דווקא עכשיו: למצוא עבודה בקליק



ימי הקורונה לא עושים עמנו חסד. לא זו בלבד שאנו נאלצים להישאר מרבית הזמן בביתנו, הרי שלא מעטים מאתנו איבדו את מקום העבודה שלהם בחודשים האחרונים. למעשה, בעקבות משבר הקורונה, מספר המובטלים שחותמים אבטלה חצה את ה-1,100,000. אז איך אפשר להתמודד עם המשבר במקרים אלה? איך אפשר למצוא מקום עבודה זמין וקרוב בתקופה שהרבה מאבדים את מקום עבודתם? הכירו את האפליקציה של Telebuy שבאה לאזן קצת את העניינים

יחצ

יש מובטלים, אבל גם מחפשים לא מעט עובדים

מקומות תעסוקה כמו אולמות אירועים או קניונים כבר נסגרו ומחכים להוראה שתתיר לפתוח אותם. ועדיין, יש לא מעט מקומות תעסוקה אחרים שדווקא מחפשים עובדים בצורה נואשת – החל מחברות ניקיון המבצעות חיטוי נגד קורונה ועד לאנשים פרטיים המחפשים בייביסיטר לילדים או דוגווקר לכלביהם האהובים. אפליקציה חדשנית של לוח Telebuy יד שניה מאפשרת למעסיקים לפרסם מודעות דרושים בקלות ואפילו להפיץ את המודעות אוטומטית דרך הפייסבוק. בדרך זו, ניתן להגיע בקלות רבה יותר לאותם נואשים שאיבדו את מקור פרנסתם, וכעת הם מחפשים עבודה חדשה למחייתם.

איך מחפשים עבודה באתר?

האתר של Telebuy נוח וידידותי למשתמשים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לקטגוריית הדרושים של האתר ולהתבונן במגוון הרחב של המשרות המוצעות בו. ניתן לבצע סינון חכם תוך ציון האזור שבו מחפשים עבודה וסוג העבודה. האתר מארח משרות מתחומים שונים, וניתן למצוא בו תחומים כמו אלקטרוניקה, אינטרנט, הוראה וחינוך ואפילו כללי – כלומר, משרות ללא ניסיון. כך שמעסיק המחפש עובדים בדחיפות ולא יכול לקשר את סוג המשרה לאיוש לקטגוריה ספציפית, יכול לבחור באפשרות "כללי". כמו כן, בכל משרה יש פירוט רלוונטי הכולל תיאור המשרה, סוג המשרה (מלאה, חלקית, משמרות) וכן כתובת דואר אלקטרוני לשליחת קורות חיים. האתר נותן מענה למעסיקים שמחפשים עובדים ללא ניסיון מצד אחד, ומצד שני מעניק פתרון מידי לאנשים שאיבדו את עבודתם.

מה עוד אפשר למצוא ב-Telebuy?

במציאות שבה אנו יוצאים מהבית במקרים הכרחיים בלבד, מעניק Telebuy מגוון רחב של שירותים נוספים. אלה הקטגוריות העיקריות שכדאי בהחלט להכיר בו:

  • פריטי יד שניה – מדוע לקנות מוצרים יד ראשונה במחירים גבוהים, כשאפשר לחסוך בכסף ולרכוש פריטים שימושיים רבים בעלות נמוכה יותר? בקטגוריה זו תוכלו למצוא ריהוט, אופניים, תמונות, כלי נגינה, ספרי לימוד לבתי ספר ואוניברסיטה, משחקים וצעצועים, מוצרי טיפוח ובריאות ועוד.
  • רכבים יד שניה – ב- Telebuy אפשר גם לקבל מידע על בעלי רכבים שמוכרים את הרכבים שלהם במחירים מוזלים יותר. אז אם תמיד חלמתם על מאזדה 2 ולא היה לכם כסף לקנות אותה, האתר יוביל אתכם אל המוכר המציע את המחיר המשתלם לכיסכם.
  • לוח דירות למכירה/ השכרה – לוח דירות נוח המאפשר למצוא את הדירה המתאימה להשכרה או למכירה במחירים הרצויים. כשכל המידע על שוק הנדל"ן נמצא במקום אחד, קל יותר למצוא את הדירה המתאימה לדרישותיכם.
  • לוח חיות מחמד – תמיד רציתם לגדל כלב? הילדים מבקשים אוגר? לוח חיות המחמד מאפשר לכם להגיע לחיית המחמד האהובה בכל מקום בארץ.
  • לוח למסירה בחינם – זה פשוט מאוד: אנשים מעוניינים להיפטר מחפצים, ואתם יכולים לקבל אותם בחינם. הקטגוריה כוללת מגוון רחב של פריטים: ריהוט, ציוד ספורט וכדומה.

בקרו בעמוד הפייסבוק

יתרון מרכזי בפרסום מהאפליקציה Telebuy הוא פיצ'ר יחודי המאפשר לפרסם ולהקפיץ מודעות אוטומטית מלוח טלאביי ישירות לקבוצות הפייסבוק ובכך להגדיל את החשיפה לעשרות אלפי החברים בקבוצות.

היום כל אחד יודע שכדי למצוא עבודה צריך "לירות לכל הכיוונים" ולהתעדכן גם דרך הרשתות החברתיות, בייחוד בתקופה בלתי פשוטה זו. כדאי כבר עכשיו להיכנס אל קבוצת פייסבוק דרושים של Telebuy כדי להתעדכן במשרות המוצעות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה