ביקורת מוצר | מקרן Xgimi Horizon – לאחר התנסות, ב-2 מילים "הצגה" ו"חוויה".



לקחתי להתנסות את מקרן מקרן Xgimi Horizon. וניתן לומר בביטחון מוחלט כי זה מקרן של "ההצגה הכי טובה בעיר".

מקרן קולנוע ביתי ה- Xgimi Horizon הוא מקרן ברזולוצייה מקסימלית של 4K שיקרין תמונה של עד 300 אינץ'.

ה- Xgimi Horizon הוא חזק מבחינת עוצמת ההארה שלו, לצד יציבות, טכנולוגיה פורצת דרך, ומספק צליל נהדר. 

קרדיט תמונה: יח"צ

בהשוואה לגרסת ה-H1, ל-H2 יש 2200 ANSI ולא 1350 כמו של קודמיו. הרמקולים שלו הם 16W ולא 15W. למקרן  Xgimi Horizon יש פוקוס אוטומטי, כיסוי אוטומטי לעדשה וקיסטון אוטומטי, תכונות שאין ל-H1. כמו כן, יש לו פיצוי תנועה עבור וידאו מהיר.

משקלו של ה-  Xgimi Horizon הוא 2.5 ק"ג (שזה גדול מה-H1 שמשקלו 2.1 ק"ג).

 קרדיט תמונה: יח"צ

בתוך מקרן ה- Xgimi Horizon, יש Cortex-A53 T820MP3 GPU. יש לו Mali T820MP3 GPU, 2GB RAM ו-16G של זיכרון פנימי כך שאתם יכולים להעלות סרט אל תוך מנהל הקבצים ולצפות בו ישירות מתוך ה- Xgimi Horizon.  

אתם יכולים לקשר את המקרן לקונסולות משחקים כגון XBOX ו-PS2 או להכניס USB אל תוך כניסות ה-USB 2.0 או 3.0.

מקרן Xgimi Horizon משתמש ב-Bluetooth וב-WiFi dual-band כדי לקבל אותות ויש לו יציאות HDMI, ARC או HDMI 2 אם אתם רוצים תמונות מושלמות.  יש לו אפילו יציאת LAN ויציאת אוזניות 3.5 מ"מ כדי להיטמע בחוויה.

מסך הבית, שנעלם במהירות אם אינכם משתמשים בו, הוא בסיסי למדי ונשלט על ידי עכבר אוויר בשלט. אתם יכולים להגדיר את ההגדרות הדרושות לכם מהשלט.קרדיט תמונה: יח"צ

אני הורדתי את אפליקציית אנדרואיד, שלאחר שהצלחתי לחבר אותה ל- Horizon, נתנה לי הרבה אפשרויות נוספות.

יכולתי לשקף את מסך הנייד שלי - שזה מצוין כדי להפעיל סרטוני יוטיוב מהטלפון. יכולתי גם להעביר את המקורות המקומיים שלי מהטלפון ל- Horizon ולבצע צילום מסך של תצוגת ה- Horizon או להעביר אליו קבצים.

כמו כן, יכולתי לשנות את הקלט מהמקלדת המסורבלת על המסך לסטיילוס. כל התכונות האלה לא מוזכרות במדריך למשתמש - שהוא בעצם מדריך מהיר לשימוש בכפתורי המכשיר.

אני מאוד אוהב את העובדה של-XGIMI יש מצלמה מובנית שממקדת את המקרן אוטומטית ומתאימה את הקיסטון - אם תצליחו למצוא את כפתור המיקוד האוטומטי בשלט (הוא נמצא בקצה התחתון של השלט). המיקוד מתבצע במהירות בלי להתעסק יותר מדי עם העדשה.

קרדיט תמונה: יח"צ

התאמת גודל התמונה נעשית בקלות עם הזום החכם. המיקוד האוטומטי מבריק, לא משנה מה המרחק מהמסך. ברגע שהגדרתם את המסך, תוכלו להשתמש בזום כדי להתאים את גודל התמונה למסך.

ה- Horizon הוא מקרן 4k אמיתי, ו עובד היטב עם תוכן 4k והסטורציה של הצבעים מעט מצויינת. צילומי אקשן ממש ברורים בזכות תכונת פיצוי התנועה ב- Horizon.

אני אוהב במיוחד את העובדה שתיקון הקיסטון מגיע עד ל-45 מעלות. המשמעות היא שכבר אינכם צריכים שהמקרן יהיה ביניכם לבין המסך. אתם יכולים למקם את המקרן בזווית בצד ולכוונן את הקיסטון כדי לקבל תמונה טובה. היו לי בעיות עם אפקט הקיסטון האוטומטי.

אולי זה בגלל שמיקמתי את המקרן רחוק מדי בצד המסך. עם זאת, הקשיתי להשיג קיסטון מושלם, אפילו באופן ידני. כמובן, אני צריך להכיר טוב יותר את ההגדרות ב- Horizon.

דבר נוסף שלא אהבתי הוא מדריך המשתמש. אנשי עיצוב טוענים שהגופן אפור בהיר מדי וקטן במיוחד. למרות שנראה שיש הרבה טקסט, מדובר בשורה אחת שחוזרת על עצמה ב18 שפות - אם תצליחו לראות אותה!

 

המדריך למשתמש הוא בסיסי ולא אינטואיטיבי. אין כוונון זוויתי מתחת למקרן כדי להתאים מעט את זווית המסך (השתמשתי בספר). עם זאת, יש בורג להרכבה בתקרה - או שיכולתי להשתמש במעמד או בחצובה.

ציפיתי לבורג לכוונון מיקרו אבל לא מצאתי כזה.

אהבתי את הרמקול של Harman Kardon במקרן ה- Horizon. לרמקול, שנמצא מתחת למקרן, יש קונוס סיליקון גמיש שמספק צליל מצוין כשהוא רוטט.

העוצמה שלו חזקה והוא ממלא את החדר בקלות. אני מאמין שבשביל חוויה ביתית, תרצו להגדיר צליל סראונד בעזרת סאונד בר או משהו דומה. 

מקרן אנדרואיד ה- Horizon הוא מקרן ביתי מומלץ ואיכותי אך יקר, אם יש לכם משרד ביתי קטן. עבור רוב העסקים הקטנים, ייתכן שלא תמצאו בו צורך - אלא אם תרצו לצפות שוב במשחקי הכס במסך הראשי בחדר הישיבות שלכם.

עם זאת, אם אתם רוצים לשפר את מערכת הקולנוע הביתית שלכם, מקרן ה-XGIMI Horizon נותן לכם תמורה נהדרת לכספכם והוא באמת שווה את ההוצאה אם אוהבים את החוויה הסוחפת של מסך הקרנה הגדול.

יתרונות

  • סאונד נהדר מרמקול 16W
  • הקרנת סרטים ברמה גבוהה ביותר
  • פוקוס אוטומטי ואפשרות להקרנה מזווית.
  • מקרן עם אנדרואיד וויפי ובלוטוס מובנה.

חסרונות

  • מדריך למשתמש לא מספיק טוב
  • אין בורג לכוונון

מצורף כאן קישור לאתר היבואן הרשמי:

https://www.projector-audio.co.il/

כתב: אריאל פרץ

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה