גלגלות השקיה אוטומטיות – מה זה ולמה משתלם להשתמש בהן



לא מעט אנשים המחזיקים ברשותם גינה פרטית, בוחרים להתקין במקום גלגלת השקיה, זאת במקום להשתמש בשיטות אחרות, חלקן ישנות יותר, בשביל שיוכלו להשקות את הגינה ולטפל בה על בסיס קבוע.

קרדיט לתמונה FREEPIK

אחת האופציות שעומדות בפני מי שמחפש מתקן אידיאלי להשקיה, הן גלגלות השקיה אוטומטיות. מדובר באחד מסוגי הגלגלות האיכותיות והפופולאריות ביותר שקיימות היום בשוק. מתקן זה מתבסס על הרעיון של בית קיבול עם צינורות, אשר ניתן לשחרר אותם בכל פעם כשרוצים להשקות את הגינה, בין אם זה במרחק קצר וקרוב למתקן ובין אם זה במרחק ארוך ומרוחק ממנו.

גלגלות השקיה אוטומטיות נחשבות פופולאריות מאוד, מאחר והן כוללות מערכות ייחודיות ובטוחות לשימוש, המאפשרות להשתמש בצינור מבלי שיתקפל וייהרס, לאורך מרחק גדול יחסית, כאשר יש למתקן אפשרות לשחרר את הצינור מכל זווית אפשרית בשביל שיהיה ניתן להשקות בכל מקום רלוונטי.

לפני שנסביר איך רוכשים גלגלות השקיה אוטומטיות לגינה, חשוב לומר שכל אחד אשר מתכוון לרכוש גלגלת כזו, צריך לקחת בחשבון את אופי השימוש שהוא מתכוון לעשות במתקן וכמובן את אופי הגינה העומדת לרשותנו. עליו לקחת בחשבון שמדובר בהוצאה ארוכת טווח. כלומר, זה מתקן שאמור לשרת אותו למשך שנים ארוכות ולכן, עליו לעשות את כל השיקולים הרלוונטיים בטרם יקנה מתקן מסוים.

איך רוכשים גלגלות צינור מים לגינה?

לפני כל דבר אחר, בשביל לקנות גלגלות צינור מים לגינה, יש לבחון 2-3 נקודות עיקריות:

ראשית, איך רוצים ומעדיפים לטפל בגינה. לכל אחד יש את השיטה שלו, יש את הסגנון המועדף עליו. לכן, חשוב לבדוק איך רוצים להשתמש בגלגלת וכיצד יהיה אפשר להפיק תועלת מרבית מהשימוש בה.

שנית, יש לאפיין את הגינה בצורה נכונה. לבחון איך היא בנויה, מה השטח שלה, ואיזה סוג של גלגלת יכולה להתאים לה.

שלישית, באופן טבעי, כל אחד צריך לבחון מה גובה התקציב שעומד לרשותו וכמה הוא מוכן להשקיע בגינה בכלל ובפרט ברכישת מתקן גלגלות צינור מים.

אחרי שעונים על שלושת השאלות האלה, יש להתעמק בפרטים הטכניים של הגלגלת. לדוגמא, מה אורך הצינור. אפשר למצוא גלגלות באורך של 10, 20, 30 מטר ואפילו מעבר לכך. זה לא תמיד נכון לקנות גלגלת עם צינור גדול מדי, בטח אם אין צורך בכך.

כמו כן, צריך לבדוק איך הגלגלת עובדת, אילו פונקציות קיימות בה, ועד כמה חווית השימוש בה נוחה ופשוטה. זה נכון לגבי השימוש באפשרויות השונות שהיא מציעה וזה נכון לגבי השימוש בצינור עצמו. חשוב שהוא יהיה חזק, עמיד, לא מתקפל ולא נסדק.

נקודה אחרונה שנציין היא, איך ואיפה אפשר לחבר את המתקן, בין אם זה לקיר ובין אם זה למקומות אחרים. יש לבדוק האם ניתן גם להעמיד אותו על הקרקע מבלי שיש צורך לחבר אותו, כך הוא יהיה נייד ויהיה ניתן להזיז ממקום למקום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה