אשקלון על גלגלים: שלושה עסקים שכדאי גם לכם להכיר



יצא לכם לדמיין אי פעם מה היינו עושים אם לא היו ממציאים את הגלגל? איך היינו מגיעים ממקום למקום? כמה זה היה עולה לנו והאם הייתה מתאפשרת נגישות לכל אחד מאיתנו?

קרדיט תמונה FREEPIK

ברור שכולנו תלויים בכל התחבורה שלנו, וזה לא משנה אם אנחנו מחזיקים רכב פרטי, נוסעים על קורקינטים או אופניים חשמליים, מתיינדים בתחבורה ציבורית או בוחרים בכל דרך אחרת. מעטים הם האנשים שמסתמכים אך ורק על הליכה וריצה כדי להגיע ממקום למקום וככה התפתחה לה תעשייה שלמה סביב ענף התחבורה.

כולנו מוציאים מדי שנה סכומים לא מבוטלים על התחבורה שלנו, וחשוב מאד להיות צרכנים חכמים בעניין הזה, ולא משנה על איזה שירות מדובר. בדיוק בגלל זה בחרנו עבורכם שלושה עסקים מעולים שנותנים שירות גם באיזור שלנו בין היתר, שאנו ממליצים עליהם. שימו לב שאכן יש כאן פוטנציאל אדיר לחיסכון כספי, אבל זה לא תמיד העיקר. מדובר על שירותים שתוכלו לקבל תוך זמן קצר וגם במקרי חירום, כאלה הניתנים על ידי בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם ותמיד בחיוך ובאדיבות. אם אתם תוהים איך הגענו לעסקים האלו, אז שווה לדעת שאלו הן המלצות חמות שקיבלנו מכם הגולשים שלנו. אם ככה, זה הזמן לפרגן להם ובענק!

קלנועיות ופתרונות הנגישות של גלגל יציב

הנה דוגמא נפלאה שמראה עד כמה התחבורה היא קריטית לעצמאות ונגישות גם בגיל השלישי וגם במקרים של מוגבלויות פיזיות או שכליות. באמצעות קלנועית איכותית, כל אחד יכול להנות מניידות ועצמאות, בין אם בנהיגה עצמית ובין אם בסיוע של מטפל או בן משפחה.

חברת גלגל יציב היא אחת מהשחקניות הוותיקות בתחום וברשותה אולם תצוגה בגודל 3,000 מטר בפארק התעשייה בכנות. הם היבואנים הבלעדיים של VITAFON, החברה הותיקה והגדולה ביותר בטייוואן לייצור קלנועיות ואביזרי נגישות ומשווקים בין היתר קלנועיות זוגיות וקלנועיות יחיד, קלנועיות לשימוש בשטחים תפעוליים, מגוון עזרים ואביזרים לנכים. כל המוצרים שנמכרים אצלם עומדי בתקני הבקרה והאיכות המחמירים ביותר בעולם וכן בסנדרטים של מכון התקנים הישראלי. כל זה נפלא כמובן, אבל למען האמת לא הסיבה העיקרית לבחור בשירותים ובמוצרים שלהם.

לקוחות שבוחרים בגלגל יציב מעידים על יחס אישי מהרגע הראשון, הגדלת ראש מצד הנציגים ושיווק מאד מתון ואמפטי. אפשר להזמין את המוצרים עד הבית, להתנסות בהם ולהנות מליווי אישי עד לשימוש עצמאי בכל כלי, וכל זה ללא כל התחייבות מצדכם.

המצבים בהם יש צורך להתאים לבן משפחה קלנועית הם לעתים די רגישים, ואלו בהחלט החבר'ה שאתם רוצים שיהיו לצדכם בזמנים כאלה.

מצברים עד הבית עם השירות שמגיע עד אליכם

בואו נדבר על הרגעים בהם יש תקלה ברכב שלא מאפשרת לנו להמשיך להשתמש בו. רגעים כאלה ממש כמו פעמים שמתקלקל לנו המצבר וצריך לקנות מצבר חדש. מה רובינו עושים במצבים האלה? מזמינים גרר למוסך שעולה לנו הרבה כסף, או מחפשים מישהו עם כבלים שיעזור לנו להניע את הרכב, מה שייקח כנראה לא מעט זמן. האמת, די התרגלנו לזה ואף אחד לא חושב שיש משהו אחר שאפשר לעשות, ודבר כזה בדיוק עושה חברת מצברים עד הבית.

אז איך זה עובד? ובכן, ברגע שמבינים שיש בעיה מתקשרים אליהם ומסבירים במה מדובר, אם אכן נראה כי מדובר על בעיה של מצבר הם יציעו לכם דגמים מתאימים לפי התקציב שלכם ודגם הרכב שברשותכם, ותוכלו לבחור כבר בטלפון את המצבר שהכי מתאים לכם מתוך שלל מותגים מובילים מהארץ ומהעולם.

מכאן, הם יתאמו אתכם הגעה מהירה אליכם (לרוב בתוך חצי שעה עד שלוש שעות לכל היותר) עם המצבר שבחרתם, יתקינו אותו במהירות ובמקצועיות וישחררו אתכם לדרככם לאחר כחצי שעה פחות או יותר. בכל הזמן הזה אתם כמובן מוזמנים להמשיך בעיסוקים שלכם ואתם לא חייבים להיות ליד הרכב פיזית בזמן העבודה. את השירות אתם יכולים להזמין הביתה, למקום העבודה שלכם, לנקודה שבה נתקעתם בדרך ובעצם לאן שבא לכם. מצברים עד הבית נותנת שירות מלא בפריסה רחבה בכל מרכז הארץ וגם נותנת מענה בנקודות רבות בצפון ובדרום. נתקעתם? ממליצים להרים טלפון, כנראה שזה ישתלם לכם.

בטיחות, מקצועיות וזמינות - השירותים של קנדי לוק

עבור רובינו הרכב הפרטי הופך להיות בשלב מסוים דבר שהוא קצת מובן מאליו, ואנחנו נזכרים שזה ממש לא ככה ברגעים בהם מסיבה טכנית מסוימת אין לנו אפשרות להשתמש בו.

למשל, אם המפתח שלנו הולך לאיבוד, או נגנב, או נשבר בתוך הסוויץ', או פשוט מפסיק לעבוד לגמרי בלי סיבה הגיונית נראית לעין.

אז מה עושים ברגעים כאלה? הרוב מתקשרים לנציגים של יצרן הרכב שבדרך כלל יגידו שישמחו לעזור ולעשות כל מה שרק ניתן בנוגע, עד 14 ימי עסקים לכל היותר. מצוין, רק שרובינו צריכים את הרכב זמין טיפה לפני, ואם אפשר ממש ממש ברגע זה. ובכן, המומחים של קנדי לוק ישמחו לעזור לזה לקרות בהקדם האפשרי. מדובר על צוות מומחים שקיבלת הכשרת מנעולן רכב מקצועית בבית הספר המוביל בארצות הברית למנעולנות וכיום נחשב לאחד העסקים ברי הסמכא ביותר בארץ.

תוכלו לקבל אצלם מגוון שירותים כמו שכפול ושחזור מפתחות ושלטים לרכבים, תיקון וכוונון מערכות אימובילייזר, פריצה לרכבים ללא גרימת נזק למנגנון הנעילה, ביטול מפתחות שננעלו וקידוד מחדש ועוד. ומה הבונוס הגדול? ובכן - החבר'ה האלה זמינים 24/7, גם בשבתות וחגים, ובמקרי חירום יכולים להגיע אליכם תוך כחצי שעה עד שעות ספורות בלבד. בשורה התחתונה, עוד מספר ששווה שיהיה לכם בטלפון תמיד לרגעי חירום.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה