בילויים משפחתיים שווים בימי החורף



לפעמים זה נדמה שרק בגלל שיש חורף בחוץ, האפשרויות שלנו לפעילויות משפחתיות מהנות הן פחותות, אך למעשה הדבר כלל לא נכון. אפילו אם יש לכם ילדים קטנים בבית, עדיין ניתן למצוא מגוון מקומות שאפשר לצאת אליהם גם בחורף. אספנו עבורכם מספר אפשרויות לצאת החוצה גם כשקר ואפילו גשום.

קרדיט תמונה Shutterstock

תתפנקו על פיצה חמה וטעימה

בימים שבהם הגשם יורד ודופק על החלון, לא תמיד יש כוח להתחיל ולבשל. יותר כיף להישאר תחת השמיכה ולצפות בסרט טוב או לעשות בינג' מהנה במיוחד. כשכולם כבר מרגישים את הבטן נצמדת אל הגב, והרעב חוגג זה בדיוק הזמן להתקשר אל פיצה אשקלון ולהזמין כמה מגשי פיצה חמים וטעימים. תוכלו גם להזמין תוספות מעניינות על הפיצה או בנוסף אליה. ישנן פיצריות שמשלבות קינוחים מתוקים שאפשר להזמין או מגוון של סלטים ואפילו כריכים. תוכלו להזמין ארוחה גדולה וטעימה במיוחד לכל בני המשפחה ולהמשיך את הבילוי שלכם בנחת מתחת לשמיכה.

צאו למוזאונים השונים

ברחבי ישראל יש מגון רחב מאוד של מוזאונים. אם אתם רוצים לעניין אותם במיוחד תוכלו לקחת אותם למוזאון הילדים בחולון המציע סיפורים ומחזות מעניינים לילדים בהתאם לגילים השונים. לחילופין תוכלו לנסוע איתם למוזאון המדע. יש מוזאון כזה בירושלים וגם בחיפה כך שלא משנה היכן אתם גרים, תוכלו להגיע אל אחד מהם בקלות. מי שגר באזור הדרום מוזמן לקחת את ילדיו אל הלונדע בבאר שבע, ולהעביר שם יום שלם בחקירת המוזאון, ואפילו, אם מזג האוויר מאפשר זאת, ליהנות משלל המתקנים הנמצאים מחוץ למוזאון.  

יום בקולנוע

כמה כיף לצאת לבילוי משפחתי בקולנוע. תוכלו לבחור סרט אהוב על כולם או מצויר אם מדובר בילדים קטנים, להצטייד בערמת פופקורן, שתייה קלה ולשבת לצפות בסרט שבחרתם מול המסך הענק בזמן שבחוץ יכול להיות קר ורטוב.

מתחמי משחקים

אחת הפעילויות המועדפות על הורים לילדים קטנים היא הג'ימבורי! מתחם המשחקים מאפשר לילדים למצוא עניין בכל דבר ולשחק במשך שעות. בזמן הזה אתם יכולים לשבת ולהאזין למוזיקה, להתעדכן בחדשות, לקרוא ספר טוב שכבר הרבה זמן רציתם להספיק, והילדים שלכם יפרקו אנרגייה בקצב מסחרר – יום שכולם יוצאים בו מרוצים עד הגג.

חדרי בריחה

חדרי הבריחה כבשו את ישראל בסערה והפכו לאחד מהבילויים המשפחתיים המומלצים ביותר. זה הזמן לשלב כוחות ולאמץ מוחות כדי לגבור על כל החידות ולצלוח את חדר הבריחה. פעילויות משפחתיות כאלו תמיד מגבשות יחד, שכן מדובר ביום של כיף אמיתי, הרבה צחוק ומצב רוח טוב. פעילות נהדרת ליום חורפי במיוחד.

קריוקי

אם במקרה אתם משפחה שאוהבת במיוחד לשיר ולזמר, תוכלו לצאת ביחד אל הקריוקי, לבחור שירים אהובים ולשיר ביחד או לחוד. תוכלו להעביר שם כמה שעות מהנות, כשאתם שרים שירים בעברית, אנגלית או כל שפה אחרת, נזכרים בשירי העבר של פעם או נחשפים לשירים חדשים שהילדים שלכם אוהבים ושומעים.

קטיף תותים

החורף הבא עלינו לטובה מביא איתו יותר מגשמי ברכה אלא גם תותים אדומים, בשלים ומתוקים. זו פעילות מושלמת לכל המשפחה שבה יוכלו ליהנות הילד הקטן עד המבוגר הגדול שבחבורה המשפחתית שלכם. תוכלו לקטוף עם הילדים תותים ולאכול מלא החופן, הילדים שלכם ודאי יאכלו כמויות של תותים אדומים ויהיו מרוצים לפחות עד הגג. השתדלו לצאת אל יום שכזה כשמזג האוויר בהיר כך שלא ירד גשם ויהרוס לכם את החוויה. אל תשכחו להצטייד בשתייה קרה וגם חמה אם מתחשק לכם כוס קפה לצד תות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה