אשקלונים יודעים - הכי חכם להשוות חברות סליקה



אין ספק כי כיום עסק שלא מציע את אופציית התשלום של כרטיס אשראי ללקוחות שלו, הוא עסק שפחות לקוחות יבחרו בו. מרבית האנשים משתמשים כיום בכרטיס אשראי בכדי לרכוש כל מוצר שהם מעוניינים לרכוש. זה מהיר, זה נוח וזה חוסך מהם להסתובב עם כסף מזומן בארנק.

קרדיט תמונה FREEPIK

אם העסק שלכם ממוקם באשקלון ועדיין לא בחרתם בשירותי סליקה כלשהו, כנראה שהעסק שלכם מרוויח הרבה פחות מכפי שהוא יכול להרוויח וזה בהחלט הזמן שלכם לבחור שירותי סליקה על מנת להציע ללקוחות שלכם את האופציה. באשקלון כבר כל העסקים יודעים  שסליקת כרטיס אשראי לעסקים  היא אופציה שכל עסק חייב להציע ללקוחותיו וטרם בוחרים חברה סליקה, חשוב מאוד לבצע השוואה בין חברות סליקה שונות.

עולם הסליקה- הכרות

סליקה מהווה שיטת תשלום שמבוססת על העברים כספים ללא צורך במזומן. מרבית הלקוחות משתמשים כיום בשיטה זאת, כאשר כל מה שהם עושים בכדי לרכוש מוצרים או שירותים כלשהם זה פשוט להקליד את פרטי כרטיס האשראי שלהם באתר האינטרנט המציע מוצרים או שירותים למכירה או פשוט להגיש את כרטיס האשראי למוכר בחנות. סליקת אשראי לעסקים קטנים אמנם נראית כדבר פשוט אבל היא עסק קצת יותר מורכב. תהליך הסליקה מבוסס על שני מאפיינים חשובים: מהירות ובטיחות נתונים ועל כן, בכל עסק, מעורבים שלושה גורמים: חברת האשראי, חברת הסליקה שמספקת את התשתית הטכנית וגוף נוסף שקרוי שירותי בנק אוטומטיים אשר אחראי על התקשורת בין בעל העסק לחברת האשראי.

איך הסליקה מתבצעת?

כאשר לקוח צריך לשלם לבית העסק תמורת שירות כזה או אחר, הוא מוסר את כרטיס האשראי שלו. נותן השירות מזין את הפרטים הרלוונטיים שהם: מספר הכרטיס, פרטי המשלם וכמובן הסכום לתשלום. ניתן להזין אותם בצורה ידנית על ידי הקלדה או בצורה אלקטרונית על ידי גיהוץ כרטיס. כיום ישנן דרכים מתקדמות יותר כגון: סריקת כרטיס באמצעות טלפון נייד או באינטרנט. הנתונים שהוזמנו עוברים לחברת שב"א שהיא הגוף האמון על התקשורת שבין נותן השירות לחברת האשראי. במסגרת התפקיד שלה היא בודקת האם הכרטיס תקין ואם ניתן לאשר את העסקה. לאחר אישור העסקה, שב"א משדרת לחברת האשראי את פרטי העסקת ומכאן חברת האשראי מחייבת את הלקוח במועד הרלוונטי ומזכה את בית העסק.

על מה חשוב לשים דגש טרם בוחרים חברת סליקה?

אם החלטתם שכדאי גם לעסק שלכם לבחור בחברת סליקה לצורך הצעת סליקת אשראי ללקוחות שלכם, אין החלטה טובה מזאת. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתשוו בין מה שמציעה לכם כל חברה ותבחרו את שירותי הסליקה המתאימים לכם ביותר בהתאם לכמה פרמטרים:

ראשית כל, נוחות השימוש שלכם. פתרונות הסליקה שתבחרו חייבים להיות נוחים וידידותיים לשימוש. אם מדובר על עסק פיזי, מסוף סליקה יתאים לשגרת העבודה שלכם. לעומת זאת, אם אתם לרוב לא נפגשים עם הלקוחות אלא יותר נוודים שמציעים שירותים או מוצרים, כדאי שתבחרו חברת סליקה שמציעה תשלום און ליין או באפליקציה.

שנית, בשנים האחרונות יש מאגד סליקה שמייצג כמות גדולה של בלי עסק מול חברות הסליקה ולמעשה מייצר עבורכם כול צרכני חזק ומפחית את העמלות שנדרשות מהם. אם אתם עסק קטן, בחירה במאגד סליקה יכול להיות דבר יעיל מאוד עבורם.

פרמטר נוסף הנוגע לבחירת סליקה לעסקים שתתאים לכם הוא גובה העמלות. לבעלי עסקים ובעיקר לעסקים קטנים כל שקל חשוב מאוד ועל כן, ככל שתעשו סקר שוק מקיף יותר כך תוכלו למצוא חברת סליקה מומלצת אשר העמלות שלה יהיו כמה שיותר נמוכות.

כמו כן, כמו בשירותים אחרים, מומלץ להתייעץ עם חברת צ'ק בוקס המציעה השוואת מחירים לעסקים קטנים ובינוניים אשר יסייעו לכם לבחור חברת סליקה מתאימה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה