אנו רוצים לשמור על הבית או על מקום העבודה שלנו מכל משמר, ולכן אנשים פרטיים ובעלי עסקים צריכים להיות ערניים לסימנים שעלולים להעיד על תקלות שונות בבניין. כך, סימנים כמו ריח רע שעולה מתוך הביוב, מים דלוחים בכיור או מי ביוב הזורמים בתוך חדר המדרגות - כל אלה צריכים להדליק נורה אדומה שמשמעותה היא שיש סתימה בביוב. סתימת ביוב היא נזק תברואתי שיש לטפל בו בשיא המהירות, לפני שהמצב ילך ויחמיר. ולכן חשוב לקרוא לחברה מקצועית שיודעת לטפל בבעיה.

יחצ

סתימות גדולות וקטנות

הסתימות מתחלקות לסתימות קלות שניתן לפתור במהירות, לסתימות גדולות ומאסיביות שנדרש ציוד מיוחד כדי להתגבר עליהן. הסתימות נוצרות בעיקר בגלל שחיקת הצנרת ומעבר של חומרים רבים הגורמים לסתימתה. חומרים שונים דוגמת שאריות מזון, פסולת אורגנית, חומרי ניקוי או שיערות מצטברים על דפנות הצנרת וגורמים לסתימות משמעותיות. במפעלי תעשייה המצב אפילו חמור יותר. אלה נאלצים להיעזר באנשי מקצוע באופן תמידי, שכן חומרים כימיים שונים סותמים את צנרת הביוב דרך קבע.

שורשים - האויבים הבלתי מעורערים של הצנרת

אם יש גורם משמעותי אחד שמשפיע פעמים רבות על מצבה של הצנרת הוא שורשי העצים והשיחים. העצים והשיחים מחפשים אחר מים ומינרלים באופן תמידי. הם מגששים עמוק בתוך האדמה ועל הדרך חודרים אל צנרת הביוב, מנקבים וחוסמים אותה. כך שפעמים רבות אנשי המקצוע צריכים לבצע לא רק שאיבת ביוב, אלא גם חיתוך שורשי ביוב. מעבר לכך, קיימים גורמים חיצוניים נוספים שעלולים לסתום את הצנרת כמו רגבי אדמה שחודרים עם הרוח, פירות רקובים שנופלים מהעץ או גוויות של מכרסמים שמוצאים בצנרת הביוב את מותם.

הביובית - נעים להכיר

אם יש כלי שבו אוהבים אנשי המקצוע העובדים בתחום האינסטלציה להיעזר במיוחד הוא הביובית. מדובר במשאית מאסיבית בעלת מיכל, מנוע שאיבה חזק ושני צינורות - אחד ליניקת הביוב והשני לשטיפת הביוב לאחר השאיבה. הביובית היא פתרון טוב ואיכותי להתמודדות עם סתימות ביוב מאסיביות במפעלים, תעשיות וגם בבנייני דירות משותפים. 

הביובית מסייעת גם בהצפות

הביובית נותנת את המענה האולטימטיבי לא רק בעת פתיחת סתימות, אלא גם כאשר יש צורך לבצע שאיבת הצפות. ההצפות נגרמות בדרך כלל בגלל איטום לקוי במקומות נמוכים כמו חניונים תת קרקעיים או מחסנים. כאשר אין ניקוז טוב של המים, יכולות להיווצר הצפות עם הגשם החזק הראשון. ההצפות עלולות לגרום לנזק של אלפי שקלים ובמקרים מסוימים גם לפגיעה בנפש. על פי רוב, קיימת דרך אחת להתגבר על ההצפות, והיא בעזרת שאיבת הצפות עם ביובית.

לפני ששואבים - מצלמים

אחת הפעולות החיוניות לביצוע שאיבת ביוב היא צילום קווי הביוב. לפעמים בוחרים לבצע את הצילום לפני השאיבה, וזאת במטרה לאמוד את גודל הנזק שנגרם ולראות אם יש צורך להשתמש בביובית. לאחר שאיבת הביוב מבצעים צילום קווי ביוב בשנית כדי לראות אם יש צורך לתקן את הצנרת. הצילום מתבצע באמצעות כלים משוכללים המבוססים על מיטב הטכנולוגיה הזמינה היום.

 החברה שמצילה את המצב

המים הדלוחים עולים על גדותיהם בכיור המטבח? הריח בלתי נסבל? זה הזמן לקרוא לחברה מקצועית שתטפל בעניין. חברת סופר ביובית מציעה לכם פתרונות מגוונים שנועדו להתגבר על הבעיה. פתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית, צילום ביוב ושאיבת הצפות הם רק חלק מהשירותים שמציעה החברה המנוסה שמאחוריה 10 שנות ניסיון בתחום. ביובית בעמ שהתחילה את דרכה בשפלה ובדרום, מציעה כעת שירותי ביובית בכל רחבי הארץ. אז למה אתם מחכים? צלצלו עכשיו כדי להתגבר על סתימת הביוב המאסיבית אחת ולתמיד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה