשמעותית של המותג שלו. כיצד ניתן בכלל להשתמש באריזות קרטון לצורך בניית מותג העסק וקידום מערך השיווק והפרסום, ולאן לפנות על מנת לעשות זאת ביעילות?

קרדיט לתמונה: פרי חשיבה

אריזות קרטון ממותגות ככלי בסיסי ויעיל במערך השיווק, הפרסום והמיתוג של כל חברה

האריזות והקרטונים בהם משתמש בית העסק באופן שוטף ויומיומי יכולים לשמש כמובן גם כנדבך מרכזי ואפקטיבי במערך השיווק והפרסום של החברה, ובבניית המותג שלה. אריזות לעסקים לחגים מאפשרות להרחיב את השימוש הזה באריזות קרטון ממותגות ומעוצבות, וליהנות מתרומה נוספת של כלי בסיסי זה.

למה הכוונה באריזות קרטון מעוצבות וממותגות? אם נשים לב סביבנו נראה מיד כי כמעט כל מוצר וכל ארגז היוצאים משעריו של בית עסק זה או אחר, נושא על גבו מסרים שיווקיים שונים – שם העסק, הלוגו שלו, צבעים וסמלים עימם הוא מזוהה, מסרים שיווקיים כתובים של ממש וכיוצ"ב. זה לא במקרה. כיום כמעט כל בתי העסק היצרניים, גם קטנים וחדשים יחסית, משתמשים באריזות קרטון ממותגות ומעוצבות במיוחד עבורם ועבור מוצריהם הספציפיים, משתי סיבות עיקריות – הראשונה היא כי התאמה של אריזה מעוצבת בדיוק למוצר מסוים היא הדרך המקצועית והטובה ביותר לשלח מוצר זה (מבחינת הגנה עליו), והשנייה היא כי מדובר כאמור בשטח שיווק, פרסום ומיתוג יקר ערך אותו חבל שלא לנצל.

אריזות לעסקים לחגים

אריזות לעסקים לחגים מהוות הזדמנות נוספת להשתמש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות לצורך יצירת חבילות מרשימות ומשמחות, אשר "על הדרך" יתרמו גם הן לבניית המותג שלנו. אלו יכולות להיות אריזות מסוגים שונים – אריזות משלוחי מנות לפורים, מארזי קרטון לחנוכה, מארזים מעוצבים למצות בפסח או לאתרוגים בסוכות וכמובן – חבילות שי מושקעות אותן מעניקים לרוב לקראת ראש השנה ו/או פסח.

כאשר מעניקים שי לכבוד אחד מהחגים הללו, והוא מוענק בתוך מארז קרטון ייחודי אשר מעוצב וממותג לא רק לכבוד החג, אלא גם עם הלוגו של בית העסק עצמו, העובד או הלקוח המקבל את המארז מרגיש כי מדובר במתנה מושקעת של ממש, וזו משמשת גם כאמור ככלי לשיווק, פרסום ומיתוג.

על מנת לבחון את היצע האפשרויות הרחב עבור אריזות לעסקים, ובפרט אריזות קרטון מעוצבות, העומד בפניכם (כבעלים או מנהלים של בית עסק זה או אחר) מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום, דוגמת "פרי חשיבה". שם תמצאו קטלוג מוצרים רחב ואנשי מקצוע שיסייעו לכם לעבור את התהליך הפשוט יחסית של בחירה, עיצוב והזמנת אריזות קרטון ממותגות ספציפית עבורכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה