בכמה זמן מגיעים בקידום האורגני לעמוד 1?



במאמרים אחרים בנושא קידום אורגני באתר שלנו תראו לא פעם שאנו מדברים על כך שאנשים רוצים תוצאות כאן ועכשיו. זה תקף לגולשים שרוצים את המידע שהם מחפשים במהירות ובקלות וזה תקף גם לבעלי העסקים המקדמים את האתרים שלהם בגוגל ורוצים להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל, ובמיוחד לתוצאה הראשונה במנוע החיפוש הפופולרי, ויפה שעה אחת קודם. אז כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל לעמוד 1? כמה זמן לוקח לקדם אתר לתוצאה הראשונה? האם חברת הקידום יכולה להתחייב לנו לזמן מסוים לקידום אתר לתוצאות הראשונות? במה זה תלוי? אם יש לכם כמה דקות פנויות אנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא וללמוד את כל המידע שאתם צריכים בנושא.

קרדיט תמונה FREEPIK

אז בקצרה – כמה זמן לוקח לעמוד הראשון בגוגל?

העמוד הראשון בגוגל הכוונה היא ל10 התוצאות האורגניות הראשונות בגוגל. ניתן להגיע לתוצאות אלה תוך זמן קצר בתחומים רבים, תוך חודשים ספורים. להגיע לתוצאה הראשונה זה כבר סיפור אחר לגמרי. זה יכול לקחת חצי שנה, שנה ולעתים מספר שנים. אם מתייחסים לביטוי עם תחרות ממוצעת, ביטוי ממוקד ולא כללי מדי, הרי שניתן בתוך חצי שנה-שנה להגיע למקום הראשון ולעתים אפילו פחות מכך.

מהם הפרמטרים העשויים להשפיע על מהירות ההגעה שלכם למקום הראשון?

  • התחרות בתחום הפעילות של האתר.
  • הביטויים שאתם בוחרים לקדם.
  • איכות הקישורים המפנים לאתר המקודם.
  • איכות התוכן באתר המקודם.
  • חוויית המשתמש באתר המקודם.
  • רמת המקצועיות של מקדם האתר שלכם.
  • במתחרים שלכם.
  • בעדכונים של גוגל.
  • ועוד...

במילים אחרות – הרבה מאוד פרמטרים שרק על מעט מהם יש לכם שליטה. לכן במה שקשור אליכם ואל המקדם שלכם – אתם רוצים לעשות בצורה המקצועיות והטובה ביותר. בהתאם לתקציב שלכם כבר תוכלו לשפר את היקף העבודה ורמת האגרסיביות של הפעילות לקידום אתר שלכם.

אז בואו נדבר רגע על הפרמטרים החשובים שגוגל מייחסת להם חשיבות בדירוג האתרים שלה

מכיוון שלא ניתן לחזות בדיוק את הזמן להגעה לתוצאה הראשונה בגוגל חשוב תחילה להבין כיצד גוגל מדרגת אתרים ולמה היא מייחסת חשיבות. גוגל היא מנוע חיפוש המבוסס על אלגוריתם. האלגוריתם מורכב מאוד ובוחן מאות (ואולי אלפי) פרמטרים שונים ובהתאם לנתונים הוא משכלל את הציונים הפנימיים שלו הקובעים את מיקום האתרים בתוצאות. מנוע החיפוש שולח זחלנים לסרוק את האינטרנט, את האתרים והעמודים הפנימיים, ובהתאם לנתונים שהוא מוצא ומשכלל הוא יודע במה העמוד עוסק, מהי האיכות של אתר מסוים, מידת הרלוונטיות של עמוד ספציפי באתר לגולש וכו'. ברמה הטכנית גוגל בודקת:

  • את התוכן באתר שלכם – כמה תוכן יש, עד כמה הוא איכותי וייחודי, באיזו תדירות אתם מעדכנים את האתר שלכם וכו'.
  • פרמטרים טכניים – כמו מהירות האתר, רמת אבטחה, התאמה רספונסיבית של האתר למובייל ולגלישה במסכים שונים, את התיאור של העמודים, תגיות של תמונות, מפת האתר שלכם, את קוד האתר ועוד.
  • התנהגות הגולשים – גוגל בודקת פרמטרים שונים המשקפים במידה רבה את שביעות רצון הגולשים, חוויית השימוש באתר שלכם, האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלכם ועוד.
  • קישורים – את הקישורים המפנים לאתר שלכם וקישורים פנימיים המקשרים בין עמודי האתר שלכם.

ההבדל בין קישורים לפרמטרים האחרים

את כל הפרמטרים האחרים אתם יכולים לבצע עם שלבי בניית האתר. לאחר מכן תוכלו להשאיר את האתר מעודכן עם תכנים חדשים ואיכותיים וזה הכול. לא משהו מסובך על הנייר. לאחר מכן העבודה הקשה תהיה להשיג קישורים איכותיים לאתר שלכם. צריך לקחת בחשבון שאתר חדש שהרגע נבנה לא אמור לקבל כמות גדולה של קישורים לאתר פתאום ובוודאי שלא קישורים של אתרים גדולים ואיכותיים הממליצים עליו. לכן גם את זה צריך לעשות בצורה הגיונית ואיכותית.

ההבדל בין המציאות שהיינו רוצים שתהיה לבין מה שקורה בפועל

מכיוון שקישורים הם חלק חשוב מאוד בהליך קידום אורגני אנו רוצים להשיג כמה שיותר מהם. עם זאת, אנו רוצים לשים דגש על קישורים איכותיים או לפחות כאלה שישמרו על תמהיל קישורים טבעי בשילוב עם קישורים איכותיים ובוודאי שלא קישורי ספאם. במילים אחרות – אתם רוצים להימנע מתשלום למישהו בfiverr  שיספק לכם עשרת אלפים קישורים ב5 דולר. בעולם האידיאלי היינו רוצים להיות כמו האתרים הגדולים והמובילים שמקבלים עשרות או מאות אלפי גולשים ביום ולכן באופן טבעי גם מקבלים אלפי קישורים, לייקים, תגובות, שיתופים ביום. בפועל מה שקורה הוא שללא טראפיק באתר שלנו יהיה לנו קשה מאוד לקבל שיתופים וקישורים באופן טבעי ולכן מה שניתן לעשות הוא לייצר את הקישורים לבד. גוגל לא ממש אוהבת את זה... אבל אם נחכה שדברים יקרו מעצמם, סביר להניח שאף אחד ושום דבר לא יקשר אלינו ולא נצליח להתקדם לאן שאנו רוצים להתקדם.

מה השורה התחתונה?

בשורה התחתונה קידום אתרים אורגני יכול לקחת זמן. חודשים ראשונים של אתר חדש ליצירת קישורים ראשונים ועלייה בהדרגה ובצורה טבעית ככל האפשר, יצירת תוכן ייחודי לאתר, ביצוע אופטימיזציה ופעולות נוספות לאורך הדרך יעזרו לקדם את האתר שלכם. עם זאת, כדי להגיע לעמוד הראשון ובפרט לתוצאה הראשונה זה עשוי לקחת מעט יותר זמן ממה שחשבתם. בתחומים מסוימים ובביטויים מסוימים זה יכול לקחת 3-4 חודשים ובמקרים אחרים 3-4 שנים ויותר. על פי הניסיון שלנו, בין חצי שנה לשנה זהו מספיק זמן להביא תוצאות לאתר מקודם כדי להתחיל לראות את השינוי, לראות את האתר מתקדם בדירוגים ומביא טראפיק רלוונטי לאתר שעשוי להפוך ללקוחות. כאשר אתם מקדמים אתר בגוגל צריך לקחת בחשבון את ראיית הדברים בצורה רחבה. קידום אורגני פועל על פני עשרות פרמטרים שונים לכל הפחות, כאשר ההגעה למקום הראשון תלויה גם במתחרים שלכם במידה רבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה