ג'קוזי וכל מה שמסביב: רהטו את חוץ הבית שלכם




השקעתם מחשבה רבה בריהוט פנים הבית, אך מה לגבי הגינה או המרפסת? כמו שאתם משקיעים מחשבה בעיצוב הפנים, כך יהיה עליכם להשקיע מחשבה בעיצוב חוץ. המטרה היא שכל השטח שנמצא ברשותכם יהיה מעוצב ברמה הכי גבוהה שיש. הנראות של החצר או המרפסת משפיעה באותה המידה כמו הנראות של חדרי השינה או המקלחת. יהיה עליכם לקחת זאת בחשבון לפני שתעשו שינויים כאלה ואחרים בעיצוב הקיים. כדי לשדרג את החלק החיצוני בבית תצטרכו לעשות בחירות לא שגריות מבין האופציות השונות. כך התוצאה תהיה תוצאה שתביא אתכם בדיוק לנקודה שבה אתם רוצים להיות הלכה למעשה. כדי לשדרג את חוץ הבית יהיה עליכם להוסיף ג'קוזי ועוד כל מיני תוספות נוספות.

קרדיט תמונה FREEPIK

הוסיפו ג'קוזי לשדרוג החצר או הגינה

הוספת ג'קוזי לחצר או לגינה מביאה איתה יתרונות רבים שחובה לשים עליהם את האצבע. אך היתרון המובהק ביותר הוא שהג'קוזי הופך את החלל בחוץ ליוקרתי ומרשים. זה לא סוד שכל רהיט או אביזר שתציבו מחוץ לבית ישפיע על הדרך שבה רואים אתכם באמצעותו. הוספת פריט מיוחד שלא מוצאים בכל בית תגרום לכך שיראו אתכם באור חיובי למדיי. כמובן שתוכלו לבחור את סוג הג'קוזי בהתאם לשאר הפריטים שנמצאים בחוץ. אל תשכחו כי תוכלו להיכנס לאמבט החם גם בחודשי הקיץ וגם בחודשי החורף בהתאם למבוקשכם. אין פריט יותר שימושי מאשר הפריט הזה בחצר או בגינה שלכם.

ניתן לארח גם מחוץ לבית ולא רק בתוכו

לצד הג'קוזי תוכלו להוסיף עוד כל מיני רהיטים אחרים שישדרגו את חוץ הבית. פינת אוכל למרפסת או לגינה יכולה להיות תוספת מיוחדת במינה שתביא איתה פלוסים רבים. אך היתרון המובהק ביותר יהיה שלא תצטרכו לארח את בני המשפחה או החברים בתוך הבית. יש כאלה שהבלגן והלכלוך בתוך הבית מוציא אותם מדעתם, לכן טוב שיש אופציה לארח גם בחוץ. בחלק גדול מהמקרים כל מי שיגיע אליכם יעדיף לשבת באוויר הפתוח, ולא רק בתוך הבית כל הזמן. לכן תדאגו כי יחד עם כל הרהיטים השונים תהיה גם פינת אוכל מרווחת ואיכותית.

מנגל לאוכל טעים בהכנה מיידית

עם כל האפשרויות השונות, כדי שהאורחים יהיו מרוצים תצטרכו לדאוג להכין להם אוכל משובח. במקום לעמוד שעות ארוכות במטבח, תהיה לכם אפשרות לעשות בשר על האש. עבורכם העבודה היא מינורית, בשביל האורחים ההנאה תהיה הנאה יוצאת במינה. האוכל הטעים יהפוך את חווית האירוח לחוויה שאותה האורחים לא יישכחו כל כך מהר. יחד עם אותו ג'קוזי ועם פינת האוכל המרווחת, הכל הופך להיות לנוח ופשוט בשבילכם. לא תהיה סיבה שלא תקראו לעוד אורחים שיבואו לשבת יחד אתכם בכל הזדמנות שתהיה לכם. כמובן שיש עוד המון פריטים שיהפכו את חווית האירוח והשהות בחוץ לחוויה מושלמת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה