בסופו של יום, כל עסק, ולא משנה אם הוא מוכר סחורה או שירות, צריך שיהיו מכירות. לא רק שהוא צריך שיהיו מכירות, אלא הוא צריך שיהיה לו אתר אינטרנט, ואתר שעושה את העבודה. בניית אתר מכירות היא עבודה אחרת מבניית אתר תדמית או אתר אינפורמטיבי פשוט, והפוקוס שונה למדי.
בכדי להביא לעולם אתר שמוכר את הסחורה או השירות שלכם, אתם צריכים לעבוד עם מומחה במכירות, לא רק מומחה בבניית אתרים. זה הרבה מעבר לאספקטים הטכניים של בניית האתר, מכירות מתרחשות ברמה הרגשית, בתחושה, ותחושות נבנות דרך עיצוב נכון, טקסט נכון, ומחשבה תחילה.

קרדיט לתמונות PIXABAY

איך עובדים על בניית אתר מכירות?

העבודה על בניית אתר מכירות מתחילה מהתוכנית העסקית של האתר, ורק אז מגיעה לפרטים הטכניים. איפיון אתר מכירות נראה אחרת מאיפיון של אתר אחר, והשוני נמצא בפרטים הקטנים, אשר מכוונים את המעצבים ואת הקופירייטרים דרך נתיב העובר בתת-המודע של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, וכולל התעסקות בקרביים של המוצר או השירות שלכם:

  • בניית פרופיל מלא של הלקוח שלכם – הפרופיל המלא של הלקוח הפוטנציאלי, או הלקוח המועדף עליכם, חייב להיות מלא כמה שיותר, כי אלוהים (והמכירות) נמצא בפרטים הקטנים. ככל שפילוח האוכלוסייה מדויק יותר, כך טוב יותר.
  • תצטרכו לספק, או לאפשר לצוות לחקור בעצמו ולהגיע לפרטים כגון: גיל הלקוחות, מין הלקוחות, מקום מגוריהם (עיר, מדינה וכו’), תחומי עניין משותפים, רמת הכנסה, ועד כדי זמני הגלישה המועדפים ברשת, ועוד פרטים שונים ולעיתים משונים.
  • מהפרטים הללו ניתן קודם לאחר בניית הפרופיל המדויק ביותר, ניתן לייצר סכמה של צבעים, קונספט וויזואלי, טקסטים ומסרים שיכולים להעביר את המסרים הנכונים ביותר לקהל זה, בכדי לעודד אותם לחוש את התחושה שהם מחפשים לחוש מהמוצר שלכם.
  • מעבר לאספקטים הוויזואליים והטקסטואליים, כאן נכנס גם הפן הטכני, יצירת סכמת התנועה של הלקוח באתר, מהרגע שהוא מגיע, ועד הרגע שהוא לוחץ על כפתור האישור לפרטי האשראי (או לכל פעולה אחרת שאתם מבקשים שהוא יבצע).

בניית אתרים מחירון והצגת המוצר

אתרי מכירות חייבים להציג בפני קהל הלקוחות שלהם לפחות את הפרטים שמציגים המתחרים, ולפחות קצת יותר טוב מהם. פרט למקרים בודדים ויוצאים מגדר הרגיל, כמו אתרים שמחפשים להתבדל על ידי מיתוג בצורה של אי-מתן המחירים אלא בהצעת מחיר לאחר בקשת הלקוח, הרי שכל אתר מכירות צריך להציג את מחירי המוצרים והשירותים שהוא מציע.

בנוסף. תיאור המוצר חייב להיות כמה שיותר מדויק ונכון. ככל שהתיאור אטרקטיבי יותר ובהיר יותר, כך המוצר מקבל צורה ברורה יותר בראש (ובלב) של הלקוח, וכך הוא מתקרב עוד צעד לכדי רכישתו. מעבר לכך, הרי שאם המתחרים שלכם מציעים תיאור טוב יותר של המוצר, סיכוי טוב יותר שהם ינצחו בתחרות, וכך גם לגבי תמונות באתר.

לפרטים נוספים ליחצו – בניית אתרים מחירון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה