דירות למכירה מאילת ועד חיפה



חברת “יוסי אברהמי עבודות הנדסה אזרחית בע”מ” מובילה את הבנייה באילת ועכשיו נמצאת בעיצומם של שישה פרויקטים מדהימים בעיר אילת

צילום  יוסי אברהמי

כולם באזורים הנחשקים ביותר בעיר ובמפרטים מאוד יוקרתיים אך הם מציעים חוויות מגורים שונים: דופלקסים, צמודי קרקע או פנטהאוז ודירות בבניינים יוקרתיים. מדובר במבחר גדול של דירות למכירה באילת ללא תיווך - הבחירה היא שלכם. החברה בונה לא רק באילת אלא גם בתל אביב, הרצליה וחיפה. בחיפה החברה מציעה דירות למכירה ברחוב חמדה 1 בחיפה. חברת "יוסי אברהמי" הינה אחת מחברות הנדל”ן המובילות בישראל כבר 40 שנה עם ניסיון רב בייזום, תכנון ובנייה של כ-4,000 יחידות דיור. לאורך השנים בצעה החברה עבודות הנדסה מוצלחות למוסדות ממשלתיים ולרשויות עירוניות וכן ייזום של פרויקטי יוקרה רבים ללקוחות פרטיים בתל אביב, נתניה, אילת וגם בחיפה. כל הפרויקטים מאופיינים במיקומים מנצחים, תכנון אדריכלי חדשני ודגש רב על סביבה איכותית. חווית המגורים בפרויקטים של חברת "יוסי אברהמי" כוללת נגישות לשירותים קהילתיים כגון מערכות חינוך ומרכזי פנאי וספורט.

פרויקט טורקיז היוקרתי לדוגמא שנבנה במורדות הכרמל, בחלקה המערבי של העיר ובקרבה לים, לקניון חיפה, למרכז הקונגרסים הבינלאומי, לקאנטרי קלאב, לאצטדיון הכדורגל הבינלאומי ולפארק ספורט אתגרי-מקצועי. המיקום האסטרטגי מאפשר גישה נוחה לכביש מנהרות הכרמל, כביש פרויד, כביש 2 וכביש 4 כמו גם לתחנת הרכבת. הפרויקט מורכב משלושה מתחמים המציעים דירות גן, דופלקסים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים, דירות יוקרה ולופטים למכירה.

המתחם הראשון נקרא "טורקיז CLASSIC". במתחם תמצאו חדר כושר חדשני, חדר דיירים, שטחים ציבורים מטופחים ופיתוח סביבתי ייחודי. הדירות מאופיינות במפרט עשיר הכולל מערכת שליטה מרכזית. כל הדירות נבנות עם מרפסות שמש גדולות עם מעקה זכוכית ואלומיניום, מטבח ממותג ואיכותי וחלונות עם זיגוג כפול לבידוד רעש וחום.

המתחם השני נקרא "טורקיז  BOUTIQE". המתחם כולל מספר מוגבל של דירות יוקרה ייחודיות. הבניינים במתחם מחופים שיש עשיר ולכולם לובי מפואר, חדר כושר מתקדם וחדר דיירים. הדירות כוללות מפרט טכני מפנק ועשיר עם תקרות גבוהות, מפתחים רחבים ומערכת פיקוד מרכזית.

המתחם השלישי נקרא "טורקיז VIP". זהו מתחם סגור ומפואר עם דירות היוקרה המובילות בפרויקט. המתחם כולל ספא, חדר כושר מאובזר וחדשני, מרתף יינות וחדר דיירים עם מערכת קולנוע ביתית. בדירות קיים מפרט יוקרתי במיוחד, הכולל מערכות מתקדמות לשליטה על מערכת מולטי מדיה עם מסכי LED ורמקולים איכותיים וכן מערכת שליטה מרכזית המאפשרת שליטה מרחוק על התאורה, מיזוג האוויר והתריסים החשמליים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה