גאווה אשקלונית: חנות לבריכות שחייה שכבשה את ישראל!



את אדל בריכות שחיה כולם מכירים באשקלון והסביבה. כשמדובר בבריכת אינטקס, בסטווי, שולחנות משחק או מכשירי כושר - כולם יודעים היכן להישג את המותגים המובילים ובמחירים הטובים ביותר. אבל לאחרונה - אדל יצאו לא רק מגבולות אשקלון לערים ולמושבים הסמוכים, אלא בכלל - מעבר לאזור הדרום כולו.

המלאי הגדול בחנות המדהימה של אדל בריכות שחייה באשקלון. צילום: אדל בריכות שחייה.

באמצעות אתר האינטרנט הגדול ועמוד הפייסבוק המתוחזק היטב שלהם, הצליחו באדל בריכות שחייה להגיע כמעט לכל עיר ומושב בישראל.

בתקופת הקורונה היה ביקוש עצום לבריכות שחייה, משחקי מים, חומרי ניקוי לבריכה ועוד מגוון מוצרים, שהיו במחסור בהרבה חנויות ברחבי הארץ. אך אדל בריכות שחייה השכילו להבין את המצב, ויצרו לעצמם סטוק גדול ורחב של מגוון מוצרים ובכך הנגישו את המוצרים לציבור הרחב בישראל.

המלאי הגדול בחנות המדהימה של אדל בריכות שחייה באשקלון.

אדל בריכות שיחה כבר לפני מספר שנים יצאה מתחומי המכירה וההפצה של בריכות שחייה בלבד. בשנים האחרונות עם הביקוש העולה וגואה למתפחים ובריכות מתנפחות, מציעה אדל ללקוחותיה לרכוש מגוון גדול במיוחד של מתנפחים במגוון צבעים וצורות של כל המותגים המובילים. Bestway, אינטקס, ועוד. ובנוסף, מציעה גם פארקי מים גדולים שהם כולם מתנפחים, וניתנים לחיבור למקורות מים. כמו כן לאדל יש מחלקה שלמה של כימיקלים באישור משרד הבריאות, המאפשרים להשיג אצלם את כל פתרונות הניקוי והחיטוי של המים בבריכה הביתית שלנו. ביותר מכך, אדל בריכות שחייה באשקלון מחזיקה את המגוון הגדול באיזור של שולחנות משחק, שולחנות סנוקר, שולחנות הוקי שולחן, מגוון רחב של אביזרי ספורט כגון מזרני יוגה, משקולות, כפפות אגרוף, מוצרים נלווים לפילטיס, ועוד ועוד. אדל שמה לעצמה יעד קבוע: להחזיק את המגוון הגדול ביותר של המוצרים בתחום.

מעבר לכמות המוצרים הגדולה, אדל בריכות שחייה מציעה שירות איכותי במיוחד, החל משלב הקניה בחנות ועד לשלב ההתקנה. מי שעוקב אחרי אדל בריכות שחיה בפייסבוק, שם לב כי לאדל יש מאות לקוחות שממליצים על השירות המקצועי והמיוחד שקיבלו. כשנכנסים לחנות שלהם ברחוב אוסישקין 5 באשקלון, ממש מרגישים כאילו שאתם הלקוח היחיד. הלקוח תמיד מקבל את מלוא תשומת הלב, מהמוכרנים או אנשי המקצוע הנמצאים תמיד בחנות, ובכך מאפשרים ללקוחותיהם לבצע תמיד את הבחירה הנכונה, וכן לקבל את המחיר המשתלם ביותר עבורם. כן חשוב להדגיש את המבחר הגדול ביותר של בריכות מתנפחות לילדים מרהיבות. בכל הצבעים, הסוגים והגדלים, והכי חשוב: מותאמים לכל הגילאים.

 

חברת בניית הבריכות של אדל בריכות שחייה, מאות פרויקטים מוצלחים. צילום: אדל בריכות שחייה.

דבר נוסף שראוי לספר על אדל בריכות שחיה, זה שמעבר להיותם חנות בריכות באשקלון, המשלחת מוצרים לכל חלקי הארץ במחירים הטובים ביותר. אדל היא גם חברת בניית בריכות. כן כן, ממש בריכות פרטיות. בריכה מבטון, בריכות מתועשות, בריכת פיברגלס,  אדל מציעה ללקוחותיה ממש לבנות את כל סוגי הבריכות. החל משלב התכנון, ועד לשלב הביצוע בשטח. לצוות של אדל בריכות שחייה יש מעל ל-12 שנות ניסיון, והם בקיאים בכל הקשור לבניית בריכה לוילה, בריכת פיברגלס בפנטהאוזים בקומות הגבוהות ועוד מגוון פתרונות לאנשים המעוניינים לבנות בריכת שחייה פרטית אצלם בבית.

אז אם אתם מחפשים בריכה לחצר או למרפסת, או מעוניינים לבנות בית פרטי בבית, או לחלופין - בדרך לחופשה במלון, או סתם לנפוש בים... אדל בריכות שחייה היא עצירה חובה! פשוט תענוג לכל המשפחה :)

אוסישקין 5, אשקלון.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה