כאשר מדברים על ערים בכל רחבי הארץ תמיד יש סיפורים על אנשים שהפכו את העיר למה שהיא.

דוד בן הרוש יבנה - למה שני השמות האלה הולכים יד ביד?



כאשר מדברים על ערים בכל רחבי הארץ תמיד יש סיפורים על אנשים שהפכו את העיר למה שהיא.

קרדיט: FREEPIK

בירושלים נפגוש דמויות כמו משפחת בנאי שהפכה לותיקות העיר ולמשפחה שיש בחלקה אומנים מפורסמים או שאפשר למצוע בעיר סופרים כמו עמוס עוז ודמויות שונות. בתל אביב נמצא את ראשי העיר הטובים ביותר כמו מאיר דיזינגוף או משוררים שגדלו בה, אבל בערים קטנות כמו ביבנה נמצא אנשים שמוכרים לחלק מהתושבים כמו דוד בן הרוש יבנה.

העיר יבנה הפכה למפורסמת מבחינה היסטורית משום שהיא מוזכרת בתנ"ך כחלק מארץ הפלישתי. העיר הייתה בחלק העוין לממלכת יהודה וישראל אבל חומותיה נפרצו באמצעות המלך עוזיהו.

כיום יבנה עיר שמתפתחת בכל זמן ודורשת תשומת לב רבה משום שמדובר במקום אליו נמשכות שפחות צעירות בכל זמן. דוד בן הרוש יבנה נחשב מבין האנשים שסיפקו לעיר את ההתפתחות הרצויה והדרושה לה. הוא היה ראש העיר שרבים היו רוצים שיחזור לתקפד בה כראש עיר או שימלא תפקידים טובים כמו שביצע כשהיה חלק ממועצת העיר וגם כשהיה ראש עיר יבנה.

בן הרוש דאג לפתח את העיר, דאג לכך שיותר ויותר אנשים צעירים יבואו, יאכלסו את הדירות החדשות במקום, הוא סייע לקשישים לחיות את חייהם בכבוד כמו גם סייע למשפחות ולאנשי תרבות חברה וכלכלה כמו גם עסקים להתפתח.

מה יש לעשות ביבנה?

במקום תמצאו היכל תרבות, מתנ"ס ומרכז תרבות אומנויות במה, כמו גם מרכזי נוער וצעירים, אצטדיון כדורגל גדול, אמפי, בריכות גדולות ופארקי מים, טבע עירוני מעוצב ומרגיע, היכלי מוזיקה, גלריות לאומנות, ספריות, קתדרות ושאר מוקדי משיכה שהופכים את העיר לפנינה אמיתית.

העיר יבנה מציעה לא מעט החלמה היסטוריה עד מופעי תרבות, מוסדות ציבור טובים מוסדות לימוד מפותחים ושאר אנשי רוח ואנשי מקצוע. במקום יש הרבה עסקים, בתי קפה, חנויות משגשגות ואווירה טובה עם חוף ים נעים לרחצה שקרוב ממש אל בתי העיר. בשל כך רבים מחפשים אנשים כמו דוד בן הרוש שיפתחו את יבנה או ערים קטנות אחרות שגם להן מגיעה הזדמנות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה