גלו מה הופך את העגילים למתנה המושלמת לנשים



עגילים הם אביזר חיוני במלתחת התכשיטים של כמעט כל אישה. הם משלימים מראה ומקשטים פנים

 מתכות שונות בעגילים

 עגילים מגיעים בכל סוג של מתכת, כולל נירוסטה, אבל אנחנו מתחילים כאן כי זה הדבר היחיד שאנשים יכולים להיות אלרגיים אליו.  האלרגיה המתכתית הנפוצה ביותר היא ניקל, שעלול לגרום לגירוד, פריחה, נפיחות ושלפוחיות.

משאטר סטוק

 אם יש לך אלרגיה לניקל, בחרי מתכות נטולות ניקל, כמו זהב צהוב 14-18  קראט, פלטינה, טיטניום, נחושת וכסף סטרלינג.  זהב לבן  מכיל בדרך כלל ניקל. אם אין לך אלרגיה לניקל, כל המתכות עובדות עבורך.

שאטר סטוק

 סוגי עגילים שונים

 קליפ-ים

 העולם די נוקב בשנות ה -70 של המאה ה -20, כך שהקליפים כבר לא פופולריים במיוחד.  קליפונים מוחזקים במקומם, ממש באמצעות קליפס לחץ ציר האחורי של האוזן או עם בורג שמתהדק על תנוך האוזן.  נדיר שתמצאו זוג קליפ-ים נוחים, אבל כמו נעליים מסוימות זוגות מסוימים שווים את זה.

 עגילים צמודים

 סוליטר( בודד) הוא ככל הנראה סוג העגיל הפופולרי ביותר עגילי יהלומים פופולריים מכיוון שאבני חן יחידות נוצצות ויפות עומדות לבדן ללא שום הסחת דעת אחרת על פני האוזן.  עגילים צמודים עם אבני חן או בלעדיהם נראים נהדר על פנים צרות, וניתן לענוד אותם בהופעה של ג'ינס וטי שירט , או למראה קלאסי רומנטי בערב.

 חישוקים מה צריך לדעת שקונים עגילים

 החישוק הקלאסי הוא מתכת שמקיפה את האוזן מקדימה לאחור ומשאירה מקום בין קרקעית העגיל לתנוך האוזן.  חישוקים גדולים ודקיקים הם צעירים וטרנדיים, ואילו חישוקים קטנים יותר הם משופעים ואלגנטיים יותר.  חישוקים יכולים להיות מתכת נקייה  ופשוטה ,מעוטרים  באבני חן או שתיים, או משובצים ביהלומים.  ישנם חישוקים א-סימטריים למראה הרפתקני יותר.  חישוקים סופר-ורסטיליים לפגישת עסקים  או מראה קלאסי  לסוף שבוע עבור נשים רבות, ונראים נהדר על פנים מרובעות.

 נתלים סוג העגילים עם סטייל משלהם

 עגילים נתלים  הם "תליונים לאוזניים" שיכולים להיות מתכתיים מעוצבים, בשילובי אבני חן או יהלומים ונופלים ממש מתחת לגלגל האוזן.  בדרך כלל אין הרבה תנועה של עגיל נתלה לעגילי  נברשות סגנון עגילים נתלים  מושלמים לעסקים, כמו גם לנשים בעלות שיער ארוך.

שאטר סטוק

עגילי נברשת

 להבדיל מעגיל נתלה  ארוך ומורכב יותר , עגילי נברשת הם בדרך כלל דרמטיים בגלל צורתם, אורכם וגודלם.  נברשות נהדרות עבור אלה שאוהבות מראה דרמתי עם אמירה ותנועה, ונראות טוב עבור נשים עם פנים בצורת לב . קחו בחשבון שהן עלולות להסתבך בשיער ארוך.  מכיוון שהם כל כך ארוכים, ובדרך כלל מורכבים ממספר רב של אבני חן ומרכיבי מתכת, עליכם לקחת בחשבון את משקלם על התנוך לפני הרכישה.

עגילי פירס חוטים

 קצה הברגה, תכליתי וקליל, כולל שרשרת פשוטה (המכונה גם "החוט") המחליקה דרך הפירסינג שלך, ומאפשרת לעיצוב, בין אם פנינה, יהלום או כל מתכת, להסתובב בחזית.  ללא סגירה אחורית הם יכולים להיות קלים ללבישה.  פשוט השחל אותם פנימה והלך!  משחילים מפותלים נראים נהדר על פרצופים בצורת לב.  בדומה לעגילים עגומים אחרים, עליכם להיזהר שלא לתפוס אותם על בגדים או לסבך אותם בשיערך.

  סוגרי עגילים

לא האביזר הכי נוצץ ומרשים

 אך כדאי לדעת מה שומר על העגילים במקום, מאחר שהם ימנעו ממך לאבד את התכשיט היקר שלך .  באופן כללי, ככל שהתכשיטים עדינים ויקרים יותר, כך הסוגרים יהיו בטיחותיים  יותר.

 סוגרי לחיצה - עגילים צמודים

 סגירה זו כוללת מוט יחיד  שיוצא מהחלק האחורי של עגיל חודר את האוזן  ויוצא מאחורי תנוך האוזן ונסגר באמצעות פרפר בלחיצה עד המעצור . אלה נקראים סוגרי פרפר או סוגרי לחיצה .

 סוגרי הברגה -עגילים צמודים

 בדומה לסגנון הלחיצה ,פרט לכך שהחוט היוצא מהעגיל הוא בורג שבאופן מילולי מתברג לפרפר.  רוב הברגים נמצא בתכשיטים יוקרתיים ,

מכיוון שהם נחשבים לבטיחותיים ביותר.

 סוגר אומגה בעגילים

 מוט עובר מהעגיל דרך הפירסינג לתוך לולאה צירית בצורת ה"אומגה "היוונית (בעצם" U "הפוכה), שנסגרת מעל מעל המוט  ומחזיקה אותו במקום.  עגילים עם אומגה נפוצים ומהווים התאמה לסוג הקליפ, מה שאומר שהם עלולים להיות לא נוחים אם אינם מעוצבים

כראוי.

 סוגר ציר /  מנוף בעגילים

 עגילי נתלים לרוב יהיו בעלי תופסן או מנוף.  בעגילים אלה, וו עובר בתנוך האוזן המחודר ומוחזק במקומו על ידי מנוף או ידית צירים המחוברים לגב העגיל.

 חוט צרפתי בעגילים

 חתיכת חוט מעוקל, כמו וו,  מעבירים חוט  דרך הפירסינג כדי להחזיק את העגיל במקומו.  זה לא "ננעל" כפי שעושה תפס או סוגר מנוף.  עם זאת, הוא משמש בדרך כלל עם עגילים תלויים .  משחילים את החוט והוא נשאר במקומו מכיוון שהחוט בדרך כלל ארוך למדי ויוצר איזון מאחורי האוזן.

 Snap lock

 פופולרי בעגילי חישוק, בחלקו האחורי יש מוט מתכת עם מעצור שעובר דרך האוזן ונכנס למנעול (תפס) בצד הנגדי של העגיל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה