בחירת מערכות הגברה ניידות – כך נבטיח קנייה מוצלחת לטווח הארוך



השימוש ברמקולים ניידים ובפרט במערכות הגברה ניידות לסוגיהן השונים הפך נפוץ מאוד בארץ (ובעולם כולו) במהלך השנים האחרונות, בין השאר כתוצאה מהתפתחות הטכנולוגיה וירידת המחירים בתחום. בחירה נבונה ומושכלת של מערכת הגברה ניידת תבטיח כי תקבלו מוצר איכותי אשר ישרת אתכם נאמנה ברציפות גם בעוד שנים מהיום

קרדיט תמונה FREEPIK

 עבור כל מי שמתכנן קנייה של מערכת הגברה ניידת – מה כדאי לבחון ולמה כדאי להעניק עדיפות בעת החיפוש והבחירה, על מנת שנוכל ליהנות מסיכויים גבוהים יחסית לקבל מוצר איכותי ועמיד, אשר יעבוד ברציפות וללא תקלות לאורך זמן רב יחסית?

אפשרויות עיקריות לקניית מערכות הגברה ניידות

רגע לפני שנגיע לטיפים קונקרטיים בנוגע לבחירה מוצלחת של מערכת הגברה ניידת לרכישה, כמה מילים על האפשרויות העיקריות הזמינות כיום עבורנו בתחום זה –

 בגדול, ניתן למצוא כיום גם בישראל מגוון עצום ועשיר ביותר של מערכות הגברה ניידות , מדגמים ומסוגים שונים.

סוג נפוץ ומוכר ביותר של מערכת הגברה ניידת מכונה "בידורית", אותה ניתן למצוא באינספור חנויות כיום. בידורית היא בעצם סוג של רמקול מוגבר (רמקול גדול הכולל מגבר פנימי מובנה כך שניתן לחבר אליו ישירות כל מקור שמע), אותו ניתן לשאת בקלות לכל מקום. חשוב להבין כי גם בתוך קטגוריה זו טווח האפשרויות הוא רחב יחסית, וניתן למצוא בידוריות איכותיות (ויקרות) יותר אשר יהיו אמינות יותר ויחזיקו מעמד לאורך פרק זמן ארוך יחסית.

אפשרות מרכזית נוספת שכדאי להכיר היא מערכת הגברה ניידת מסוג "קולונה" – גם זו משפחה שלמה מערכות הגברה ניידות, ממנה ניתן למצוא דגמים איכותיים ונחשבים במיוחד.

הייחודיות של רמקול קולונה היא כי ניתן לחבר בטור כמה וכמה רמקולים שונים שכאלו, ולקבל עוצמת סאונד גבוהה בהרבה אשר שומרת על איכות השמע ("קולונה" זה בעצם שם של מערך רמקולים פוטנציאלי אותו ניתן להרכיב מרמקולים אלו, הבנויים כך שחיבורם בטור מעצים את הסאונד תוך שמירה על איכותו הגבוהה).

על מה לשים דגש בעת בחירת מערכת הגברה ניידת?

אז כיצד נבטיח כי אנחנו מבצעים בחירה מושכלת ורוכשים מערכת הגברה ניידת מתאימה, איכותית ועמידה אשר תשרת אותנו נאמנה למשך שנים?

ובכן, טיפ מרכזי ראשון הוא לקנות רק מוצרים של חברות מובילות ובעלות מוניטין בעולם הסאונד בכלל ומערכות ההגברה הניידות בפרט. דוגמה מתבקשת בהקשר זה היא מערכת של חברת BOSE המפורסמת בתחום, כאשר גם המערכות של חברת Behringer נחשבות איכותיות במיוחד. גם שמות כמו PROTECH, Turbosound ו Peavey נחשבים מותגים איכותיים בתחום זה.

נקודה חשובה שנייה היא לקנות מחנות/יבואן בארץ עליו ניתן לסמוך – ספק מוכר ומוערך בתחום אשר יספק לכם מוצרים של החברות הנ"ל עם אחריות מלאה, ואף יטפל עבורכם בבעיות טכניות במידה ויהיו כאלו. חברת "טרטל" (turtle) היא שם שמומלץ להכיר בתחום בארץ, להיכנס לאתר ולבחון את קטלוג המוצרים הרחב.

כמובן שלפני שבוחרים מערכת הגברה, יצרנית וספק בארץ, חשוב להבין מהם הצרכים הספציפיים שלכם, ואיזה סוג של מערכת הגברה יתאים בצורה הטובה ביותר. האם אתם זקוקים יותר לבידורית פשוטה או לרמקול קולונה איכותי במיוחד? האם אתם זקוקים ליותר מרמקול אחד? כמה זמן סוללה חשוב שתהיה למערכת שלכם (בהתאם למידת השימוש שלכם במערכת בשטח, נגישות לחשמל וכו')?

כל אלו הן שאלות שכדאי לתת עליהן את הדעת לפני שקונים, ואף להתייעץ עם אנשי מקצוע במידת האפשר. ככל שתבררו טוב יותר את ההתאמה של כל אחת מהאפשרויות לצרכים הייחודיים לכם, כך עולים הסיכויים לבחירה מוצלחת וטובה לטווח הארוך.

 

היכנסו לאתר טרטל ובחרו את המערכת הטובה עבורכם בכתובת

https://www.turtle.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה