באילו מקרים נזמין מנעולן בדרום?



מתי נצטרך מנעולן, אילו תקלות נפוצות קיימות במנעולים ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים איש מקצוע הביתה? - הנה כל התשובות לשאלות האלו וגם מידע נוסף, המשיכו לקרוא.

קרדיט לתמונה Freepik

מתי נצטרך מנעולן, ומדוע? 

בין אם אתם זקוקים לשירות במהלך שעות היום או בלילה, ישנן מספר סיבות עיקריות שבגללן תרצו להזמין מנעולנים. באופן כללי, מנעולן מומלץ באזור הדרום עבור סוגי העבודות הבאות:

  • אם איבדתם או שברתם את המפתח שלכם. 
  • כאשר מפתח נשבר בתוך הצילינדר. 
  • כשהמנעול תקוע ואינו מסתובב בעת ניסיון להחדיר את המפתח. 
  • אם יש צורך לשכפל מפתחות. 
  • במידה שאתם מעוניינים להחליף מנעול עקב שדרוג אבטחה. 

מעבר לעבודות הנ"ל, מנעולנים מומלצים באזור הדרום גם עבור עבודות כמו החלפת ידיות של דלתות, החלפת צירים, תיקון בריח, שימון חלקי דלתות עקב חריקות ועוד. 

תקלות נפוצות במנעולים, שכדאי להכיר 

ישנן מספר תקלות נפוצות במנעולים, חלקן מורכבות יותר מאחרות. לצורך העניין, אם נשבר לכם המפתח בתוך הצילינדר, אז התיקון הזה יהיה יותר מורכב מאשר החלפת ידיות. יהיה צורך ממש לחלץ את המפתח מהחור של המנעול, מה שעשוי לא פעם להוביל לצורך של החלפת כלל מנגנון הצילינדר. כמו כן, זכרו כי התקלות השונות לא פעם מושפעות מתנאי האקלים. לדוגמה, מנעולן מומלץ באזור הדרום ובאזורים הקרובים לחוף הים – עקב חלודה. אם מנעול הופך חלוד עם הזמן, הוא לבסוף ייתקע לגמרי בעת סיבוב הצילינדר. לבסוף, אנשים רבים מוצאים עצמם מזמינים מנעולנים לאחר פריצה לבית חלילה. זאת, עקב רצון להחליף את המנעול. 

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן הביתה?

כשאתם מזמינים מנעולן הביתה, חשוב לדעת כמה דברים עליו מראש כדי להבטיח שאתם מכניסים לביתכם מישהו לא רק מקצועי, אלא מהימן. בסופו של יום, אתם לא רק מכניסים הביתה מישהו זר, אתם מאפשרים לאותו אדם להיחשף לתכולת ביתכם ולהתקין לכם מנעול. אם אותו אדם הוא חלילה נוכל, עלולה להיות לו גישה לביתכם, מי יודע, אולי אפילו עותק של המפתח שלכם. לכן, ההמלצה הכי חשובה היא להזמין אך ורק מנעולנים מורשים. במקרה של פריצת מנעול, אפילו מנעולנים מורשים על ידי משטרת ישראל. ככה תוכלו לדעת שאתם מזמינים אנשי מקצוע שעברו הסמכה מטעם משרד העבודה או גורם רלוונטי אחר. 

לסיכום, כמה עולה מנעולן מומלץ באזור הדרום?

בסופו של דבר, מחירי מנעולן מומלץ באזור הדרום משתנים בהתאם לסוג העבודה, אך גם בהתאם לשעה שבה תצטרכו את איש המקצוע. לצורך העניין, מנעולן 7\24 בלילה - בדרך כלל יהיה יקר יותר מאשר מנעולן בשעות היום. כך או כך, המחירים בד"כ ינועו בין הטווחים של כמה מאות שקלים. עם זאת, חשוב לערוך השוואת מחירים בין מנעולנים בדרום, לקבל כמה הצעות מחירים ולבחור בזאת שמרגישה לכם הכי נכון. כאשר תבררו בין ההצעות השונות, טיפ אחרון מאיתנו – תמיד הקפידו לבדוק שאתם מקבלים אחריות על עבודת המנעולן וכן אחריות על החלפים שהוא מרכיב אצלכם. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה