ביטוח דירה מבנה ותכולה - פורטל הביטוחים הגדול בישראל



מתעניינים ברכישת ביטוח דירה מבנה ותכולה? במאמר זה נדון בנושא ביטוח דירה מבנה ותכולה על כל חלקיו: ביטוח דירה מבנה ותכולה לעומת סוגי ביטוח דירה אחרת, מה כלול בתוך ביטוח דירה מבנה ותכולה וכל מה שצריך לדעת על ביטוח מבנה, ביטוח דירה או ביטוח דירה מבנה ותכולה יחד! פורטל הביטוחים הגדול בישראל מספק לכם את כל המידע על ביטוח דירה מבנה ותכולה וכל כל נושא ביטוח אחר: ביטוח רכב חובה, מקיף וצד ג', ביטוחי החיים, ביטוחי הבריאות, ביטוח המשכנתא לדירה וכל שאר הביטוחים כולל השוואות, דוגמאות, הסברים, עדכוני חוק ואם תשאירו פרטים בסוף תקבלו גם את ההצעות הטובות והמשתלמות ביותר בישראל עבור ביטוח דירה מבנה ותכולה ועבור כל ביטוח אחר.

קרדיט תמונה FREEPIK

כל מה שצריך לדעת על ביטוח דירה מבנה ותכולה ועוד!              

מלבד מידע על ביטוח דירה מבנה ותכולה ומידע על עולם הביטוח, פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא גם מקור המידע המקיף ביותר לתחומים נוספים כמו קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, קופ"ג – קופות גמל רגילות וקופות גמל להשקעה ועוד. הרחיבו את השכלתם בתחום בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל לגביי ביטוח דירה מבנה ותכולה ובכל אחד מהנושאים הנמצאים באתר ותוכלו להגיע בטוחים יותר לפני כל החלטה על הצטרפות לאחת הפוליסות, הקופות או הקרנות המוצעות באתר ובכלל. מוזמנים לקבל ייעוץ נוסף והצעות אישיות על ידי השארת פרטים באתר עכשיו.   

מה זה ביטוח דירה מבנה ותכולה?

ביטוח דירה מתחלק לשני סעיפים מרכזיים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. לפי שמם ניתן להבין על מה מדובר ואכן ביטוח מבנה הוא החלק בביטוח הדירה המקיף המתייחס רק למבנה עצמו. ביטוח מבנה כשמו כן הוא: ביטוח המבטח את מבנה הבית, הקירות, הרצפה והתקרה, שלד הבית וכל מה שכלול בהגדרת מבנה הדירה לרבות מערכת החשמל, הדלתות וכדומה. ביטוח מבנה מתאים עבור בעלי דירות למשל המשכירים דירה והרכוש בדירה אינו שלהם, עבורם יספיק ביטוח מבנה דירה בלבד. ביטוח תכולה לעומת זאת הוא בדיוק הפוך: ביטוח המבטח רק את תכולת הבית: ריהוט, מכשירי החשמל וכדומה. ביטוח תכולה מתאים מין הסתם לשוכרים במקרה של השכרת נכס שאינו שלהם. אין זה אומר ששוכר לא צריך לעשות גם ביטוח מבנה ולמעשה עדיף שיעשה זאת שכן אם תיגרם למשל שריפה בדירה באשמתו, אמנם הביטוח יכסה את נזקיו האישיים שייגרמו לחפצים ולרכוש אך ביטוח התכולה שלו לא יכסה את הנזק שייגרם למבנה עצמו והוא יצטרך לשאת בהוצאות המלאות על כך.

ההבדלים ביטוח דירה מבנה ותכולה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל    

צריכים לעשות ביטוח מבנה, ביטוח דירה או ביטוח דירה מבנה ותכולה? מצאו את ההצעות הטובות ביותר עבור כל סוגי ביטוחי הדירה דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל! באתר יש כמה וכמה מאמרים העוסקים בביטוח דירה, ביטוח דירה מבנה ותכולה וביטוח תכולה בלבד ואם מאמר זה לא עזר לכם מספיק שכן הוא כללי מדי יש בפורטל מאמרים מפורטים יותר העוסקים בנושא זה מכיוונים שונים, בו אנו מסבירים בצורה מפורטת יותר דברים נוספים לגביי ביטוח הדירה באופן כללי ולגבי ביטוח תכולה בנפרד וביטוח מבנה בנפרד. מתלבטים איזה ביטוח לבחור מבין שלושת הסוגים? כמובן שביטוח הדירה המקיף הכולל גם את ביטוח המבנה וגם את ביטוח התכולה הוא הכי טוב ומקיף ובין אם אתם שוכרים, משכירים או בעלי בית פרטי או דירה, בתוספת של כמה עשרות שקלים בחודש תוכלו ללכת לישון בראש שקט בידיעה שכל הנכס על כל תכולתו מבוטח ולא תצטרכו להתעסק עם ההבדל בין ביטוח התכולה לביטוח המבנה. כך או כך חברות הביטוח מפרטות לגביי כל פוליסה מה תנאיה ומה היקפה, מה כלול בה ומה לא ואתם יכולים לקבל את המידע הזה גם באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל.

מה כלול בביטוח מבנה

ביטוח מבנה כולל בדרך כלל כיסוי נגד נזקי אש שונים, פיצוצי גז בדירה, פריצות וגניבות מהדירה, פגיעת ברק, נפילת חפצים על הדירה מכלי טיס, התנגשות כל רכב בדירה ועוד.

טיפ חשוב מאוד: במדינת ישראל בה מדי פעם נופלים גם טילים מהשמיים... רצוי עד הכרחי לדרוש מחברת הביטוח להוסיף לפוליסת ביטוח הדירה גם סעיף כיסוי על נזקי טילים, פצמ"רים וכל מה שמוגדר טיל לפי הז'רגון הצבאי או המדיני. אמנם פגיעת טיל ישירות בביתכם הוא בעל סיכוי קטן ביותר ומדינת ישראל אמורה לדאוג לכם לכיסוי הנזק לפי חוקי מס רכוש במידה וחלילה אכן ייפול טיל על ביתכם או שהוא ייפגע מרסיסים וכדומה, אך אל תסמכו על זמן טיפול קצר בעניינכם והעברת כסף ישירות אל חשבון הבנק שלכם לא ביום, לא ביומיים וגם לא בשבועיים או בחודש לאחר המקרה. בינתיים הריי אתם צריכים להמשיך לגור בבית ההרוס ולתקן אותו. ביטוח דירה מקיף הכולל סעיף נגד טילים מכל סוג יסייע לכם לקבל יותר כסף ויותר מהר במקרה שכזה.

עוד כיסוי שנמצא במחלוקת ולפעמים כן ולפעמים לא מכוסה בביטוח המבנה בלבד הוא רעידות אדמה ובישראל המועדת לרעידות אדמה מעצם היותה על השבר הסורי אפריקאי, גם סעיף זה צריך להיות מוסדר בביטוח הדירה שלכם ונסו להוסיפו בכל זאת גם אם הסיכוי לרעידת אדמה נמוך אך גם כאן, כמו בפגיעת טיל או בכל פגיעה אחרת במבנה הדירה, עלות התיקון ומשך התיקון יכולים להיות גבוהים ולהימשך זמן רב ולהיות על חשבונכם לפני שתקבלו איזה שהוא סיוע מהמדינה אם בכלל כך שעדיף שיהיה לכם ביטוח דירה מקיף ומלא המכסה זאת.

דברים הנמצאים על פי רוב בביטוח המבנה: כיסוי על קירות ודלתות המבנה, ארונות המטבח, מערכות השיש, דודי השמש והמערכות הסולריות, הכלים הסניטריים, האמבטיה, השירותים ועוד.

לגביי ביטוח התכולה כאן זה פשוט יותר וביטוח התכולה כולל פשוטו כמשמעו את כל תכולת הבית. טיפ בעניין זה: הכינו רשימה ואל תשכחו לפרט כמה שניתן מה מכילה תכולתכם עד לפרט הכי קטן ולפעמים הפריט הכי קטן, כמו תכשיטים ויהלומים למשל, הוא הפריט הכי יקר ושווה ערך בתכולה שלכם. ממילא תתבקשו להכין רשימה כזאת לחברת הביטוח ושם תוכלו לפרט בדיוק מה תכולתם ובכמה כסף היא מוערכת ולפי זה לקבוע מה עלות הביטוח שלכם וייתכן ויש חפצים שדווקא לא אכפת לכם אם ייגנבו או יינזקו ואתם יכולים להסיר מהרשימה ולחסוך במעט בעלות ביטוח התכולה.

לסיכום, רוצים לבטח את ביתכם? ביטוח הדירה המקיף הכולל את ביטוח המבנה וביטוח התכולה יעניקו לכם הגנה מלאה וראש שקט עבור כל המקרים בהם משהו יכול להינזק וכדומה. יחד עם זאת אם אתם בעלי דירה המשכירים אותה למשל ואין לכם בה רכוש כלל, אין טעם שתעשו גם ביטוח תכולה ויש מקרים הפוכים בה אין טעם לעשות ביטוח מבנה אך תמיד עדיף לעשות גם ביטוח מבנה וגם ביטוח תכולה כמובן.

רוצים הצעות פרטיות לביטוח מבנה ותכולה? נשמח לעזור! פנו לפרטים נוספים!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שדרות גיבורי ישראל 14 נתניה, 4250414

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה