בחירה נכונה של מסילות למגירה



בכל בית, ניתן למצוא ארונות בגדים ומגירות. לאורך השנים, כמו כל אלמנט אחר בבית, המנגנונים המהווים חלק בלתי נפרד מהארונות והמגירות, נשחקים; גלגלי המסילות והמסילות עצמן כבר אינן מבצעות את תפקידן כראוי. במצב זה, יש להחליף מסילות למגירה ועדיף להקדים לעשות זאת, כדי להמשיך ולעשות שימוש ברהיטים בבית באופן חלק ויעיל.

קרדיט לתמונות PIXABAY

רגע לפני שקוראים לנגר ומשלמים סכומים גבוהים על החלפת המסילות, חשוב שתדעו שניתן לעשות זאת באופן עצמאי ודי בקלות. במאמר זה, נבין בדיוק איך לבחור את המסילות הנכונות, איך להחליף אותן ובתום הקריאה, תוכלו כבר לבצע את ההחלפה בעצמכם.

החלפת מסילות למגירה בקלות

ברוב סוגי הריהוט תמצאו מגירה הניתנת לשליפה והחלפה. זוהי נקודה חשובה לאור העובדה כי לעתים מסילות למגירה נשחקות עד כדי שעולה צורך ממשי להחליף אותן. כך, במקום להחליף את הרהיט כולו ניתן בסך הכל להחליף את החלק השחוק ולהמשיך ליהנות מהרהיט לאורך שנים. אם כן, הנה 2 עקרונות לבחירת המסילות החדשות למגירה:

  • שליפה מהירה, טריקה שקטה – הטכנולוגיה המתקדמת הובילה ליצירת מנגנונים חכמים אשר מאפשרים פתיחת מגירה במהירות, וסגירה שקטה של המגירה. זאת, תודות למנגנון מיוחד בשם 'טריקה שקטה' המונע רעש, לשמירה על השקט. מניעת הטריקה שומרת על עמידות המגירה לאורך זמן והיא אחד החידושים הפופולאריים ביותר בעולם העיצוב כיום.
  • להתאים את המסילה למגירה – כאשר בוחרים את המסילה למגירה המדוברת, חשוב לוודא כי היא מתאימה למידות הנכונות. אם המסילה אינה מתאימה, לא רק שלא ניתן להשתמש במגירה אלא שלא ניתן אף להתקין אותה. ודאו כי מידת המסילה מתאימה לחלל המגירה!

התקנת המסילות

השלב הראשון הוא כמובן לרכוש מסילות למגירה חדשות לחלוטין. איך לבחור? פשוט למדוד את אורך המסילות הקיימות ובוחרים מסילות חדשות בהתאם לכך. אין כל סיבה לטעות, רק לוודא שהמדידה אכן מדויקת ככל האפשר ובסך כלל מדובר באורך סטנדרטי של 45 ס"מ. המסילות לרוב מגיעות בסט המורכב מ-4 יחידות; שתי מסילות להתקנה בכל צד של המגירה, ושתי מסילות נוספות להתקנה בשתי דפנות הארון. מומלץ להשקיע ולרכוש מסילה איכותית מברזל ולעולם לא להתפשר. תהליך ההתקנה פשוט מאוד ודורש בסך הכל מספר דקות.

אחסון ללא פשרות

כעת אתם יודעים שעל מנת להבטיח תקינות המגירות והארונות, יש להשקיע ברכישת מסילות למגירה ממותג איכותי ומוכר ואם אפשר, אף להתקין אותן בעזרתו של איש מקצוע מנוסה. אמנם נכון שההתקנה לרוב פשוטה מאוד, אך כמה פעמים יצא לכם לעשות הכל על פי ההוראות והמגירה עדיין נכנסה למקומה באופן מעט עקום ולא אסתטי?

במקום להסתבך, תנו למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם! לאחר שתבחרו את המסילות המומלצות ביותר מהספק הטוב ביותר, תדעו שהמגירות בביתכם עומדות לשרת אתכם נאמנה לעוד שנים רבות קדימה. ביננו, זה בדיוק מה שאתם צריכים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה