בניית דפי נחיתה – המדריך המלא



כאשר מדובר על בניית דפי נחיתה לרוב הכוונה לדפי נחיתה ככלי שיווקי בעולם הענק והמסועף של פרסום באינטרנט. דף נחיתה הוא בשאיפה העמוד שאליו יגיעו משתמשים שיחפשו אתכם ברחבי הרשת. דף נחיתה יכיל לרוב מסר ממוקד מאד שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם. זה יכול להיות מבצע מיוחד ומוגבל בזמן, ניוזלטר מעניין שאתם רוצים לשלוח להם או כל הנעה אחרת לפעולה, רגע לפני שהם מגיעים לאתר המלא שלכם. יחד עם זאת, ישנם עסקים קטנים, שאינם צריכים אתר תדמית מלא, ואז עמוד הנחיתה שלהם יכול להיות האתר שלהם.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מה התהליך של בניית דפי נחיתה

נחלק את התהליך של בניית דפי נחיתה למספר שלבים:

  1. השלב הראשון כדי לייצר דף נחיתה מוצלח שישרת את המטרות שלכם מתחיל בהגדרת המטרות והיעדים שלכם. האם דף הנחיתה שלכם צריך להוביל לרכישה או שהמטרה שלו היא איסוף לידים? יש הבדל מהותי בין עמוד נחיתה שמשמש להשארת פרטים ועמוד נחיתה שמטרתו להניע לפעולה אחרת כמו קנייה. דף הנחיתה שלכם צריך לכלול מידע מדויק ורלוונטי לגולשים שמגיעים אליו כדי שימשיכו אתכם הלאה. כמו כן, ההנעה לפעולה צריהכ להיות ברורה ופשוטה. אחרי שתזקקו את הצורך שלכם תוכלו להתקדם לשלב הבא.
  2. איפיון דף הנחיתה – בשלב הזה כדאי שתחליטו באופן כללי מה כולל העמוד שלכם. כותרת מעניינת עם תמונה, כפתור ענק שמעודד לחיצה, פופ אפ להשארת פרטים וכן הלאה. מרגע לא תמיד אנחנו יודעים לעשות את התהליך הזה כראוי, לכן תוכלו להסתכל בדוגמאות שונות ברשת ולהציג רפרנסים שהייתם רוצים לעמוד הנחיתה שלכם.
  3. עיצוב דף הנחיתה – בשלב העיצוב כדאי שתחליטו על כיוון עיצובי לעמוד, העיצוב יכול להתבסס על צבעי המותג שלכם, הלוגו שלכם וכן הלאה. העיצוב של עמוד הנחיתה שלכם יכול להיות מעט יותר נועז מהאתר המלא שלכם, או יותר מינימליסטי, תלוי במטרה הסופית. ועושה חשק מאשר אתר תדמית מלא או אתר מכירות.
  4. בניית דפי נחיתה – השלב האחרון הוא השלב של בניית דפי נחיתה בפועל. אם בשלבים הקודמים אולי הסתדרתם לבד, כעת בטוח תצטרכו עזרה של גורם חיצוני. את החלק של בניית העמוד עצמו תוכלו לעשות מול ספק שייתן לכן מענה טכני לבניית העמוד. לדוגמה, הקמת דומיין לעמוד הנחיתה שלכם, יצירת טופס להשארת לידים וכן הלאה. דף נחיתה טוב יהיה כזה שיבנה גם באופן אופטימלי למנועי חיפוש ויעלה בקלות בחיפושים בגוגל. לשם כך הוא צריך לכלול פרמטרים שגוגל יודע לסרוק ולזהות.
  5. מדידות וניתוח לאחר העלייה לאוויר – אחרי שהדף עולה אתם צריכים להיות עם היד על הדופק ולבדוק שהוא מספק לכם את היעדים שהגדרתם. תוכלו לבדוק כמה גולשים הגיעו אל העמוד וכמה סיימו את הפעולה בפועל ולמדוד את הצלחתכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה