'ארץ עיר'- החידון של המדינה לכבוד יום העצמאות ה-75



חגיגות יום העצמאות הן הזדמנות ללמוד על הערים בישראל. עשרות ראשי רשויות חיברו שאלות במיוחד עבורכם, ב'ארץ עיר'- החידון של המדינה. חידון אינטראקטיבי מיוחד נושא פרסים, שיבדוק לראשונה את מידת הבקיאות של התושבים בערי ישראל. החידון יכלול מגוון שאלות בנושאי היסטוריה, תרבות, כלכלה מקומית וההווי היום יומי. החידון יפורסם באתרי הרשויות המקומיות ובקבוצת ''וואלה!'' ויזכה לפרסום וחשיפה נרחבים באמצעי תקשורת ומדיה שונים

יח"צ

מרכז השלטון המקומי יזם לראשונה, לכבוד יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל את 'ארץ עיר- החידון של המדינה'. חידון נושא פרסים המורכב ממגוון שאלות רחב על ערי ישראל בנושאי היסטוריה, תרבות, כלכלה מקומית, ההווי היום יומי ועוד. לצורך הכנת השאלון עשרות ראשי רשויות מכל רחבי הארץ נרתמו והכינו שאלות מאתגרות על רשויות אחרות.

החידון יפורסם בקבוצת ''וואלה!'' ויזכה לפרסום וחשיפה נרחבים באמצעי תקשורת ומדיה שונים וביניהם, באתרי הרשויות המקומיות. השאלות יהיו בסגנון שאלון אמריקאי כאשר לכל שאלה יוצעו 4 תשובות שכוללות שמות של רשויות, מתוכן יצטרכו המשיבים לבחור את התשובה המתאימה. פרסים מתנת מפעל הפיס ובנק מרכנתיל דיסקונט, יחולקו בין המשתתפים.

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "יזמנו חידון על ערי ישראל שמשקף את נקודות החיבור הכי ישראליות שלנו. חידון שיעמיק את החיבור והקשר של התושבים לרשויות המקומיות ולמדינה בצורה מהנה, חווייתית, נגישה לכולם, במיוחד ליום העצמאות. ערי ישראל מתהדרות במורשת, היסטוריה, תרבות מקומית, סיפורים, אתרים ומקומות בילוי ומפסיפס ייחודי של אנשים. זו ההזדמנות ללמוד ולהכיר את הבית בו אנחנו חיים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה