ג'ולו: אתם שואלים, אחרים עונים



אנו מוקפים בכל כך הרבה שאלות הסובבים סביב עולמנו, עד שהגיע הזמן שמישהו יענה עליהן. למה הבננה צומחת עקומה? האם ניקוי רעלים הוא דבר בריא לגוף? למה אסור לתת חלב לתינוקות? שאלות אלה ואחרות אפשר למצוא באתר ג'ולו. כל מי שמעלה שאלה, מקבל עליה תשובה מהגולשים. כך שאם יש שאלה שממש בוערת בכם, תוכלו לקבל עליה תשובה במהירות

pixabay

איך זה עובד?

אתר ג'ולו מרכז את כל שאלות הגולשים לפי קטגוריות, כך שאתם יכולים להעלות שאלה, לקרוא שאלות קודמות או לכתוב תשובה בעצמכם. כדי להיות חלק מהמיזם החברתי המהיר והנוח הזה, כל שעליכם לעשות הוא לעבור תהליך רישום קצר הכולל כינוי, כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה. לאחר ההרשמה, תהפכו לחלק מהקהילה, ותוכלו להשתתף בדיונים סביב שאלות.

באילו נושאים אפשר לשאול שאלות?

אתר ג'ולו מאפשר לכם לשאול שאלות בנוגע למגוון רחב של נושאים העולים על הפרק. אלה רק כמה קטגוריות שניתן למצוא בו:

  • אוכל ובישולים – מי לא אוהב לבשל, ועוד יותר – לאכול. כאן תוכלו לקבל תשובה על שאלות כמו מדוע האורז נשרף או נשאר דביק? למה דופקים שניצלים לפני הכנתם? האם דבש זה בריא? ועוד.
  • הורות ומשפחה – הורים טריים וגם הורים ותיקים נעזרים בגולשי האתר על מנת לפתור בעיות שצצות במהלך גידול הילדים. כולנו יודעים שלא קל לגדל את הזאטוטים הקטנים, וטוב שיש הורים נוספים שיכולים לענות על שאלות דוגמת מדוע התינוק לא נרדם? למה לא כדאי להשכיב תינוק על הבטן וכדומה.
  • זוגיות ואהבה – זהו אחד הנושאים הבוערים יותר הקיימים היום. כולנו רוצים להיות אוהבים ונאהבים, אך לפעמים הזוגיות מציבה בפנינו קשיים. באתר ניתן למצוא תשובות לשאלות בוערות בנושא.
  • מדע וטכנולוגיה – אנו חיים בעולם של טכנולוגיה, ולא פעם גם קצת מסתבכים איתה. בג'ולו יכולים הגולשים למצוא תשובות לשאלות כמו מדוע הפנס של הטלפון הנייד אינו עובד? האם כדאי לפתוח משתמש בפייסבוק? מדוע האינטרנט עובד לאט? משתמשים אחרים ישמחו לעזור ולפתור את הבעיה.

הכוח שלנו ביחד

אתר ג'ולו הוא אתר מהיר ונוח של שאלות ותשובות. אחד היתרונות הגדולים שלו הוא שהאתר מראה את כוחם של הגולשים. הוא מוכיח לכל גולש בנפרד שהוא לא לבד, ואם הוא נתקל בבעיה כלשהי, הוא יכול פשוט לפנות לאתר ולקבל עזרה מאחד הגולשים. אז אם יש לכם שאלה שאינה נותנת לכם מנוח, ואם אתם רוצים לדעת יותר על העולם הסובב אותנו, לאתר ג'ולו יש תשובות בשבילכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה