בונים אתר לעסק? מה חשוב לדעת?



אתר אינטרנט פעיל ומתפקד הוא צורך בסיסי ומהותי עבור כל ארגון ובית עסק כיום, ממגוון סיבות שונות – אתר הוא הפורמט הטוב ביותר ליצירת קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, פלטפורמה נהדרת ויעילה במיוחד לשיווק ופרסום, אמצעי מרכזי להעברת מידע מסוגים שונים למגוון רחב של גורמים ועוד. על מנת שהאתר יוכל לעשות את כל זה בצורה טובה ויעילה, יש להקפיד על כמה נקודות חשובות במסגרת תהליך ההקמה שלו. מה חשוב לדעת ועל מה כדאי לשים דגש בכל הנוגע לבניית אתר אינטרנט לעסק?

קרדיט תמונה PIXABAY

בשיתוף דרונט בניית אתרים

תשתית טכנית טובה, עיצוב ידידותי למשתמש ועוד – בניית אתר אינטרנט לעסק

קיימים כמה נושאים מרכזיים עליהם חשוב לשים דגש בעת בניית אתר אינטרנט.

נושא ראשון הוא התשתית הטכנית של האתר – על גבי איזו פלטפורמה הוא בנוי? על איזה שרת הוא מאוחסן? וכיוצ"ב. פרמטרים אלו יקבעו לאחר מכן עד כמה מהר וחלק יפעל האתר ואילו פונקציות שונות הוא יוכל לבצע. אתר שאינו מגיב בצורה מהירה מספיק, למשל, אינו משרת בצורה טובה את העסק שלכם מפני שגולשים כיום אינם מוכנים להמתין יותר מכמה שניות ספורות עד שהאתר (או כל דף בו) ייטען, ומיד עוברים לאתרים מתחרים שעובדים מהר יותר.

נושא חשוב שני הוא העיצוב של האתר וממשק המשתמש שהוא מציע. גם כאן, הסטנדרטים הגבוהים הקיימים כיום בכל הנוגע לאתרי אינטרנט ואפליקציות מחייבים אותנו להבטיח כי האתר שלנו יהיה נוח וידידותי לגלישה, שהגולשים יוכלו להבין בקלות כיצד למצוא בו את מה שהם צריכים וכו'. במיוחד במקרה של בניית אתרי תדמית, אשר אמור לייצג את בית העסק ולהציג תדמית חיובית שלו, חשוב מאוד שהעיצוב יהיה אסתטי ונוח גם יחד.

נקודה חשובה נוספת היא התאמה לסלולר – מרבית הגלישה באינטרנט מתבצעת כיום דרך מכשירים ניידים שונים, ויש להבטיח כי האתר שלכם יהיה מותאם גם לגלישה סלולרית, ויעבוד בצורה חלקה ומהירה גם בסמארטפונים (למשל – יש להבטיח כי הדפים יהיו מותאמים לתצוגה על גבי מסכים קטנים יותר).

בניית אתר מכירות

כאשר אתר העסק משמש גם כחנות מקוונת (כלומר – ניתן לקנות דרכו מוצרים או שירותים של בית העסק), יש לשים דגש על כמה פרמטרים נוספים. בפרט, יש לבנות אתר המותאם לשמש כחנות מקוונת, על כל המשתמע מכך. כאשר אתם בוחרים את החברה שתקים עבורכם את האתר, חשוב לציין זאת ולוודא כי מדובר באנשי מקצוע המתמחים גם בהקמת אתרי מכירות. המאפיינים הטכניים צריכים להיות שונים והאתר כולו עשוי להיראות אחרת.

הן עבור בניית אתר תדמית, בניית אתר מכירה או אתר "רגיל" לעסק, הנקודה החשובה מכולן היא בחירה מושכלת של חברה להקמת אתרי אינטרנט, שתעשה עבורכם את עבודה הנדרשת ברמת האיכות הגבוהה ביותר. גם אם זה יעלה יותר כסף היום, זו בהחלט הוצאה משתלמת בטווח הקצר והארוך גם יחד!

וודאו כאמור כי מדובר בחברה המתמחה בהקמה של אתרים מהסוג בו אתם מעוניינים ובקשו לראות אתרים קודמים שהם בנו. גלשו בהם ונסו למצוא את כל הנקודות החיוביות והשליליות שאתם יכולים למנות, וכך ערכו השוואה מסודרת בין חברות שונות. זו עבודה שמשתלם ביותר להשקיע בה זמן.

היכנסו לאתר דרונט בניית אתרים לקבלת פרטים והצעת מחיר לבניית אתר לעסק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה