גיא כספי - שירות הלקוחות הטוב ביותר כמפתח להצלחת כל עסק



הכירו את גיא כספי, בעל כ-30 שנות ניסיון בייעוץ וליווי עסקי אשר הביא לפיתוחם של מאות לקוחות מרוצים שהניעו את העסק שלהם קדימה ומימשו את מלוא הפוטנציאל שלהם. כיום, עסקים אלו אוחזים בקהל לקוחות גדול ויציב, לומדים את עצמם בכל יום מחדש ומגיעים לתוצאות בכל שחר מחדש. כספי טוען כי על מנת להביאו לפיתוחו של עסק מצליח ישנן מטריות מסוימות שתמיד עובדות, ככל שאלו יעשו בצורה נכונה ככלל, וכן נכונה באופן ספציפי לעסק שלפנינו. כספי טוען כי ככל שאלו יעשו בצורה נכונה יגיע העסק למינוף משמעותי, וייצור את הבסיס הכה איתן וחשוב הזה למען קרקע פוריה לפיתוח יומיומי וקבלת תוצאות מהירות וארוכות טווח.

unlimphotos.com

אחד הפרמטרים הללו להצלחת עסק, מסביר כספי, הוא שירות לקוחות לא פחות ממעולה אשר יתיר אצל הלקוח שלכם, וכל לקוח, חוויית שירות מושלמת. החוויה הזו, טוען כספי, היא זו שתגרום לאותו לקוח לחזור, לספר, להפיץ את הבשורה ולכם- לקבל את התוצאות שחלמתם. כאן חשוב לציין, ששירות הלקוחות לא יינתן אך רק בפניו של הלקוח. כיום, השיווק מתבצע בעיקר ברשת וברשתות החברתיות בפרט, וגם שם חשוב מאד לתת ללקוח את חווית השירות הטובה ביותר שניתן. בין אם מדובר בהודעות וואטספ, בטלפון, במייל, בהתכתבויות ברשתות החברתיות.

כל חווית לקוח בכל פלטפורמה היא חשובה והיא חתיכה בפאזל אשר מרכיבה את השלם: שירות הלקוחות שלכם בעסק. לפי כספי, לקוח מרוצה הוא המפתח הגדול ביותר לכל עסק מרוצה. כלומר, על מנת לצמוח ולהצמיח ולראות את הפירות, חייב ומחויב כל עסק להנחיל את תודעת שירות הלקוחות בקרב כלל עובדיו. מנהלים, עובדים זוטרים, עובדי קבלן, כולם כאחד מהווים את הפנים של העסק, ומספיקה חווית לקוח אחת גרועה על מנת לעשות סדק או נזק בכך. ככל שננחיל את המסר בעצמנו, וכן נלמד את עובדינו, שהעסק חי בזכות הלקוחות שלנו, נמזער באופן כמעט מוחלט את תלונות הלקוחות.

ואפרופו תלונות, גם כאן חשוב לדעת לטפל, כי כמובן שיהיו כאלה. כאן, טוען כספי, הנחילו כמה כללים ברורים אשר יסייעו לכם לעבור את החוויה הזו בשלום. תחילה זיכרו כי "הלקוח תמיד צודק" ודבר ראשון הסכיתו והקשיבו לו, תנו לו לפרוק ולשתף. לאחר שישתף ויוריד מכאבו, יהיה פתוח להקשיב. עד לשלב הזה, הקשיבו ולימדו את הלקוח, מי הוא, מה מפריע לו, מה חשוב לו. אלו בדיוק יתנו לכם גם את הפיתרון. מהשגיע תורכם, פיתחו בהתנצלות וגשו לעניין, מיצאו פיתרון טוב ומטיב עבור הלקוח, באופן ענייני, שיענה לו בדיוק על הכאב שפרק בפניכם. שימו לב כי כל עסק, כל מנהל וכל עובד שידע לעשות כן, ידע כי טוב ויביא את העסק שלו מעלה מעלה.

למידע נוסף על עסקים ושיווק היכנסו לבלוג של גיא כספי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה