אשל עזר – מאמנות הצילום לאמנות המכירה



אשל עזר החל את לימודי בוויצו חיפה ומשם הדרך להצלחה הייתה קצרה ביותר. בבית הספר בניו יורק שבארצות הברית, הוא מצא את עצמו בבית ספר VISUAL ART . מהר מאוד ההצלחה הגיעה בכמויות מדהימות של מפגשים עם אנשים מדהימים שסייעו לו לרוץ אל הפסגה בקלות ומהירות. לאחר שמונה שנים, חזר אשל ארצה והמשיך במלאכת הצילום, האופנה וקמפיינים למותגים הנחשקים ביותר. אין ספק כי אשל הצליח להשיג כמעט כל מה שרצה, עד לשלב בו רצה לחלוק את הצלחתו גם עם אחרים וכך נולד הרעיון שקרם עור וגידים- בי היפ

צילום: ביהיפ ישראל

אשל עזר רוצה לחלוק את ההצלחה עם כולם - בי היפ

אשל עזר החל להרצות ולספר על הצלחתו העסקית לכל מי שרק רצה לשמוע על כך. הוא שיתף אודות העידן הדיגיטלי וסיפר איך בזכותו הצליחו לא מעט אנשים כבר לקטוף את ההצלחה. הן בנושא הצילום, אבל גם בנושאים מפתיעים ביותר- אשל סלל את הדרך ללא מעט שרק רצו שינוי בחייהם, כאלו שרצו להרגיש נחשבים בשוק רווי מוצרים ומותגים דומים. נכון להיום, משמש אשל באמצעות חברת בי היפ קרש קפיצה לכל אדם שרוצה להתפתח ולהגשים את השאיפות הכבויות. כיזם ומאמן עסקי אשל ובי היפ אכן מאמינים בכל אדם ובכל הצלחה. פריצת דרך בתחום השיווק הרשתי? אפשר לומר כי אשל הצליח לקיים כל מה שדיבר עליו וכיום החברה שיצר היא הראשונה בתחום השיווק הרשתי. באמצעות אמונה, ביטחון עצמי, התמדה ואומץ, הצליח אשל עזר להשיג ולהעביר בדיוק את מה שצריך לכל דורש. בין אותם אנשים שלא ממששים את עצמם, לא מצליחים להגיע למקום הגבוה שרצו- נכנסים החברים של בי היפ ומספקים מה שיצר אשל עזר- הזדמנות של פעם אחת בחיים להגדיל הכנסות!

איך לשנות את החיים באמצעות שיווק רשתי ממוקד – אשל עזר מ- ביהיפ ישראל מסביר

זה לא משנה אם אתם בתחילת הדרך או רוצים לפתח קריירה חדשה או נוספת- לא צריך יותר לחפש שום דרך נכונה בכדי להקל על החיים. באמצעות בי היפ, מגיע השלב בו אפשר לצעוד כמה צעדים קדימה. בין לא מעט אנשים המחפשים לסלול לעצמם דרך מקצועית, החברים של בי היפ מעבירים את מה שהועבר כבר לאין ספור אנשים שיודעים בוודאות- כאן יש את אותו שירות, אבל בהחלט שלא מדובר על אותו המוצר! השיווק הרשתי מנצח ואם מדברים על אשל עזר, מדברים על איך סלל את דרכו המקצועית מתחום הצילום לשיווק איכותי ביותר. התמדה, חזון, אמונה- אלו הם הכללים המושתתים בבי היפ כאשר ברושם מייסד החברה שהאמין ועדיין, מאמין גם בכם. אז איפה אתם רואים את עצמכם בעוד שנה מעכשיו? השיווק הרשתי של בי היפ יודע לקחת אתכם בדיוק למקום אליו אתם שואפים, כל מה שאתם צריכים, זה להאמין!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה