ביטוח עסק: מציאת כיסוי שתואם את גודל העסק שלכם



סוגי וכמויות הביטוחים שנחוצים לעסקים מבוססים על מספר גורמים. כדי להחליט על רכישת פוליסת ביטוח עסק שתתאים לעסק שלכם שאלו את עצמכם: באיזה סוג עסק אתם נמצאים? איפה הוא ממוקם? האם יש לכם עובדים?

תמונת יח"צ

ניתן להעריך את צרכי הביטוח ולהתחיל בחיפוש אחר ביטוח עסק באמצעות שיקולי גודל העסק, כשיקול ראשון. הגדרות אלו עשויות להשתנות אבל בדרך כלל מבוססות על מספר העובדים, וסך המכירות והרווחים. ההגדרות במאמר זה יסייעו לכם לקבוע איזו פוליסה תתאים לעסק שלכם וגם יועץ ביטוח יכול לספק לכם הדרכה.

עסקים ביתיים

השקות עסקיות מצליחות רבות מתחיות בבית. במקרים רבים, עסקים ביתיים מורכבים מעובד נוסף או שהעסק מופעל ללא עובדים, וההכנסות מועטות יחסית.

יחד עם זאת, גם עסקים ביתיים קטנים צריכים ביטוח עסק להגנה מפני סיכונים. נכון שבהתאם להגדרות, עסק ביתי הוא כמעט תמיד עסק קטן, אבל מיקומו עשוי לדרוש תשומת לב מיוחדת לכיסוי של ביטוח, כי ביטוח דירה בלבד לא בהכרח יכסה את העסק הביתי שלכם כנגד אובדן רכוש עסקי או אחריות מקצועית.

עסקים קטנים

האם אתם מכירים את כל העובדים שלכם בשמם? האם העסק שלכם מרוויח פחות מכמה מיליוני שקלים בשנה? אם כן, סביר להניח שאתם מנהלים עסק קטן. חלק מחברות הביטוח מגדירות עסקים קטנים כעסקים שיש להם פחות מחמישים עובדים ומציעים פוליסות ביטוח עסק בהתאם.

בעוד שאתם יכולים לרכוש ביטוח עסק מותאם אישית לכיסוי סוג העסק הספציפי שלכם, חברות הביטוח מציעות פוליסות סטנדרטיות לעסקים קטנים שמאפשרות לכם להגן על החברה שלכם במחיר סביר מפני הסיכונים הנפוצים ביותר.

עסקים בינוניים

עסקים קטנים שצומחים ומשגשגים מוגדרים כעסקים בינוניים. הגדרות גודל העסק משתנות אבל אם לחברה שלכם יש בין חמישים לאלף עובדים עם הכנסות שנתיות שבין עשר מיליון שקלים למיליארד שקלים בשנה, אתם יכולים לחפש ביטוח עסק שמתאים לעסקים בינוניים.

לחברות הביטוח יש פוליסות מיוחדות שתוכננו במיוחד עבור מגזר זה, שעשויות לשלב כיסוי רכוש ואחריות מקצועית. אם העסק הבינוני שלכם מחזיק ציוד יקר במיוחד או שיש לו מיקומים בערים שונות בארץ, יתכן שתרצו לחפש פוליסה מיוחדת בהתאמה אישית.

ביטוח עסק לעסק גדול

עסקים גדולים מעסיקים לפחות חמש מאות עובדים; דרישות ההכנסות תלויות בסוג העסק. לעסקים גדולים ומורכבים יש סיכונים של מיליוני שקלים, ופוליסת ביטוח עסק מסחרי מותאמת אישית על מנת להציע פתרונות לצרכים הספציפיים של החברה.

בחברות גדולות יש אפילו עובדים שמועדים לתאונות, ולכן יש להמליץ וליישם אמצעי מניעה, ולתכנן תוכניות להפחתת עלויות ונזקים במקרה של אובדן, כולל רכישת ביטוח עסק וניהול תביעות. התנהלות זו נקראת ניהול סיכונים.

אם אתם מנהלים עסק קטן, אתם צריכים לשמש כמנהלי סיכונים בעצמכם. לפעמים עסק קטן ישכור יועץ לניהול סיכונים, ואם אינכם בטוחים, בקשו מיועץ ביטוח שיסייע לכם להעריך את הסיכון לעסקים בכל הגדלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה