דווקא עכשיו בימי החורף- חופשה באילת! רגע מה? זה לא נשמע הגיוני במיוחד. אילת היא פנינת החורף של ישראל, עם המדבר החם תדיר, טמפרטורה המאפשרת כניסה למים במהלך היום והיתרון הכי גדול מכולם- בלי הצפיפות המאפיינת את ימי חג הפסח והחופש הגדול! זו ההזדמנות שלכם ליהנות משקט יחסי בעיר החוף הישראלית המוכרת מכולן. אז אם אתם לא טסים, ואתם הולכים על האופציה של רואד טריפ- יש לכם הזדמנות נהדרת ליהנות מיום טיול ברחבי ישראל, עד לנקודה הדרומית ביותר.

קרדיט לתמונה: pexels

ביקור בבירת הנגב

בדרך לאילת, למה לא לעצור לביקור בבאר שבע? בירת הנגב מציעה שפע של אטרקציות שיכולות להספיק אפילו ליום טיול שלם. בביקור קצר ההמלצה שלנו היא לא לוותר על העיר העתיקה. העיר העתיקה מהלכת קסם על המבקרים ומחזירה אתכם אחורה בזמן, לפני מאה שעה, אל ריחות ומראות אחרים. לפני שאתם ממשיכים בדרככם מומלץ לעשות עצירה לארוחת צהרים כיפית עם מגש פיצה באר שבע.

גן הפסלים במצפה רמון

הינה הזדמנות לבקר באחד המקומות הייחודיים בדרום הארץ. גן הפסלים הוא שטח פתוח המכיל בתוכו עשרים פסלים שעוצבו בהשראת מוזיקה. הפסלים אינטראקטיביים כך שניתן להקיש עליהם ולראות מה קורה. מדובר באטרקציה נפלאה עבור ילדים ומבוגרים כאחד. בגן הפסלים תוכלו להגיע גם לנקודת תצפית פנורמית על המכתש. התצפית היא נקודה נפלאה לצילום תמונה משפחתית כמזכרת מהטיול.

אתר רוח, אבן, מים

אם מתחשק לכם לעשות עצירה אבל אתם גם לא מעוניינים להתעכב יותר מדי בדרך, זה המקום המושלם עבורכם! ברוח, אבן, מים הממוקם בכניסה למכתש תוכלו להתרשם מהחולות הצבעוניים המהווים את אחד המאפיינים הייחודיים לאזור המכתש. אם אתם באים עם ילדים, אל תשכחו להביא בקבוק כדי למלא בחול צבעוני למזכרת. חובבי וחובבות הצילוםוודאי ישמחו לשמוע כי יש במקום לוקיישנים אינסטגרמיים במיוחד.

נאות סמדר

אחד המקומות המרתקים בארץ הוא קיבוץ נאות סמדר הממוקם בערבה. הקיבוץ הוקם במטרה לחיות חיי קהילה תחת סט חוקים משותפים. הדרך היחידה לבקר במקום, להתרשם מן הנעשה שם וללמוד אודות חיי קהילה היא באמצעות סיור מודרך. אז אם אתם תוהים כבר שנים מה מתחולל במקום הזה ומתחשק לכם ללמוד עוד על אורח חיים ייחודי המתקיים בישראל, זאת ללא ספק ההזדמנות.

האגם הנעלם

האגם הנעלם הוא אחד המקומות היפים והמדבריים ביותר בארץ. האגם המלוח ממוקם בתמנע ונמצא ממש במרחק של עשרים דקות נסיעה מאילת. ההליכה לאגם היא בדרך טבע פשוטה ונוחה, כך שניתן להגיע למקום עם ילדים בשמחה. מדובר ביעד שכנראה ותרצו להישאר בו שעות רבות, אז לא לשכוח להביא נשנושים, מים ומחצלות. אם ביקרתם כאן כבר בדרך הלוך, רוב הסיכויים שתחזרו לכאן גם בדרך חזור לסיכום חופשה מוצלחת.

בונים בבוץ בקיבוץ לוטן

אם חשקה נפשכם בפעילות גיבוש משפחתית רגע לפני החופשה המשפחתית, קיבוץ לוטן מציעים בדיוק את זה. כאן תוכלו לרכוש ידע אודות בנייה בבוץ ולהתנסות בתחום באמצעות סדנה חווייתית לכל המשפחה. מדובר במיומנות אקולוגית אשר יכולה להיות שימושית מאד, כך שזו היא דרך נפלאה להתנסות ראשונית בתחום.

מגיעים לאילת

זהו, הרואד טריפ מגיע לסיומו ואתם כבר רגע לפני התמקמות במלון והחלפה לבגדי ים. אם עשיתם אפילו חצי מההצעות שלנו כאן, מסתמן שהגעתם לאילת כבר גוועים ברעב. איזה כיף להיות בעיר שוקקת ותוססת, כאן ניתן לבחור משפע האופציות האם תרצו פיצה אילת או אולי בכלל ארוחה בשרית? האם תבחרו אוכל אסייתי או אולי בכלל גלידה? את כל האופציות הקולינריות האלו תוכלו לגלות בשאר ימי החופשה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה