בחירת אינסטלטור: 5 שאלות שיש לשאול לפני שתעסיקו אינסטלטור



טיפים כלליים לשכירת אינסטלטור

freepik

להלן שאלות ותשובות ספציפיות אך ראשית עדיף ללמוד כמה טיפים והצעות כלליות לבחירת האינסטלטור 'הנכון' עבורכם. זו החלטה משמעותית שיכולה להביא לכם שמחה או עוגמת נפש. להלן מספר טיפים שכדאי לזכור בעת בחירת אינסטלטור. * שיקלו העסקת אינסטלטורים מורשים בלבד

* התייחסו רק לאינסטלטורים שיכולים לספק הוכחת ביטוח.

* תשאלו את האינסטלטור כמה זמן הוא / היא בענף האינסטלציה. ככל שיש לאינסטלטור או לחברה ניסיון רב יותר, כך יותר טוב.

*לאחר שבעל המקצוע ינתח את הצנרת שלכם, הוא / היא אמור להיות מסוגל לתת לך הערכות מדויקות לגבי מה צריך להיות התשלום עבור פתרון בעיית הצנרת.

*תשאלו על התחייבויות (שביעות רצונכם מעבודתו / ה) הכלולות בהצעת המחיר, כולל חלקים חדשים הדרושים.

*תבקשו רשימה של תגובות מרוצות של לקוחות - ובדקו אותם - לפני שתעסיקו את איש הצנרת.

עכשיו שאתה מכיר את הטיפים הכלליים, הנה חמש שאלות קריטיות שכדאי לשאול כל אינסטלטור לפני שתעסיק אותם:

שוקלים להעסיק קבלן שיפתור בעיית אינסטלציה? יש לנו את השאלות הנכונות שאתם צריכים לשאול את האינסטלטור לפני שאתם מתחילים! התשובות יעזרו לכם לבחור אינסטלטור המוסמך לפתור נושאים קלים ומורכבים כאחד. הם גם ימנעו ממך להעסיק אינסטלטור לא נכון - תקלה שעלולה לגרום לבעיות אינסטלציה גדולות שעלולות לעלות לכם אלפים.

  1. מה העלות המשוערת של תיקון בעיית האינסטלציה שלכם?

בעלי בתים צריכים להיות זהירים, אם לא סקפטיים, לגבי הצעות מחיר שאתם מקבלים בטלפון. אינסטלטורים טובים בדרך כלל רוצים לראות ולנתח את בעיית הצנרת שלך לפני שהם נותנים לך הערכה של העלות הכוללת של גימור התיקונים. כמו כן, אנשי מקצוע מנוסים כוללים את עלות החלקים החדשים הדרושים להשלמת התיקון. תוכלו לאמת את הבעיה על ידי שאלת האינסטלטור שאתם שוקלים אם הערכת המחיר כוללת גם חלקים וגם עלות עבודה.

  1. תשאלו מי יעשה את העבודה?

אם ה אינסטלטור איתו אתם מדברים משתמש בעוזרים או קבלני משנה, תשאלו על האישורים והניסיון שיש להם. אינכם רוצים להסתכן בכך שהאדם שמתקן את הצנרת בפועל קיבל פחות הכשרה או ניסיון מה אינסטלטור איתו אתם מדברים בתחילה.

  1. האם האינסטלטור מורשה?

אם המדינה שלכם דורשת רישוי, ודאו שה אינסטלטור שלכם עבר את כל הבדיקות כדי לקבל רישיון. אתם יכולים לבקש ממנו להראות ראיות לרישיון שלו. היזהרו מ אינסטלטורים מתחילים ללא ניסיון רב, למרות  שהם עשויים לספק תעריף טוב יותר מאלו עם יותר שנות ניסיון.

  1. תשאלו, "האם אתה מבוטח?"

במתן תשובת "כן"  צריך האינסטלטור להיות מוכן לתת לכם ראיות על הביטוח שלו. אם ישאל למה, אמרו לאינסטלטור שאתם לא רוצים להיות אחראים לפגיעות באינסטלטור בזמן העבודה או בביתכם בזמן תיקון בעיית אינסטלציה. יש לכם את הזכות, אם לא החובה, לשאול שאלה זו.

  1. האם התעריף הוא לפי שעה או קבוע מראש?

הבהירו את ההצעה שאתם מקבלים כדי למנוע הפתעות לא רצויות לאחר סיום עבודות התיקון. אם האינסטלטור אומר לכם שהמחיר הוא לפי שעה, שאלו אותו / אותה, מנסיון האינסטלטור, כמה זמן ייקח להשלמת התיקונים. ככל שיש יותר ניסיון לאינסטלטור המוסמך, כך זה יעזור לאינסטלטור לתת הערכה מדויקת של הזמן שלוקח בדרך כלל להשלים את התיקון, בהנחה שהצינורות נגישים.

האם אתה מוכן לשכור אינסטלטור?

עכשיו כשאתם מצוידים בכל השאלות שאתם צריכים לשאול, אתם אמורים להיות מוכנים להזמין את האינסטלטור הטוב ביותר באזור שלכם. צרו קשר עם דני תורג'מן כדי ללמוד עוד על שירותי האינסטלציה שלנו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה