גלידה אנטרטיק - הגלידות שאתם אוהבים במשלוח ובמחירי מפעל



היא טעימה, מרגיעה - והקור עושה דגדוגים נעימים במוח • הכירו את החברה שתביא את הגלידות והארטיקים עד לפתח הבית שלכם - במחירי במפעל • סקרנים? כל הפרטים בכתבה הבאה

קרדיט תמונה - שאטרסטוק

מרץ, שעדיין חורפי, מזמן לנו מספר ימים שרביים כדי שלא נשכח שהקיץ בפתח והחבר'ה של אנטרטיק (Antartick) מחממים מנועים. ויחד עם הקיץ, מגיעה גם ה"בהלה לגלידה". "אנחנו מחכים לשמח אתכם ולעשות לכם מתוק על הלשון וטוב על הלב".

גלידה אנטרטיק: למי המשלוח מיועד?

שירות המשלוחים של גלידה אנטרטיק מיועד לתושבי הוד השרון, פתח תקווה, גבעת שמואל, קרית אונו, גני תקווה, ראש העין ורעננה, שיוכלו להנות ממשלוח גלידות עד הבית של "אנטרטיק" - ארטיקים וגלידות במחירי מפעל.

גלידה אנטרטיק: משלוח גלידות קר ואיכותי

שוק הגלידות והארטיקים, באופן טבעי, פורח בימי הקיץ המהבילים של ארץ הקודש. בכל אופן, האינטרסים שלנו נפגשים. אתם אוהבים גלידות ואנחנו אוהבים גלידות וגם מספקים אותם באמצעות משלוח גלידות קר ואיכותי - עד לפתח הבית שלכם.

עידן המשלוחים משנה את צורת צריכת הגלידות

גם כשעיקר עידן הקורונה יהיה מאחורינו, אנשים יותר יעבדו מהבית, יותר ישהו בבית ויותר יזמינו את המזון, ובמיוחד את הגלידה והארטיק שם כל כך אוהבים באמצעות משלוח גלידות עד הבית, עם שליח. צודקים. ממילא, אכילה של גלידה או ארטיק זו פעולה שעושים אותה בנחת ובכיף.

היא טעימה, מרגיעה - והקור עושה דגדוגים נעימים במוח. אז למה בעצם להתאמץ עבור פעולה זו? "למה לא פשוט ללחוץ על כפתור באתר שלנו, ומשלוח גלידות של 'אנטרטיק' יגיע אליכם ישירות, ועוד במחירי מפעל", מסרו מהחברה.

"מבחר זה השם השני שלנו, ואנו מציעים משלוח גלידות - כ-200 מוצרים שונים תחת קטגוריות שונות ומגוונות: דיאטטי, חלבי, טבעי, ללא סוכר ופרווה".

אנטרטיק גלידות - נעים להכיר

"אנטרטיק (Antartick) הוקמה כדי לגרום ליום שלכם להיות יותר מתוק, וכן, לאפשר לכם ליהנות מהמגוון הרחב ביותר של הארטיקים והגלידות במחירים נוחים ביותר ועד לפתח הבית. ערכי הליבה שלנו הם: מקצועיות, איכות, שירות טוב, אמינות ומחירים שווים לכל כיס. זאת על מנת שכל אדם יוכל לרכוש ארטיקים וגלידות במחירי מפעל מבלי לצאת מהבית", נמסר.

הגלידות יגיעו אליכם במצב אופטימלי, קפוא טעים וטרי, כך שאתם תהנו מהם באופן מיטבי בשנייה שהם יגיעו אליכם.

משלוח גלידות עד הבית: איך זה עובד?

אם אתם רוצים משלוח גלידות איכותי וטרי, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הארטיקים שברצונכם להזמין, וכן את זמן המשלוח לפי האזור והעיר בה אתם מתגוררים. "אנחנו ב"אנטרטיק" נדאג כבר להגיע אליכם עם כל המוצרים שבחרתם. בנוסף אנו מספקים עד לפתח הבית גם ממתקים: קרמבו וניל של ריאו, קליק ועוד".

רוצים גלידה או ארטיק? מוזמנים להיכנס לאתר של אנטרטיק ולהזמין:  https://antartick.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה