בורשטיין קפה מספרים מה חשוב לבדוק לפני בחירת פולי קפה בשבילכם



בכדי שתיהנו מקפה איכותי, חשוב שתבחרו את הפולים הטובים ביותר בעבורכם. אז איך מתחילים? בכתבה הבאה יסקרו המומחים של חברת בורשטיין קפה את האספקטים החשובים ביותר בבחירה של הפולים והתאמתם לסגנון הטעמים המועדף עליכם! קבלו את הכתבה עם הארומה הכי טובה שיש.

קרדיט התמונה: Canva Pro

יבוא מסביב לעולם

פולי קפה טובים אינם מיוצרים ברוב המקומות בעולם, כך שבהחלט שווה לדעת מאיזו מדינה מגיעים הפולים שלכם. שימו לב שהיצרניות הגדולות בעולם בתחום הקפה הן: קולומביה, אתיופיה, ברזיל ואיטליה – כך שברוב המקרים שווה לבחור בחווה אשר נמצאת באזור גיאוגרפיה זה. העניין נובע מתנאי אקלים ספציפיים, מאדמה ייחודית ומחוות עם מסורת ששמן הולך לפניהן.

גידול איכותי בחוות ששומרות על הפולים כמו בטבע

אם בסעיף הקודם הזכרנו את המסורת הייחודית של גידול קפה בחוות איכותיות, כאן נרחיב על העניין ונספק הצצה לעולם שכולו זהב בטעם מר. מדובר בחוות אשר פרוסות מסביב לעולם ואשר נוהגות לטפל בקפה ממש כמו שהטבע רצה, עם בחירה בשקים ייחודיים ואיסוף של הקפה במועד שלו ולא רגע לפני. גם השינוע מהן מתבצע על פי מסורת של עשרות שנים ומרבית היצרנים הגדולים בוחרים באותן מקומות שוב ושוב.

טריות זה שם המשחק על פי המומחים של בורשטיין קפה

קניית פולי קפה טריים היא הדרך הטובה ביותר להבטיח הנאה מכל לגימה. לשם כך, כדאי לרכוש את הפולים בחנות אשר קצב התחלופה של הפרודוקטים בה גבוה במיוחד. חנויות אשר מתמחות בקפה ואשר נחשבות למומחיות בתחומן דואגות לכך כעניין שבשגרה, כמו גם לאחסון מקצועי של הקפה בכדי שלא יאבד מהטריות שכל כך חשובה לארומה ולטעם.

התאמה לסגנון הטעמים שלכם

כדאי לדעת שישנם מגוון של סוגים של פולי קפה וחשוב להתאים את הפולים לטעם שלכם ולא להיפך. ערביקה ורובסטה הן ללא ספק העיקריים אך כדאי לדעת שבחנויות המובחרות אתם יכולים ליהנות ממיקס של כמה סוגים של פולים – בכדי להתאמה מושלמת לחיך שלכם. אגב, גם דרגת המרירות היא עניין שיש להתחשב בה ובהחלט עניין שישפיע על הבחירה הבאה שלכם.

ולא לשכוח את המחיר

ניתן להרחיב רבות על פולי הקפה השונים אך בסופו של דבר העניין הוא גם תלוי תקציב ולכן שווה לבצע קניית פולי קפה טריים במחיר שמתאים לכם. בישראל ישנם לא מעט חנויות אשר מתמחות בכך ולכן שווה לרכוש ישירות מהמומחים אשר יש להם מבצעים ומחירים הוגנים כעניין שבשגרה. גם הזמנות אינטרנטיות יכולות לחסוך לכם בעלויות ולהציע תמורה מקסימלית עבור התקציב העומד לרשותכם.

לסיכום, רכישה של פולי קפה איכותיים היא הדרך הבדוקה לשדרג את חווית הקפה ולפתוח כל בוקר ברגל ימין. כפי שהסבירו המומחים של בורשטיין קפה בכתבה זו, חשוב לבדוק מהיכן מגיע הקפה שלכם, מהם הפולים המתאימים וכמה הם טריים – כל זאת בכדי שתבצעו רכישה חכמה וכדאית במיוחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה