בחירת הפירסינג הנכון – כל מה שאתם חייבים לדעת מראש



פירסינג בגוף הפך להיות מאוד פופולארי בשנים האחרונות, אך האמת היא, שההיסטוריה שלו חוזרת הרבה אחורה. לכן, אם גם אתם רוצים לעשות פירסינג חדש, יש בהחלט כמה דברים מעניינים שכדאי לכם לדעת בנושא.

קרדיט תמונה PEXELS

 

 

 

 

פירסינג לאורך ההיסטוריה

 

פירסינגים בגוף בוצעו על ידי תרבויות שונות לאורך ההיסטוריה, עם עדויות לפירסינגים באוזניים ובאף המתוארכים אלפי שנים אחורה. בעידן המודרני, פירסינג הפך להיות מאוד פופולארי בתרבות המערבית במהלך המאה ה-20, כאשר סגנונות מסוימים כמו פירסינגים בתנוכי האוזניים וסחוס האוזניים הפכו אופנתיים יותר ויותר. כיום, התחום הזה ממשיך להתפתח, עם מגמות וסגנונות חדשים שצצים באופן קבוע. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אנשים רבים אחרים שחולמים לעשות פירסינג, לא לגמרי יודעים באיזו אפשרות לבחור. נקודת המוצא שלכם צריכה להיות ההבנה הברורה שלכל אחד מאיתנו יכול להתאים משהו אחר. במילים אחרות: לא כל פירסינג שיכול להיות יפה לאדם מסוים יהיה יפה גם לנו.

 

סוגים נפוצים של פירסינגים

 

קיימים סוגים רבים של פירסינג אשר זמינים בעידן המודרני שבו אנחנו חיים. הם מותאמים למגוון רחב של סגנונות והעדפות אישיות. חלק מהאפשרויות הנפוצות כוללות פירסינג בתנוכי האוזניים, הנחשב למסורתי ונפוץ ביותר; בנוסף, יש אפשרות כמובן לעשות גם פירסינגים בסחוס, כולל פירסינגים בהליקס , טראגוס וקונכייה; אם אתם אנשים שמעדיפים בחירות יותר הרפתקניות, הרי שגם עבורכם יש לא מעט אופציות מעניינות. למשל: פירסינג בגבות, בשפתיים ובטבור. המגמות הנוכחיות כוללות פירסינגים מרובים באוזניים, פירסינגים בדאית' להקלה פוטנציאלית על מיגרנות ופירסינגים בספטום להצהרה נועזת.

 

איך בוחרים איפה כדאי לעשות פירסינג בגוף?

 

אם אתם חושבים על פירסינג ואתם מתלבטים איפה בגוף כדאי יהיה לעשות אותו, אתם לא לבד. זה קורה כמעט לכל האנשים כך שזה טבעי לגמרי. יש כמה שיקולים שכדאי להיות ערים להם אשר יכולים לעזור לכם לבחור את המיקום המושלם עבורכם לעשות בו פירסינג . למשל: הסגנון האישי שלכם הוא עניין משמעותי ביותר שכדאי לקחת בחשבון. המיקום  הנבחר צריך להיות מותאם לאסתטיקה הכללית וההעדפות של האדם שעושה את הפירסינג. יש לקחת בחשבון גם את סבילות הכאב, מכיוון שניקובים שונים עלולים לגרום לרמות שונות של אי נוחות במהלך ההליך ותהליך הריפוי. לבסוף, חשוב לחשוב על זמן הריפוי הנדרש לכל ניקוב, מכיוון שאפשרויות מסוימות עשויות לדרוש תקופות החלמה ארוכות יותר וטיפול שלאחר מכן קפדני יותר.

 

בחירת הסטודיו המושלם לעשות בו פירסינג

 

נקודה נוספת שבהחלט שווה לחשוב עליה, היא השאלה לאיזה סטודיו אתם רוצים לפנות כדי לעשות את הפירסינג החדש שלכם. רצוי מאוד לפנות אל מקום שיש לו מוניטין של סטודיו רציני ומקצועי. בנוסף, כיוון שבכל זאת מדובר על ניקוב שעושים בגוף, אין ספק שהסטריליות היא עניין שאי אפשר להתפשר עליו. הדבר האחרון שבוודאי הייתם רוצים, זה להגשים חלום, לעשות פירסינג ואז לגלות שיש לכם, חלילה, זיהום. לכן רצוי מאוד לבדוק מראש מספר אפשרויות של מקומות שבהם תוכלו לעשות פירסינג. בדקו, למשל, מה חושבים אנשים אחרים על הסטודיו שאליו אתם חושבים לפנות. האם מדובר על מקום שכל מי שפנה אליו יצא ממנו מרוצה? בהקשר הזה כדאי שתשימו לב, בין היתר, גם לעלויות. זה נכון שאתם רוצים להגשים חלום ולעשות את הפירסינג שתמיד רציתם, אך כמה זה באמת צריך לעלות? בדקו הכול מראש וכך תוכלו להימנע ממצב שבו אתם בוחרים סטודיו שלא יהיה מספיק מקצועי או שבו תשלמו יותר מידי על החוויה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה