אריזות קרטון מעוצבות לחגי תשרי



בתקופת חגי תשרי נהוג להעניק מתנות לאנשים שסביבנו, בפרט לעובדים במקום העבודה, לבני משפחה וכיוצ"ב. עבור ארגונים ובתי עסק מדובר בהזדמנות מצוינת לבסס ולהעמיק את הקשרים בין הארגון לבין עובדים, לקוחות, ספקים וגורמים נוספים, פנימיים וחיצוניים גם יחד, ולהעניק מתנות מתחשבות ומשמחות. שימוש באריזות קרטון בהתאמה אישית לארגון - אריזות ממותגות המותאמות ספציפית עבור חגי העונה, יכול לשדרג משמעותית כל מתנה ולתרום לאפקט הכללי של מתנות אלו.

קרדיט לתמונה: פרי חשיבה

קופסאות מעוצבות ואפשרויות ייעודיות עבור חגי תשרי

השימוש בקופסאות מעוצבות ובאריזות ממותגות מסוגים שונים ומגוונים הוא כיום דבר נפוץ ביותר, כזה שניתן למצוא אצל מרבית הארגונים הגדולים והבינוניים, כמו גם בבתי עסק קטנים יחסית. דוגמה מתבקשת ומרכזית לכך היא השימוש באריזות ממותגות עבור מוצרים, המאפיין כיום כמעט כל בית עסק בישראל.

עבור חגי תשרי מומלץ להכיר את האפשרויות של אריזות קרטון בהתאמה לבית העסק , הארגון או כל גורם אחר המעניק את המתנות – מדובר באריזות המעוצבות וממותגות במיוחד עבור חגי העונה, עם מסרים הנוגעים לראש השנה, יום כיפור או חג סוכות, בצורה כזו או אחרת. דוגמה מצוינת לכך היא מארז מעוצב לאתרוג, אשר יכול להכיל כמה אתרוגים שונים וכולל תמונה מעוצבת של אתרוג בחלקו החיצוני. זו יכולה להיות מתנה מצוינת לא רק עבור שומרי מסורת ואנשים דתיים המקפידים לשמור את החגים, אלא גם עבור עובדים, מכרים ואנשים באופן כללי, אשר ישמחו לקבל את המתנה שלהם באריזה ייעודית, המוקדשת לחגים עצמם.

כמו כן, ניתן כמובן להזמין באופן פרטני קופסאות מעוצבות מסוגים נוספים, אשר ימותגו עבור חגי תשרי. למשל – אריזות ממותגות של בית העסק (הכוללות את הלוגו של הארגון והצבעים המאפיינים אותו, למשל) אשר יכללו גם ברכה מיוחדת של "שנה טובה ומתוקה", ואולי אף תמונה או ציור רלבנטיים.

זוהי דרך פשוטה, יעילה, זולה וקלה יחסית לגרום לעובדים, ללקוחות ולשאר הגורמים המקבלים את המתנה להרגיש כי באמת חשבו עליהם והתחשבו בהם, וכי הארגון עושה מאמצים על מנת באמת לברך אותם לקראת השנה החדשה ולגרום לחגים להיות שמחים ומתוקים כמה שיותר.

 

חשוב להכיר כי קיימות כיום אפשרויות להזמנת אריזות ממותגות וקופסאות מעוצבות, דוגמת אריזות קרטון בהתאמה אישית לארגון, בעלויות נמוכות ביותר ביחס לעבר. תחום ההדפסה על אריזות קרטון התפתח משמעותית בשנים האחרונות והמחירים עשויים להפתיע כל מנהל או בעל עסק. בהשקעה זניחה יחסית (במיוחד בהשוואה, למשל, לסכומים שמוציאות חברות רבות על אירועים לקראת סיום שנת המס על מנת לצמצם את גובה המס המשולם למדינה...), ניתן לחלק מתנות מושקעות ומתחשבות, באריזות אשר מיד יבלטו לעיני המקבלים ויעניקו להם תחושה של השקעה והתחשבות. התועלת המתקבלת מכך לארגון, בפרט מבחינת בניית יחסים טובים בין הגורמים השונים לבין הארגון עצמו והנהלתו, היא עצומה ביחס להשקעה הנדרשת.

 

חגים שמחים לכולם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה