דברים שחשוב לדעת על חומר לאיטום גגות



איטום גג הוא שלב חיוני מאוד כחלק מבניית בניין חדש ובעשיית עבודת איטום לבניין לקיים החשיבות של איטום הגג עולה פי כמה וכמה. אם האיטום שיתבצע על הגג יהיה על הדרך ולא יעשה במקצועיות ועם חומר איטום גגות איכותי, זה מבטיח לדיירי הבניין הרבה מאוד בלאגן בהתמודדות מול רטיבות וגרוע מכך נזילות מהגג.

נזילות או רטיבות בגגות מבנים הן בעיות נפוצות איתן מתמודדים אנשים רבים ברחבי העולם כולו. זו הסיבה ששירותי איטום עבור הגגות הם תעשייה כל כך פורחת שיש בה הרבה מאוד עבודה.

נזילות או רטיבות בגגות יכולות להתחלק לשלוש קטגוריות עיקריות, הן מגיעות בצורות, גדלים שונים ונגרמות מסיבות שונות.

  1. תקלה מכנית - בכל הנוגע לתקלות מכניות, הן יכולות לנבוע מהתקנה לא נכונה של צנרת ואינסטלציה.
  2. התקנת מזגנים - צינור הנוזלים של יחידת הקירור של המזגנים שעל הגג לא מחובר למערכת הניקוז.
  3. מזג אוויר - המוכר והשכיח ביותר והגורם העיקרי הם הגשמים העזים והשלג שמגיעים בסערה ופוגעים ברעפים בבתים פרטיים ובבניינים גורמים לסדקים בחומר האיטום.

לבסוף, בעיות מבניות מתרחשות כאשר נוזלים דולפים למבנה במשך תקופה ארוכה וגורמים לנזק קבוע למבנים מבפנים לתקרות ולקירות ואפילו לרהיטים.

פזקר

גיליתם שיש לכם רטיבות או נזילה בגג, אתם מבינים שאתם צריכים לטפל בבעיה באופן מידי?

אוקיי, אז הבנתם שיש לכם בעיית נזילה או רטיבות בגג ויש לנו משהו חשוב לומר לכם בנושא. במידה ותטפלו בבעיה תכף ומיד במקצועיות ותיישמו חומר איטום איכותי, כאשר החורים בגג שלכם זעירים ותמנעו מהבעיה להתפשט, לגדול ולהתרחב על פני שטח גדול יותר אתם תחסכו לעצמכם הרבה עוגמת נפש והרבה מאוד כסף.

הרבה מאוד בעלי דירות פרטיות, וועדי בניין וחברות ניהול מבנים נתקלים בבעיות אלו עם גגות המבנה שלהם ומנסים מכל מיני סיבות כאלה ואחרות לדחות את איטום גגות המבנים שלהם או שהחליטו לעשות איטום, אבל לקחו אנשי איטום שאינם בעלי מקצוע טובים ואלה יישמו להם חומר לאיטום גג שאינו מתאים או שהוא חומר לא מספיק יעיל ועכשיו רוב הסיכויים שהם יתמודדו שוב עם בעיות של רטיבות וגרוע מכך נזילות.

פזקר

סיימתם לבנות מבנה חדש ואתם רוצים לדעת עם איזה חומר איטום גגות מומלץ להשתמש?

גגות הם חלק בלתי נפרד מהמבנה. הם לא רק מספקים עבור הדיירים הגנה מפני הגשם, אלא גם עוזרים לבודד את הבית שלהם כמו שמיכה מפני הקור והחום. כדי להבטיח מקסימום אטימות מפני חדירת מים ובידוד מיטבי מפני קור וחום ההמלצה שלנו היא לבצע איטום בעזרת יריעות ביטומניות, שזה החומר איטום הכי מומלץ לגגות בעל אורך חיים ארוך.

זה נכון שיריעות ביטומניות הם יקרות הרבה יותר מחומרי איטום אחרים אך בתור בעלי המבנה או קבלני הבניין, לא יהיה כדאי לכם לקחת סיכון וליישם חומר זול יותר או שחומר פחות מתאים לאיטום של הגג ובכך להסתכן בתיקון נוסף שתידרשו לעשות במידה ואתם אלו שמשתמשים במבנה או שידרשו מכם הדיירים במבנה. בסוף העלות שלכם תהיה הרבה יותר יקרה אם מלכתחילה הייתם מיישמים חומר איטום איכותי לגגות שהוא מומלץ.

פזקר החברה מובילה בישראל לפיתוח וייצור מוצרי איטום

הצורך לעשות איטום על הגג נדרש למעשה מכל בעל מבנה מכל סוג שהוא, אם הוא רוצה לחסוך מעצמו ומאחרים עוגמת נפש וכסף. פזקר היא חברה שמייצרת מוצרי איטום לשווקי הבנייה והתשתיות וביניהם פתרונות מהמובילים בישראל לאיטום של גגות. צברנו מאז 1934 הרבה מאוד ידע וניסיון בתחום האיטום ופיתחנו מוצרים הכי איכותיים שתוכלו למצוא, כדי להגן על המבנים שלכם או של הלקוחות שלכם ובכך להבטיח לכם ולהם שקט לאורך שנים מפני נזקי מזג האוויר.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מכל המוצרים שיש לנו בחברת פזקר להציע עבור איטום גגות וליצור איתנו קשר לגבי המוצרים בהם אתם מעוניינים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה